2009 busan värit

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
Koijari

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Jukkis kirjoitti:varaan peilit... :)

Enkä muuten mee enää saunaankaan! :pääseinään:
Kun pleksi on jo kotona niin ei sitten sitäkään...

Edited By Koijari on 1233949018
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Koijari kirjoitti:

Koijari.... kyllä mä sulle voin jotain K8 kromiherkkua kaivaa tallista "halvalla" ettei sun tule paha mieli :(
Kävisikö etu ja takavilkkujen kromikehykset , jalkatukien kromisuojatarrat, etu ja takavalojen kromikehystarrat .... jotain noista löytyy uutena varmasti, jos kaivan.... tuli meinaan viime talvena "vähän" hommailtua ylimääräisiäkin... :D
Kato tosta kuvasta miltä ne näyttää

..mee saunaan vaan, niin mäkin vielä meen ......
nyssenisti

Viesti Kirjoittaja nyssenisti »

Humppanisti kirjoitti:Kato tosta kuvasta miltä ne näyttää
kromiketjut olis kova sana, miel. kovakromi niinku tunturi supersportissa -76 oli silinteri, kylkestää :thumbup:
ex. sini/mus K8 nyk. puna/valko L4
Koijari

Humppanisti kirjoitti:
Koijari kirjoitti:

Koijari.... kyllä mä sulle voin jotain K8 kromiherkkua kaivaa tallista "halvalla" ettei sun tule paha mieli :(
Kävisikö etu ja takavilkkujen kromikehykset , jalkatukien kromisuojatarrat, etu ja takavalojen kromikehystarrat .... jotain noista löytyy uutena varmasti, jos kaivan.... tuli meinaan viime talvena "vähän" hommailtua ylimääräisiäkin... :D
Kato tosta kuvasta miltä ne näyttää

..mee saunaan vaan, niin mäkin vielä meen ......

Kiitos.Nyyh.Liikutun.Mutta asiaan.Jos löytyy tuota tarrapuolta niin ne vois käydä siniseenkin,eli jos niiden hintaa sais.Tappien luota pinta vähän jo kesässä tummui,että tarpeeseen tulis. :thumbup:
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
72-1202239073

Koijari

No jos etu ja takasarjasta (4 jalkasuojaa) 20,- euroa postikuluineen sais ? laitanko postiin ?

EDIT: Etu ja takavalojen kehyskromitarrat yht. 30,-
EDIT2: Etu ja takavilkkujen kromikehykset yht. 100,-
(kaikki uusia tehtaan paketeissa)
mulle jää vielä yhdet varoiksi, jos saa rahoituksen kuntoon niin K9 alle, jos en rahaa saa, niin halutaan kesällä vuokrata busa kuukaudeksi tai pariksi ... tarjouksia otetaan vastaan :D
EDIT3: itse asiassa hopea K9 odottaa valmiina nimenkirjoitusta, mutta just nyt näyttää rahapussi niin tyhjältä että saas nähdä tuleeko busailussa välikesä ... pr..kele.. :pääseinään:

EDIT 4: Kaikille asianosaisille on paketti matkassa ja e-mailit laitettu.
vielä myymättä Etu ja takavilkkujen kromikehykset yht. 100,-

Edited By Humppanisti on 1234011016
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Katsokaa vuoden 2008:n. Ehdottomasti komein HAYABUSA :kippis: ja etu ja takavalojenkehykset mulle!!
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1

Edited By Jukkis on 1233986835
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
74-1210681811

Viesti Kirjoittaja 74-1210681811 »

Humppanisti kirjoitti:Olis mulla K8:siin 50,- eurolla ajamaton Sportechin Kromi-peili-pleksi ja 50,- eurolla tehtaan paketissa uudet säädettävät kromipeilit mutta eihän ne paljon auta, jos valotummennuksia on vailla :D
Ostan ton kromipleksin,siis jos myymättä?
Koijari

Humppanisti kirjoitti:Koijari

No jos etu ja takasarjasta (4 jalkasuojaa) 20,- euroa postikuluineen sais ? laitanko postiin ?

Laita nuo kaikki tarrat postiin.Yhteystiedoista löytyy osoite.Ja maksuosoite tulee vissiin mukana?
:tapu:
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
Tomppa

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Candyman kirjoitti:
Jorgos kirjoitti:Ei kun mustat ! :thumbup:

Mistä hommasit ja mitä kustansi musta lasisarja takavaloihin? Näkyykö miten valot/vilkut, kun lasit paikoillaan vai meneekö ihan "pimeeksi"?

Mulla ne on ollu kiinni jo kesän. Vilkut näkyy tosi selvästi päivälläkin. Takavalo ei häikäise päivällä, mutta pimeässä on ok. Jarruvalo on tosi kirkas sekä päivällä että pimeässä.

Tässä kuvatus ilman valoja.

kuvatus
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
72-1202239073

Koijari kirjoitti:
Humppanisti kirjoitti:Koijari

Laita nuo kaikki tarrat postiin.Yhteystiedoista löytyy osoite.Ja maksuosoite tulee vissiin mukana?
:tapu:
Kaikille asianosaisille on paketti matkassa ja e-mailit laitettu.
(Koijarille kaikki tarrat)
vielä jollekin HEPpi miehelle, myymättä uudet Etu ja takavilkkujen kromikehykset yht. 100,-

Ja tää meni topicista täysin offtopicciin koko myyntitapahtuma, mutta jos mä kirjoitan tähän nyt lopuksi että 2009 busissa on mielestäni hienot värit, niin palataan taas aiheeseen :smoking:
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:D juuri näin :p
72-1202239073

Agostini kirjoitti::D juuri näin :p
Mä vaan halusin kaikille uusillekin busanisteille näyttää karmean esimerkin, kuinka sekaiseksi nämä topicit menevät, kun asiat rönsyilee aivan eri aiheisiin.
Eli olkoon tämä opiksi ja ojennukseksi meille kaikille, EI sekoitella pörssifoorumia tänne aiheiden sekaan vaikka se kuinka tuntuisi helpolta tavalta myydä talli tyhjäksi :D

Kiitos ja anteeksi :1087
Vmatti

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

Humppanisti kirjoitti:
Agostini kirjoitti::D juuri näin :p

Mä vaan halusin kaikille uusillekin busanisteille näyttää karmean esimerkin, kuinka sekaiseksi nämä topicit menevät, kun asiat rönsyilee aivan eri aiheisiin.
Eli olkoon tämä opiksi ja ojennukseksi meille kaikille, EI sekoitella pörssifoorumia tänne aiheiden sekaan vaikka se kuinka tuntuisi helpolta tavalta myydä talli tyhjäksi :D

Kiitos ja anteeksi :1087

Villi veikkaus : Tää kertoo varmaan vaan siitä, että Humppanistilla on kännistymässä uusi K9 projekti. Kromi ei istu uuteen ja laitetaan vanha kiertoon. Oisko 'joku_mattamusta' tai 'McLaren_hopea' kenties se seuraava kuuma_visio :p Lupa odottaa taas hyvää jos veikkaus osuu oikeaan.
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Kyllä tää tavallaan liittyy väreihin noi tummat pleksit sopii pikkasen hyvin mustaan persukseen
kuvat tulee myöhemmin.... :;): :D
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Vastaa Viestiin