Sen verran tuusattiin, että saatiin säädettyä aivan vakio laitetta Bike Doctorilla
Hienosti meni loppujen lopuksi tuo homma ja olen tyytyväinen lopputulokseen, erityisesti alakierrosten ajettavuus parani julmetusti.
Nyt laite on nöyrä kuin mikä heti tyhjäkäynniltä ja se tyypillinen alakierrosten rynkytys voi sanoa kadonneen
Suurkiitokset PetriK:lle ja Jarim:lle kehityksestä ja avusta tuon oman boksin häkkäämisen kanssa
Oli muuten eka Busa, joka tohtorilla säädettiin tuon oman boksin kautta. Heillä näytti kyllä olevan jo tehtynä valmis haaroituskaapeli johtosarjan ja ECUn väliin,
jolloin asiakkaalla ei tarvitse olla tehtynä omaa ohjelmointikaapelia.
Sakke kirjoitti:Sen verran tuusattiin, että saatiin säädettyä aivan vakio laitetta Bike Doctorilla
Hienosti meni loppujen lopuksi tuo homma ja olen tyytyväinen lopputulokseen, erityisesti alakierrosten ajettavuus parani julmetusti.
Nyt laite on nöyrä kuin mikä heti tyhjäkäynniltä ja se tyypillinen alakierrosten rynkytys voi sanoa kadonneen
Suurkiitokset PetriK:lle ja Jarim:lle kehityksestä ja avusta tuon oman boksin häkkäämisen kanssa
Oli muuten eka Busa, joka tohtorilla säädettiin tuon oman boksin kautta. Heillä näytti kyllä olevan jo tehtynä valmis haaroituskaapeli johtosarjan ja ECUn väliin,
jolloin asiakkaalla ei tarvitse olla tehtynä omaa ohjelmointikaapelia.
Jouniri kirjoitti:Kävin ostaa Motonetista Taxin niskaan uuden säilytyspressun jos vaikka pitkäksikin aikaa tolpalle joutaa..
talvi rakennetaan ja säilötään lihalaatikoissa kesäks pressun alle ?
Juu katotaan nyt miten lähi viikkoina etenee, jos ei penkissä irtoo seuraavalla kerralla oikeita lukemia (lue= jos ei kestä riittävästi hupikaasua) niin turha sitä on kesälaitumelle taluttaa kenenkään jaloissa pyörimään, kaikenmaailman turpot ja urpot vielä ohi ajelee
Jouniri kirjoitti:Kävin ostaa Motonetista Taxin niskaan uuden säilytyspressun jos vaikka pitkäksikin aikaa tolpalle joutaa..
Juu katotaan nyt miten lähi viikkoina etenee, jos ei penkissä irtoo seuraavalla kerralla oikeita lukemia (lue= jos ei kestä riittävästi hupikaasua) niin turha sitä on kesälaitumelle taluttaa kenenkään jaloissa pyörimään, kaikenmaailman turpot ja urpot vielä ohi ajelee
Siis mitä? Oletko luovuttamassa? Ei voi olla totta! Nyt miehet! Olen todella pettynyt jos pelit ei kulje!
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
Jaakko kirjoitti:
Siis mitä? Oletko luovuttamassa? Ei voi olla totta! Nyt miehet! Olen todella pettynyt jos pelit ei kulje!
Eeei ei, eipäs nyt ymmärretä väärin. Homma vaan on täl hetkellä vaiheessa ja hiukka rimaa nostettu ylemmäs viime vuodesta (337kmh)... ja kyl kait toi sen +350kmh menee tossa vapari (237hp/211nm) kunnossakin hyvissä oloissa, mutta kun tavoite on ihan jotain muuta...
Jouniri kirjoitti:
Eeei ei, eipäs nyt ymmärretä väärin. Homma vaan on täl hetkellä vaiheessa ja hiukka rimaa nostettu ylemmäs viime vuodesta (337kmh)... ja kyl kait toi sen +350kmh menee tossa vapari (237hp/211nm) kunnossakin hyvissä oloissa, mutta kun tavoite on ihan jotain muuta...
No, näin olin ymmärtänyt, et +367km/h olis vähimmäis tavoite
Aikaahan vielä on
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
Martta kirjoitti:
No, näin olin ymmärtänyt, et +367km/h olis vähimmäis tavoite
Aikaahan vielä on
Juu kyl on aikaa vielä, mut tuppaa aina kuitenkin loppumaan kesken... limiiteillähän ton koneen keston suhteen aina mennään silloin kun kaasuilla ollaan 80-100hp lisää hakemassa...joten ehkä aluksi pitää tyytyä 300hp takapallo tehoihin??
Modatut ilmanotto aukot... ... isotehoset koneet vaatii vähän komeemat aukot mistä virtaa ilmaa...
...humppanisti modas ja kokeili käytännössä... +200km/h... suljetulla alueella tietty http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Jukkis kirjoitti:Modatut ilmanotto aukot... ... isotehoset koneet vaatii vähän komeemat aukot mistä virtaa ilmaa...
...humppanisti modas ja kokeili käytännössä... +200km/h... suljetulla alueella tietty http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Kiitti vaan Jukkis busalenkistä...... suurin virhe on käydä koittamassa kaverin busaa, kun itsellä on toistaiseksi talli tyhjä tälle kesälle.... ei onnex noussut mitään kuumetta
Hienosti pelaa Jukkiksen kokoputki/pc/vapari-yhdistelmä, voimaa tasaisesti koko alueella ja ennen kaikkea hienoimmat höpinät mitä minä olen kuullut gen2 busassa.... vieläkin on hymy naamalla