Jukkis kirjoitti:Tervetuloo vaan... ... sauna, kalja, p...u, ruoka, hayabusa, mitä äijjä voi enää pyytää
ainiinkun saunakalja puluruoka ja hayabusa,vai oliks toi pu päivystäväupseeri,päivää ystävä upseeri tai jonkin muovin tieteellinen nimi?pölyuretaani ,
on se kivaa kun on hauskaa,,
tälle puolen siirrytty, ajokausi alkanut ja "mehua" täytyy vähä rajotella kun pääsee ajeleen mut jos lunta sataa ja pelikaanit lentelee turbiinin läpi niin
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
janne kirjoitti:tälle puolen siirrytty, ajokausi alkanut ja "mehua" täytyy vähä rajotella kun pääsee ajeleen mut jos lunta sataa ja pelikaanit lentelee turbiinin läpi niin
ihmelintu wattoowattoo,,,se oli hauska 80`s vai oliko jo ennemmin?
janne kirjoitti:tälle puolen siirrytty, ajokausi alkanut ja "mehua" täytyy vähä rajotella kun pääsee ajeleen mut jos lunta sataa ja pelikaanit lentelee turbiinin läpi niin
Mä muistan sen waton vihellyksen vieläkin...vaikee vain demonstroida nyt...
Mä muistan sen waton vihellyksen vieläkin...vaikee vain demonstroida nyt...
Joo, mä kävin jo viime viikolla sitä esittämässä tuolla Ylläksellä ja taas kävi niin ku aiemmin......
Etelän pellet lähettää naisensa tänne pohjoiseen....joopa joo..