Johan on kumma, kun ei kypärään saa visiiriä. Mulla on kaksi kesää vanha Iconin kypärä. Kypärä ostettu Riku Motorilta Lahdesta, joten menin Riku Motorilta kysymään uutta visiiriä. Sanoivat, että pitäisi tilata ulkomailta eivätkä viitsi yhtä tilata! Jos myy kyseistä kypärämerkkiä niin eikö vähintäänkin hyvään palveluun kuulu se, että kypärään on saatavissa myös varaosia kyseistä merkkiä myyvästä liikkeestä.
Olen nähnyt kyllä muillakin samanlaisia kypäriä käytössä joten ei tämä minun ihan ainokainen ole.
Onko kenelläkään tietoa onko jostain päin Suomea mahdollista saada Iconin visiireitä? Vai pitääkö se nyt vain tilata sieltä ulkomailta?
Hermo kirjoitti:Kypärä ostettu Riku Motorilta Lahdesta, joten menin Riku Motorilta kysymään uutta visiiriä. Sanoivat, että pitäisi tilata ulkomailta eivätkä viitsi yhtä tilata!
Tuota sanoivatko ihan noilla sanoilla? Hienoa palvelua jos tuo on faktaa...... ehdotetaan valintaa vuoden palvelualan yrittäjäksi kyseistä puljua.
Kyllä, ihan noilla sanoilla. Kävin jo kerran aikaisemminkin kysymässä visiiriä ko. liikkeestä ja silloin oli eri myyjä joka sanoi, että "kysy Allright:sta, ja etsi numero netistä." Ainakin tästä opin sen, että missä liikkeessä EN enää asioi. Ihan helvetin hienoa asiakaspalvelua, ei voi muuta sanoa. Itse omistaja sanoi vielä lopuksi, että "Harmi, että tämä meni tällaiseksi."
Rikusta ei oo tullu koskaan mitään positiivista palautetta....ja tää oikein 'omakohtanen' tieto.
Suosittelen kääntymistä Memmun puoleen SuperBikersille >Niittykumpuun<
Ikävä juttu että kävi noin. Kyl nykyään pitää olla varaosat ja "huolto" myytäville tuotteille. Mut puolustuspuheenvuoro rikun korjaamon ja säätöosaston puolesta, siellä asiakasta jeesataan kykyjen mukaan.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Agostini kirjoitti:Rikusta ei oo tullu koskaan mitään positiivista palautetta....ja tää oikein 'omakohtanen' tieto.
Suosittelen kääntymistä Memmun puoleen SuperBikersille >Niittykumpuun<
Meilläkin omakohtainen kokemus Rikun "palvelusta" tältä keväältä, kun päätettiin hankkia vaimolle kans pyörä ja pyydettin tarjousta myös Riku Motorilta. Sitä luokkaa oli kohtelu, ettei myyjän tarvinnut vaivautua tarjousta laskemaan
Puhelinsoitto Rosenlundin Jakelle RM Heinolle ja kaupat syntyi saman tein
Riku Motor kierretään tästä lähtien mahdollisimman kaukkaa.