Lauantaina ajeleen vaikka turkuseen paakaupungist?

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
98-1232781416

Viesti Kirjoittaja 98-1232781416 »

Onko vaikka Turkuun lahtioita Lauantaina paakaupungist.Voisi vaikka tavata Hiidenveden uudestaan avatussa kahvila /ravintolan parkkiksella 13 pintaan, ja nauttia ensin siella vaikka kahvet ja pullat.Ja sitten kurvailla Lahnajarven kohdalla uudelle motarille.|Ja Turussa kayda rannnassa jossain toispuol jokkee.t.bombertore.Muuttohaukat liikkeelle!

Edited By bombertore on 1240430488
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Tervetuloa terveisin Turkunisti... :welcome:
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Jorgos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

No mutta, :welcome: ... Voisin ainakin itse tulla moikkaamaan jos tänne sivistyksen kehtoon :D meinaatte lähteä. T: Turkkunist`
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
98-1232781416

Jorgos kirjoitti:No mutta, :welcome: ... Voisin ainakin itse tulla moikkaamaan jos tänne sivistyksen kehtoon :D meinaatte lähteä. T: Turkkunist`
Kiitos kutsusta.Eipa viela ole nakojaan porukkaa lahdossa.Kivempaa olis jos sais jonkunlaisen letkan aikaseksi.Ollaan joka tapauksessa lahdossa naisystavani kanssa Turkuseen jos ilmat tasta viela lampenee. :bike:
JakeS

Viesti Kirjoittaja JakeS »

Minä olen mahdollisesti lähdössä kanssa. Tosin suht. aikaseen aamupäivällä. Riippuen siitä, että joutuuko yöpymään (huone varattu) millä sinne pojan kanssa menen. Tosin busa on ainakin tätä kirjoittaessa vielä pajalla, että sitten kwaakulla jos poitsu viitsii siinä lintulaudalla 2*180 km istua.
tilt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tilt »

Mä lähen la Mansesteriin orgin kokoukseen.
98-1232781416

tilt kirjoitti:Mä lähen la Mansesteriin orgin kokoukseen.
Kerro enemman mika on homman nimi siella Mansesterissa ja koska olet lahdossa ja mista.t.Rafu :thumbup:
tilt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tilt »

Mansessa on motorg ry:n vuosikokous jäsenille illalla. Mä lähen lauantaina klo 15 aikoihin Lahnuksen shelliltä eli jos joku on samalla matkalla, niin sieltä.
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Oioi tekis miäli lähteä mukaan... Hitto, kun kaikki satuu samaan aikaan :glare:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
JakeS

Viesti Kirjoittaja JakeS »

Yhdeksältä aamulla starttaus kohti Turkua pojan kanssa. Matka Kupittaan urheiluhallille :p
98-1232781416

JakeS kirjoitti:Yhdeksältä aamulla starttaus kohti Turkua pojan kanssa. Matka Kupittaan urheiluhallille :p
Voi voi,klo 9 aamulla on kylla mulle liian aikaisin,pakko hoitaa muutama juttu tossa aamupaivalla.Mansesteri taas liian myohaan.Tarkoituksena on vain tehda paivalenkki,ja viimeistaan illansuussa takaisin ,ja saunaan.Taitaa tulla yksinajelua,ja yksinpuhelua,koska joudun kuitenkin lahtee yksin ilman naisystavaani.(oli vasta tanaan eka kerran tana vuonna kyydissa)Hyvaa matkaa kuitenkin kaikille,minne menettekin! :skootteri:
Vastaa Viestiin