Vajaa vuosi sitten tuli pyörään laitettua kestopinnoite. Maalipinta kiiltelee edelleen niin komiasti, ettei pesujen jälkeen ole tarvinnut edes ajatella mitään muita hoitoaineita.
Vaan mitens olette hoitaneet maalipintaa pinnoittamisen jälkeen? Silmän kun ottaa käteen ja katsoo, niin eipä tuo näytä tarvitsevan mitään, mutta pitäisikö jo alkaa laittaa vahaa, vai pilaako se pinnoitteen?
Täytyy sanoa, että pinnoittaminen on niitä asioita, jonka tulos on nähtävä itse ennen kuin sen uskoo. Pitäisi moinen tehdä pakolliseksi uusille pyörille.
Helsingissä tekee ainakin Kauramäki Car Clean (www.kauramaki.fi). Maksoi 85 euroa. Hinnakasta on, mutta lopputuloksen jälkeen tuntuu, että tavallisten vahojen myynti pitäisi kieltää.
Riippuu mikä käsittely on pyörään tehty.
Mä ammatikseni teen Riihimäellä DITEC-merkkistä maalipinnan käsittelyä. Vedin sen tohon omaan k8:siin heti uutena ja ei kyllä tarvii tuskastua hyttysten kanssa, eikä vahailla.
dini kirjoitti:Riippuu mikä käsittely on pyörään tehty.
Mä ammatikseni teen Riihimäellä DITEC-merkkistä maalipinnan käsittelyä. Vedin sen tohon omaan k8:siin heti uutena ja ei kyllä tarvii tuskastua hyttysten kanssa, eikä vahailla.
Joo aineita on useampia, täällä kumminkin joka eli kolmessa paikassa sama hinta
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Tein k-8:n Silver Seal Nano 2K - 2 -komponenttipinnoiteella ja tyytyväinen olen esim vanteita pestessä ei ole tarvinnut käyttää harjaa tänä keväänä ollenkaan tota ei vaan myydä kuluttajille kaverilta sain tipan.tuota mutta on olemassa liikkeitä jotka tekee noita pinnoituksia