K8/k9 leveys - Mahtuisiko ovesta sisään ?

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
PetriK

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Voisiko joku jolla kyseinen mopo on mitata sen leveyden kaikista leveimmässä kohdassa, täytyisi arvioida mahtuuko ovesta sisään ;-)

K5:sessa on muistaakseni noin 5cm ylimääräistä putkien kohdalla ennen kuin karmit tulevat vastaan ...
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
majuriTK

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

mulla karmin sisä mitta 81cm ja mahtui(kun kääntää peilit)busan leveys n.76 cm,mulla tosin nuo micronin pöntöt jotka ehkä vähän kapeammat kun alkuperäiset.
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Kormus

Viesti Kirjoittaja Kormus »

90cm ovesta menee ajamalla sisään. Peileihin jää noin 3cm puolelleen väliä.

Edited By kormus63 on 1234808242
PetriK

Tuo 80cm ovi on se mistä pitäisi saada sisään peilit käännettynä, ehdottomasti vakioänkkäreillä.

Kumma juttu millaiset asiat vaikuttavat pyörän hankintapäätökseen ;-)

98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Mulla ainakin oli tiukin paikka katteitten leveimmässä kohdassa kun lykkäsin 80cm ovi aukosta sisään,ehken 2cm puolelleen jäi ilmaa,peilit käännettynä viriputkilla,luulis katteitten olevan leveemmällä kuin orkkisputket??
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

Karmit huutaa et kutittele välillä tyyrpuurin puoleltakkii ku pariovista lykkää sissää ulos sissää ulos :respekt: :oho:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
jbusa

Viesti Kirjoittaja jbusa »

busai kirjoitti:Mulla ainakin oli tiukin paikka katteitten leveimmässä kohdassa kun lykkäsin 80cm ovi aukosta sisään,ehken 2cm puolelleen jäi ilmaa,peilit käännettynä viriputkilla,luulis katteitten olevan leveemmällä kuin orkkisputket??

Pahalta näyttää ainakin omien arkistokuvien mukaan että orkkisputket ois levein kohta... Tosin kuvakulmat on sellasia että saattaa kuva valehdella enemmän kuin... :p

Joku kellä on orkkikset paikassa mittaamaan, mopo kyllä tossa vieressä mutta ei orkkisputkia...
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."

- Henry Miller -
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Äkkiäkös ne vaimentimet siksi aikaa irrottaa jos vaan niistä jää kiinni. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kormus

Viesti Kirjoittaja Kormus »

73cm on leveimmillään putkien päästä mitattuna. Joten sisään pitäisi mahtua helposti. Ja pakkohan se on mahtua jos on jo vihitty. :)

edit. Olisihan tuo mitta ollut esitteessäkin tosin väittävät sen olevan 74cm.

Edited By kormus63 on 1234853684
JakeS

Viesti Kirjoittaja JakeS »

PetriK kirjoitti:Tuo 80cm ovi on se mistä pitäisi saada sisään peilit käännettynä, ehdottomasti vakioänkkäreillä.

No, sinulla on varmaan sitten olohuoneen tv-tuoli tms. kohta myynnissä ? :)
PetriK

JakeS kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Tuo 80cm ovi on se mistä pitäisi saada sisään peilit käännettynä, ehdottomasti vakioänkkäreillä.

Joo - sellainen punamusta, valmiiksi vähän isommaksi porattu saattaa vapautua. Asiaa kuulemma auttaa jos vanha sohva menee vaihdossa niin ei tarvitse rakentaa sitä laajennusta taloon uusille tulokkaille.

No jos sitten tuollaisen uudemman sohvan K8 (oranssi) tai K9 (musta) ostaisi, niin mistäs saa parhaan tarjouksen ?

jakehaanpää
Site Admin

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

PetriK kirjoitti:
JakeS kirjoitti:

Joo - sellainen punamusta, valmiiksi vähän isommaksi porattu saattaa vapautua. Asiaa kuulemma auttaa jos vanha sohva menee vaihdossa niin ei tarvitse rakentaa sitä laajennusta taloon uusille tulokkaille.

No jos sitten tuollaisen uudemman sohvan K8 (oranssi) tai K9 (musta) ostaisi, niin mistäs saa parhaan tarjouksen ?

Ellei matka ole este niin kannattaa kysästä myös täältä
http://www.jokiniemimotors.fi/

Itselleni ovat pystyneet tekemään todella kilpailukykyiset tarjoukset, nimim: pari busaa sieltä.

Oman -00:n hakivat HML:sta (ei veloitusta) kun käyvät kuitenkin täällä etelän mailla aika ajoin.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Timba

Viesti Kirjoittaja Timba »

Henkilökohtaisesti olen erittäin tyytyväinen Helsingin pyörä ja mopon tapaan toimia pyöräkaupoissa. Mun pyöräkaupoissa tuo väliraha oli mielestäni aikalailla kohdallaan HPM:llä, verrattuna joihinkin muihin esim. EE, joka nyt ei hirveesti suosi muutenkaan vaihtokauppoja, myyvät mieluummin suoralla kaupalla.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI

Jorgos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

kormus63 kirjoitti:90cm ovesta menee ajamalla sisään. Peileihin jää noin 3cm puolelleen väliä.

Hyvähyvä, tuli tehtyä eilen kaupat kämpästä jossa yksi "ylimääräinen" "askarteluhuone" ajattelin heti että sinnehän mä työnnän busan vahattuna nurkkaan spottivalojen alle talviunille,(emännän taivuttelu vielä kesken),täytyy meinaan työntää pyörä meidän makuuhuoneen läpi.

Kertokaahan muuten viisaammat että kuinka paljon tollainen mopedi haisee tällaisessa kotiympäristössä, ajattelin kun muksun huone ja meidän makuuhuone vastapäätä voipi tulla äkkilähtö jos paljon hajua irtoaa.
Ainut mitän jännitän et jos pienissä :kippis: tulee :turbobusa: kotona sisällä! :D

Sorry, vähän :offtopic:

Edited By Jorgos on 1234935263
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Jorgos kirjoitti:
kormus63 kirjoitti:90cm ovesta menee ajamalla sisään. Peileihin jää noin 3cm puolelleen väliä.

Hyvähyvä, tuli tehtyä eilen kaupat kämpästä jossa yksi "ylimääräinen" "askarteluhuone" ajattelin heti että sinnehän mä työnnän busan vahattuna nurkkaan spottivalojen alle talviunille,(emännän taivuttelu vielä kesken),täytyy meinaan työntää pyörä meidän makuuhuoneen läpi.

Kertokaahan muuten viisaammat että kuinka paljon tollainen mopedi haisee tällaisessa kotiympäristössä, ajattelin kun muksun huone ja meidän makuuhuone vastapäätä voipi tulla äkkilähtö jos paljon hajua irtoaa.
Ainut mitän jännitän et jos pienissä :kippis: tulee :turbobusa: kotona sisällä! :D

Sorry, vähän :offtopic:
Ittelle kävi vähän saman kaltaisesti,entisessä taloyhtiössä oli autotalli käytössä ja kun muuttoo syksyllä tehtiin niin muijalle ehdoksi sanoin että busa tulee sisään talvehtimaan kun nyt on kerta huoneitakin se kuus,eikä tallii vaan pelkkä katos.
Kyllä siitä ihan selvä haju lähtee mutta se laantuu kun malttaa odottaa,itse hommasin pari ilmanraikastajaa,lisäks tukin putket.
Ja kyllä olen busan höräyttänyt pari kertaa tulille. :oho: .ihan vaan muutama sekka että on öljyt levinny koneessa,paljoa ei uskalla naapureitten takia kun ei sitä rivarissa sais sisällä pitää.
Vastaa Viestiin