tuoteasiantuntija eli... en mä mistään mitään tiedä mies
Mitä teet.. - Työksesi
Yrittäjä / Keittiömestari
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
-
118-1210593162
Eri kokoisten ja pituisten puutikkujen kuskaaminen metästä tehtaille. Eli savoks pölökky kuskiTommi_83 kirjoitti:koska kirjoitti:Pitäisköhän lisätä yks ammattinimike kirjavaan joukkoon:
tutkija, alana NDT-menetelmät... :p
Toimitko V:llä alkavassa lafkassa Espoossa? Itsekkin toimin NDT-alalla työnjohtajana Espoossa.
Entinen poke ja nykyään asiakkaisiin käsiksi käyminen on entistä jokaipäiväisempää ja silloin ei vielä hommat ole menneet valmiiksi pieleen , eli olen melkein sen vanhimman ammatin harjoittaja = ammatinharjoittaja = hieroja
ja onneksi vaivaisia riittää...............
Edited By käppänä on 1239160594
ja onneksi vaivaisia riittää...............
Edited By käppänä on 1239160594
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Tommi_83 kirjoitti:koska kirjoitti:Pitäisköhän lisätä yks ammattinimike kirjavaan joukkoon:
tutkija, alana NDT-menetelmät... :p
Toimitko V:llä alkavassa lafkassa Espoossa? Itsekkin toimin NDT-alalla työnjohtajana Espoossa.
Jebu... sielläpä siellä
Do or do not, there is no try...
Ootkos Teijolla?blackbusa kirjoitti:käytän levytyökeskusta pääasiassa, välillä kanttikonetta. tehdään teollisuuspesukoneita eli muokkaan pelliä työkseni. Näytti yks vanha versio olevan modattujen istuimien alustana jossain busa galleriassa. Eipä vaan löytynyt tähän hätään!
Terv. kilpailijalla joskus jotain pientä tehnyt
siellä olen hommissa joo!MGa kirjoitti:blackbusa kirjoitti:käytän levytyökeskusta pääasiassa, välillä kanttikonetta. tehdään teollisuuspesukoneita eli muokkaan pelliä työkseni. Näytti yks vanha versio olevan modattujen istuimien alustana jossain busa galleriassa. Eipä vaan löytynyt tähän hätään!
Ootkos Teijolla?
Terv. kilpailijalla joskus jotain pientä tehnyt