Miekin olen jo vuoden verran -04 mallisella hujalla kurvaillut, sitä ennen oli vs-1400, mutta en siitä enemmälti välittänyt, tämä nykyinen väline on kaikin puolin mukavampi ajettava niin kaupungissa kuin maantielläkin. Parhaana puolena pien sitä viäntöä jonka jokainen hujahaja-kuski tietää. Foorumille "rekkautuminen" miullakin vei aikansa, hijas savolainen kun olen
Juu osaan otot sulle
aikas kun täällä surffaat niin tajuat näitten sekopäitten juttuja. Tosin lahtelaisena sekin voi tehdä tiukkaa :rasberry:
Kaikesta huolimatta ter tulemast joukkoon.
Oompa mä tääl surffaillu jo jonkin aikaa ja lukenu näitä sekojen
juttuja :rasberry: ja päätin liittyä joukkoon kummaan.Ostamalla
Busan.Jopa Lahtelaisena sen verran viiraa mut sehän vaan
on avuksi.
jägermeister kirjoitti:Hommasinpa minäkin Busan -08.Just eilen tein kaupat ja pyörä
kotona.kyllä polttelee päästä ajaa,kelit vaan aikas hanurist
ainaskin tääl Lahres!
Tervetuloa joukkoon valoisten mielten (':thumbup:')
Täälläkin keskemmällä suomea (kajaani) on jo hyvät hieman "luistavat" kelit. Eilen sunnuntaina käväsin pojan kanssa mummulassa 102 km sivu ja ei tuttanut lainkaan, eikä paleltanutkaan. +2 C ja puhdas asfaltti. Ei siinä ihan tuohon vehkeeseen ole pitoja tarpeeksi, mutta tuleepahan oltua extravarovainen. Välissä kun on ollut 10 pyörätönta kesää ja edellisessäkin mopossa keppiä (kardaania) pyöritti 98 konepollea....
Edited By käppänä on 1240228199
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Morjensta vaan täältä seinäjoeltakin. Syksyllä tuli busa autoon vaihdossa tähänkin taloon ja talven aikana siitä rakentui useamman vuoden haaveissa ollut jenkkityylinen pitkä ja matala kruiseri/matkapyörä.
Sisäänajot suoritettiin viime viikonloppuna ruotsin puolella ja kivasti näyttäisi läskiperse toimivan ilma-alustalla kaikenlaisessa ajossa. Kesän aikana on tarkoitus viihtyä paljon tien päällä ympäri suomea ja pohjoismaita reissaten, joten varmasti monien täälläkin kirjoittelevien kanssa törmäillään. Emäntäkin sai sopivasti työharjoittelu paikan helsingistä joten ainakin pääkaupunki seudulle tulee varmasti paljon kilometrejä viikonloppuisin.
jägermeister kirjoitti:Oompa mä tääl surffaillu jo jonkin aikaa ja lukenu näitä sekojen
juttuja :rasberry: ja päätin liittyä joukkoon kummaan.Ostamalla
Busan.Jopa Lahtelaisena sen verran viiraa mut sehän vaan
on avuksi.
:p
laitahan järjestysnmerosi lahti/ola/nastola/hollola busanistien ketjuun yleistä löpinää...
Tervehdys kaikille! Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Tämän kevään ajojen saldo n.10km, jonka jälkeen kilokikseri nutulleen ja lunastukseen. Tästä suivaantuneena ostin K8 Busan, joka on vielä kotiuttamatta kun ei pysty ajamaan. Ensiviikolla maksellaan se omaksi ja odotellaan kuukausi...
Copperhead kirjoitti:Tervehdys kaikille! Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Tämän kevään ajojen saldo n.10km, jonka jälkeen kilokikseri nutulleen ja lunastukseen. Tästä suivaantuneena ostin K8 Busan, joka on vielä kotiuttamatta kun ei pysty ajamaan. Ensiviikolla maksellaan se omaksi ja odotellaan kuukausi...