Kerran viä enneku nukutaan ja heti aamulla ku herätään
Laitoin tälläsen viestin bike doctorille tampereelle:
Moro
Kävin penkissä moto-seinäjoessa 31.3 2009 (käppyrä liitteenä)
Pyöränä Hayabusa k6 Akran täys-ränni ,Airboxi modattu , commander, Pair poistettu
Nooo isoot Poijjat busanisti foorumilla sanoo et ei voi pitää paikkaansa...(169hv ja 136,5nm)
Jos viitsisitte katsoa onko noi käyrät realistiset yms.
Ja sitte hintaa jos ajeltaas teidän penkillä uusiksi
eli tarttis testivedon.Vois sitte verrata tuloksia
ja vastaus tuli:Moikka,
Kyllä tuo näyttäis ihan realistiselta mitä tossa äkkiseltään penkkikoneelta vastaavia setuppeja vilkuilin, meidän penkissä antanee n. 165hv ja 133nm takarenkaalta mutta se johtuu pääosin siitä että meillä on korjauskertoimena käytössä SAE ja penkki missä pyöräsi on ajettu on DIN kertoimella, DIN antaa yleensä muutaman hevosen enempi takarengas tehoja. Mutta noin säädöltään käyrät näyttää hyvältä ja tulos on aivan realistinen. Mikäli haluat voimme ajaa sen meilläkin mutta ei siinä kauheasti järkeä ole. Penkkiveto meillä on 70.
Ville
***************************************
Bike Doctor www.bikedoctor.fi
Epilänkatu 8
33270 Tampere
Eli yhteenvetona. Penkeissä on eroa Mittaus tavassa/korjauskertoimissa.
Tärkein tavoite oli et tulee moottoripyörän äänet bussiin ja ne on ny
Heksa kirjoitti:Nooo isoot Poijjat busanisti foorumilla sanoo et ei voi pitää paikkaansa...(169hv ja 136,5nm)
-----------
Eli yhteenvetona. Penkeissä on eroa Mittaus tavassa/korjauskertoimissa.
Tärkein tavoite oli et tulee moottoripyörän äänet bussiin ja ne on ny
Ymmärtääkseni tästä täällä onkin enimmäkseen ollut puhe (jep, vihjailua, ei suoraan), että saattaa osa teholisästä olla näillä kertoimilla kikkailtuja. Lopullinen teho ei niinkään.
Toi sun teho on ihan samalla alueella mitä mulla viimme vuonna, lisäksi moditkin aika samat. Ei pitäisi olla syytä huoleen ja mopedi toimii ihan hyvin.
Ei se vertaaminen oikein näiden penkkien välillä onnistu, mutta jos samaa penkkiä käyttää aina välillä "referenssipenkkinä" niin on mukava huomata mihin suuntaan on muutoksissa menty. Tietenkin edellyttäen että normit ja säädöt ovat samat penkissä joka kerta.
Ma haluaisin kernaasti tietaa etta mita ihme aijia Jenkeissa on, kun ne saa 1400 ZZR Kawan kulkee Muzzyn rannilla ja etupaan madalluksella , siis ainoastaan niilla muutoksilla (ehka jotain ihme saatoja viela) vartin ajaksi maailman nopeimmaksi katupyoraksi 8.97 sekkaa.Suomessahan ei meinata saada sellaisia aikoja vaikka porauttaisi 2 litraiseksi ta turbottaisi yli 300 hv.Kertokaa joku viisaampi,ehka tossa Jarmon heitossa,etta pitais katkoo jalat ja kadet niin aika alkaa 8 ,lla on jotain peraa.Kertokaa joku viisaampi ,vaikka Saastamoinen itse,luulisi miehen tietavan vastauksen.Jaan odottelemaan,sen verran kiinnostaa kylla noi tulokset.Kiitos.
bombertore kirjoitti:Ma haluaisin kernaasti tietaa etta mita ihme aijia Jenkeissa on, kun ne saa 1400 ZZR Kawan kulkee Muzzyn rannilla ja etupaan madalluksella , siis ainoastaan niilla muutoksilla (ehka jotain ihme saatoja viela) vartin ajaksi maailman nopeimmaksi katupyoraksi 8.97 sekkaa.Suomessahan ei meinata saada sellaisia aikoja vaikka porauttaisi 2 litraiseksi ta turbottaisi yli 300 hv.Kertokaa joku viisaampi,ehka tossa Jarmon heitossa,etta pitais katkoo jalat ja kadet niin aika alkaa 8 ,lla on jotain peraa.Kertokaa joku viisaampi ,vaikka Saastamoinen itse,luulisi miehen tietavan vastauksen.Jaan odottelemaan,sen verran kiinnostaa kylla noi tulokset.Kiitos.
Hippasen huono
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
bombertore kirjoitti:Ma haluaisin kernaasti tietaa etta mita ihme aijia Jenkeissa on, kun ne saa 1400 ZZR Kawan kulkee Muzzyn rannilla ja etupaan madalluksella , siis ainoastaan niilla muutoksilla (ehka jotain ihme saatoja viela) vartin ajaksi maailman nopeimmaksi katupyoraksi 8.97 sekkaa.Suomessahan ei meinata saada sellaisia aikoja vaikka porauttaisi 2 litraiseksi ta turbottaisi yli 300 hv.Kertokaa joku viisaampi,ehka tossa Jarmon heitossa,etta pitais katkoo jalat ja kadet niin aika alkaa 8 ,lla on jotain peraa.Kertokaa joku viisaampi ,vaikka Saastamoinen itse,luulisi miehen tietavan vastauksen.Jaan odottelemaan,sen verran kiinnostaa kylla noi tulokset.Kiitos.
Se on juu ihmeellinen maa tuo USA. Tulis sama sälli kawoineen tänne ajaan ni ei paljoo kasit vilku, johtuen ratojen kunnosta, ilman laadusta, persiin jäätymisestä ym.
Selvähän se että hyvä kuski saa pelin kuin pelin kulkemaan siinä missä toinen tuskailee milloin minkäkin ropleeman kanssa. Esim. jkumpu tahi Selkämaan Kaitsu on tällasia velhoja.
Voi tietty kysyä Vittaniemen Samilta miten kawa saadaan vaparina kasin puolelle. Tahi Ruhasen Vesalta miten vastaava peli meni kohtuu pienellä vireellä matalia ysejä kun busat oli vielä kymmenyksiä jäljessä. Ei kai siinä kuin kova omistautuminen asialle ja hioo kaikki kohdilleen niin sitä rataa. Jamppa lähti sille tielle ja tuloksena 9.1s ,tänä kautena se kasi on sieltä otettavissa.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -