kormus63 kirjoitti:90cm ovesta menee ajamalla sisään. Peileihin jää noin 3cm puolelleen väliä.
Hyvähyvä, tuli tehtyä eilen kaupat kämpästä jossa yksi "ylimääräinen" "askarteluhuone" ajattelin heti että sinnehän mä työnnän busan vahattuna nurkkaan spottivalojen alle talviunille,(emännän taivuttelu vielä kesken),täytyy meinaan työntää pyörä meidän makuuhuoneen läpi.
Kertokaahan muuten viisaammat että kuinka paljon tollainen mopedi haisee tällaisessa kotiympäristössä, ajattelin kun muksun huone ja meidän makuuhuone vastapäätä voipi tulla äkkilähtö jos paljon hajua irtoaa.
Ainut mitän jännitän et jos pienissä tulee kotona sisällä!
Sorry, vähän
Ei haise kuin puoli päivää.....
Sitte kämppä tuoksahtaa pikkasen kauemmin, jos ottaa
savut kun tauti keväällä äityy todella pahaksi!
PetriK kirjoitti:Tuo 80cm ovi on se mistä pitäisi saada sisään peilit käännettynä, ehdottomasti vakioänkkäreillä.
Kumma juttu millaiset asiat vaikuttavat pyörän hankintapäätökseen
No, sinulla on varmaan sitten olohuoneen tv-tuoli tms. kohta myynnissä ?
Joo - sellainen punamusta, valmiiksi vähän isommaksi porattu saattaa vapautua. Asiaa kuulemma auttaa jos vanha sohva menee vaihdossa niin ei tarvitse rakentaa sitä laajennusta taloon uusille tulokkaille.
No jos sitten tuollaisen uudemman sohvan K8 (oranssi) tai K9 (musta) ostaisi, niin mistäs saa parhaan tarjouksen ?
Itse olen vaan varaosia k.o. paikasta hakenut ja junnuna pari mopoa hankkinut, mutta muistaakseni joku tällä foorumillakin kehui Salossa Takatalolla tehneensa hyvät vaihtokaupat vanhempaa bussia uuteen vaihdettaessa.
Tänne vois sitten vaikka laitella noita saatuja tarjouksia uudesta busasta, jotta osataan olla ajan hermolla mikäli/sikäli eteen tulee moinen tilanne. Tietysti parhaat tarjouksethan tuppaa olemaan sarjassa 'näistä ei sitten kylillä huudella'
Ammatikseni teen asuntokauppaa, mutta ei oo kyllä kukaan vielä koskaan rivarin ostajista kysyny et saako prätkän säilyttää olohuoneessa/takkahuoneessa...
Pari talvea kerrostalon olohuoneessa talvehtinut busa eikä hajuhaittoja kun syksyllä
irrottanut tankin, tyhjentänyt ja antanut loppujenkin haihtua muutaman päivän parvekkeella.
Yritin tänään kolmesta liikkeestä löytää näytille tuollaista mustaa ja kultaista, mutta ei löytynyt. Onko tietoa missä pääkaupunkiseudun liikkeessä mahdollisesti olisi K9 (kultainen ja musta) ihan nähtäväksi saakka? Valitettavasti en ehtinyt MP messuille niitä vertailemaan.
PetriK kirjoitti:Yritin tänään kolmesta liikkeestä löytää näytille tuollaista mustaa ja kultaista, mutta ei löytynyt. Onko tietoa missä pääkaupunkiseudun liikkeessä mahdollisesti olisi K9 (kultainen ja musta) ihan nähtäväksi saakka? Valitettavasti en ehtinyt MP messuille niitä vertailemaan.
Itse Tampereella suoritettu tarkistusmittaus kertoi että K9 on noin 72-73cm leveä, eli nion 3-4cm leveämpi kuin gen1. Tarkistusmittauksessa ovi osoittautui sitten 81cm leveäksi )
Jos jollain K8/K9 omistajalla on kuskin satula pois paikaltaan, voisi tarkistaa että mikä on ECU:n osakoodi: 32920-15H?0
Varaosaohjelma sekä USA:sta tullut ECU kertoisivat että käytössä on 32920-15H10, mutta tänään näin yhden K9:n satulan alla 32920-15H00:n. Onko näitä kahta mallia, vai onko varaosaohjelmassa jostain syystä ollut USA tietoa ?
Ja mulla PDF-filenä oleva varaosakatalogi antaa myös 32920-15H20 vaihtoehdon?
Voisko toi olla US-mallin osaluettelo, mitään mainintaa en mistään löytänyt mutta sieltä löytyy esim sivuheijastimet, onko muualla käytössä kuin jenkeissä?
Edited By jbusa on 1235226045
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."