Hello! Aikaisemmin ei mopojen tuunaus juuri kiinnostanut, mutta tänä keväänä hankkimani K8:n jälkeen olen huomannut erilaisten tilpehöörien olevan kovastikin kiinnostavia.
Joten, onko kukaan laittanut pyöräänsä ainakin dragrace.fi -sivuilla myytäviä ilmanottoaukkojen ja takavalojen koristesarjoja (kromi)? Kiinnostaisi nähdä miltä näyttävät (mainoskuvaa paremmassa fotossa), ennen kuin menen tuhlaamaan pari sataa egeä....
Ilmanottoaukkojen koristesarja
-
72-1202239073
Ja Tuollakin on jotain mun tuuninkikuvia....ja galleriassani lisää samasta laitteesta.
Mulla on ylimääräiset takavilkkujen kromikehykset tehtaan paketissa käyttämättömät. Osta ne multa puoleen hintaan ?
(etukehykset myin juuri eilen)
Tuolla näkyy vilaus samanlaisista takavilkkujen kehyksistä, eli on samaa sarjaa kuin ilmanottoaukot.
EDIT: Takavilkkujen kehykset MYYTY.
Edited By Humppanisti on 1240985549
Mulla on ylimääräiset takavilkkujen kromikehykset tehtaan paketissa käyttämättömät. Osta ne multa puoleen hintaan ?
(etukehykset myin juuri eilen)
Tuolla näkyy vilaus samanlaisista takavilkkujen kehyksistä, eli on samaa sarjaa kuin ilmanottoaukot.
EDIT: Takavilkkujen kehykset MYYTY.
Edited By Humppanisti on 1240985549
-
83-1240005952
- VeliHölmöK8
Nimenomaan ilmanottoaukkojen koristesarjasta mun bussissa löydät kuvan Galleriasta: VeliHölmöK8:n bussi. Eka foto. Kuuelmma saa myös mukacarbonina ja "mustakromina".
Muitakin tuoreita modeja sieltä löytyy (kolme ekaa kuvaa). Surkeita kännykameralla otettuja räpsyjä. Pistän ajan kanssa parempia, kun saan ensin pari pikkujuttua... modattua. :p
Muitakin tuoreita modeja sieltä löytyy (kolme ekaa kuvaa). Surkeita kännykameralla otettuja räpsyjä. Pistän ajan kanssa parempia, kun saan ensin pari pikkujuttua... modattua. :p
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp