Avaimenperä kilisee yläkolmioon

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
77-1185712371

Viesti Kirjoittaja 77-1185712371 »

Niin oletteko keksineet jotain kivaa tapaa kiinnittää avaimenperä niin ettei se hakkaa jatkuvasti yläkolmioon? Mulla ei varsinaisesti avaimenperää ole, vaan avainnipussa on takalaukun ja jarrulukon avaimet.

Yksinkertaisinta olisi tietysti pitää ne kahdessa eri avainnipussa, mutta silloin jäisi varmasti toinen joskus ottamatta mukaan.

Hälärikin pitäisi hommata ja siinä tulisi mukana sitten se kaukosäädin joka on vähintään auton keskuslukon kaukosäätimen kokoinen. Ei varmaan montaa kilometriä vaadittais että se hakkautuisi rikki.
84-1131181311

Viesti Kirjoittaja 84-1131181311 »

Itse olen pitänyt pyörän avainta pikalukollisessa avaimenperässä. Kun lähtee ajelemaan napsauttaa sen pikalukosta irti ja kun pysähtyy niin avaimenperä heti avaimeen kiinni.. Pitkä punainen lieka ollut avaimenperässä kiinni niin löytää nopeasti jos tippuu ja muistaa ottaa poiskin. Aika kätevä ja helppo ratkaisi, parissa päivässä tohon myös tottuu.
Jaakko

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

leveetä kumilenkkiä siihen avaimia yhdistävään lenkkiin niin paljon että saa avaimet taivutettua oikeisiin suuntiin.
jeejee 1/4 alle kympin
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Itse en ikinä jätä virtalukkoon kuin avaimen (samaan tyyliin kuin TeeCay irrotan aina avaimen perästä aina hälärin ohjaimen joka on pikalukolla). Plussia sen lisäksi ettei hakkaa yläkolmiota ikävän näköiseksi on se ettei virtalukko mene niin helposti väljäksi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
T.L

Viesti Kirjoittaja T.L »

Itselläni on pieni nahkainen n. tulitikkuaskin kokoinen nepparilla suljettava pussukka. Pyörän avain on aina ulkopuolella mutta sisään mahtuu tallin/kotiavain ja perälaukun avain kun on laukku mukana. :;):
Suzuki GSX1300R Hayabusa 2008
------------sini/musta---------------
Vastaa Viestiin