Snake kirjoitti:Huomenna baanalle,vein takin suutariin,neulovat merkkilöitä siihen.(Kiitokset vain Busapapalle)yritin laittaa kalleriaan sommitelmaa mut ei onnistunut,ehkä myöhemmin sitten,Tänään pikkasen bisseä.
Tarttiko sivusaumoist yhtään päästää? Meinaan jos siivet on talven aikana salilla kasvanu isommiks! :rasberry:
Mää missän salilla käy.
Ei tarvia,,,mä olen Snake;D
Hauskat "walpurit" kaikille Sain just Busan puunattua, mutta vahausta ei perkule pystynyt nyt tekemään.. Huomiseksi on kuitenkin selvittävä perinteiseen wappuajoon... ja ennen ajoa vaihdan tuplakublan paikoilleen..
Jukkis kirjoitti:Wappuja Waan kaikille meille kommunisteille
Nokian sivujaosto kuittaa
Kaikille tutuille ja tuntemattomille busakamuille hauskaa Wappua toivottelen
EDIT: Nyt on kyllä niin hianot kelit, että ei kellään puoli-ilmaista busaa olis myydä ? ....esim. kympin mopoa viidellä tonnilla
nimimerkillä : vieläkin busaton tälle keväälle.
Meni tänään viimeinen 08. Mä myyn08 valkkarin 20000e heti,
ajettu 2200?,haje uutukaisia,mustan saat heti ?kuplalla,ja pleksillä,ja ehkä muutakin,no nyt meni vähän ylihintaa,,Siihen heebelit mukaan,ja vaikka laukkusetit?(hinta tietenkin kasvaa)
Jukkis kirjoitti:Wappuja Waan kaikille meille kommunisteille
Nokian sivujaosto kuittaa
Kaikille tutuille ja tuntemattomille busakamuille hauskaa Wappua toivottelen
EDIT: Nyt on kyllä niin hianot kelit, että ei kellään puoli-ilmaista busaa olis myydä ? ....esim. kympin mopoa viidellä tonnilla
nimimerkillä : vieläkin busaton tälle keväälle.
Meni tänään viimeinen 08. Mä myyn08 valkkarin 20000e heti,
ajettu 2200?,haje uutukaisia,mustan saat heti ?kuplalla,ja pleksillä,ja ehkä muutakin,no nyt meni vähän ylihintaa,,Siihen heebelit mukaan,ja vaikka laukkusetit?(hinta tietenkin kasvaa)
"Valkkarista" hyvä hinta ja v...dud mitään laukkusarjoja tarvii.. Reppu selkään, matala tankkilaukku ja menox..
eiku Maanantaina töihin, !!! huomenna on vissiin su, eli kerkee ottaan viel muutaman :rasberry: . helevattu tuli mieleen, tuleehan se Ma. (a hate mondays)
Edited By janne on 1241202304
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014