Tehotarkkailua liikenteessä!

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
käppänä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käppänä »

Taisivat jo viime viikolla pelotella radiossa tämänviikkoisesta liikenteen tehotarkkailusta. Erityi
shuomio taajamanopeuksiin, henkilöautoihin ja mopoilijoihin.

Ilmeisesti tuo ainakin täällä piti/pitää paikkansa, sillä ainakin kolme asiakasta sanoi joutuneensa sakotusjonon pituuden takia onneksi hidastelemaan sen verran, että selvisi kiireestään huolimatta ilman ylimääräisiä kuluja.

Kohta lähden tästä kolomen päivän tourinkille ja kilometrejä tullee 3000 +, jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Onneksi tehotarkkailu ei koske "joukkoliikennettä". JA ei kai kukaan tuota vekotinta mopoksi luule renkaiden vähyydestä huolimatta :turbobusa:
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
99-1230486730

Viesti Kirjoittaja 99-1230486730 »

Kyllä eilen tuntui niitä riittävän joka kulmassa, ainakin täällä Turun alueella.
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Itse ainakin pääsin tehotarkkailuun.
Puhalluksen ja papereiden lisäksi renkaat kyttäsivät moposta.
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Jorgos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

MGa kirjoitti:Itse ainakin pääsin tehotarkkailuun.
Katseliko oliko putket merkitty papereihin?
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Jorgos kirjoitti:
MGa kirjoitti:Itse ainakin pääsin tehotarkkailuun.

Katseliko oliko putket merkitty papereihin?

En tiedä kyllä se vähän valoja ja putkistoa katteli, mut ei sanonu mitään... :thumbup:
Mut tää oli normipoliisi, pyöräpoliisi oli kyttäämäs karkuun lähtijöitä :D
Nii ja ajoin hyvin kiltisti sattumalta, tai siis niinhän mä aina :p
Ja tää oli Perniössä, ei Turussa.
Tosin liikkuvia olivat...
Busat
Muita kuvia
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

vähän :offtopic: mutta kun tuossa yllä putket puhheena:

- onko olemassa e-merkinnän vaatimiselle joku ikäraja pyörällä, esim. pitääkö vm 2001 olla e-merkintä pakokaasunsiirtohormistossa?
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
käppänä
Viesti:

No niin !!!
Täällä sitä ollaan reunemmassa suomea kuin normaalisti!
Tiistaina kajaanista Saloon ja tänään saa/pitää lähteä kotia kohti.
Näkyy se perse kestävän vieläkin ajamista, vaikka taukoa on ollut kymmenisen vuotta. Ensimmäinen stoppi tullessa oli vaajakoskella eli kilometrejä n 310.

Eilen tirpastiin n 250 km lenkki iltasesta...Aamusta oli vähän "aineenvaihduntahäiriöitä".
Lienenkö sokea, vai saako joukkoliikenne olla sitten rauhassa, mutta yli 1000 km ja poliiseja olen nähnyt vain ensimmäisen 19 km matkalla, kun kyöräsin kiinniottoauton perässä.

Mutta eihän niitä aina näe ja huomaa, kunhan on kilttinä :thumbup: :thumbup:

Edited By käppänä on 1242877356
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
waiski10
Site Admin

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

toimeve kirjoitti:vähän :offtopic: mutta kun tuossa yllä putket puhheena:

- onko olemassa e-merkinnän vaatimiselle joku ikäraja pyörällä, esim. pitääkö vm 2001 olla e-merkintä pakokaasunsiirtohormistossa?
Pitäisi olla.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
hanhiha

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Viime viikolla ajeltiin kaverin kans kokkola-suonenjoki(n.260km) väli ja hirvaskankaalta eteenpäin oli tiellä arviolta 10 viranomais ajoneuvoa joista puolet pyöriä...reippaasti nosteltiin niillekin käpälää.
Onneksi sovittiin matkaan lähdettäessä että tällä(kään) reissulla ei kortteja hyllytetä...

Edited By hanhiha on 1242893430
Member of IBA Finland ry
samppi

Viesti Kirjoittaja samppi »

hanhiha kirjoitti:Viime viikolla ajeltiin kaverin kans kokkola-suonenjoki väli ja hirvaskankaalta eteenpäin oli tiellä arviolta 10 viranomais ajoneuvoa joista puolet pyöriä...reippaasti nosteltiin niillekin käpälää.
Onneksi sovittiin matkaan lähdettäessä että tällä reissulla ei kortteja hyllytetä...

Juu toi tuli huomattua että tehokasta valvonta on näillä kulmilla. Vissiin koko keskisuomen polliisit ol puskan valtauksessa :angry:
Mut ei siinä mitä ihmeellistä, vaihettiin ajolenkin suunta tonne itäänpäin ni ei ollu sitte polliisin polliisia :thumbup:
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
hanhiha

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Se siinä ihmetytti että kaikki ystävämme samalla 100km pätkällä...
Suonenjoki-Virrat-Vaasa-Kokkola(n.600km) sit ei yhdenyhtä...tai minen ainakaan huomannu. :shocked:
Member of IBA Finland ry
käppänä
Viesti:

tänään sunnuntaina kotimatka Salo-helsinki (rinkulaa keskustassa kun pöljä en ossaa suoraan)-kajaani. total 712 km. Näköhavainto 5 erillisestä partiosta/mp poliisista. Mp poliisia tietenkin moikkasin. Onhan hän pyörämies ammatistaan huolimatta.
"Pienehkö" onnenkantamoinen oli sitten jossakin varkauden eteläpuolella, kun hirmu lauma poliiseja, poliiisautoja ja muutama mp poliisikin oli meluvallin takana piilosta ja yksi mittasi vastaanitulevien ohituskaistakilpailijoiden "loppunopeuksia" selin hieman liian nopeasti lähestyvää minua.
No on onneksi joskus ihan oikeasti pöljällä pöljän tuuria
:tapu:

Asiasta viijenteen... Itse tein tänään enkan tälle pyörälle persustanostamattomasta lenkistä.... 312 km! Taitaa tankissa riittää siistillä ajolla tuonne 400 km paikkeille, mutta oudoilla taipaleilla hinku tankata iskee ennen hinkua hankkia kyytiä tai irtobensaa :pääseinään:

Edited By käppänä on 1242926487
pocahontas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pocahontas »

käppänä kirjoitti:Asiasta viijenteen... Itse tein tänään enkan tälle pyörälle persustanostamattomasta lenkistä.... 312 km! Taitaa tankissa riittää siistillä ajolla tuonne 400 km paikkeille, mutta oudoilla taipaleilla hinku tankata iskee ennen hinkua hankkia kyytiä tai irtobensaa :pääseinään:
Juups. Itte oikein säikähin eilen ku katoin trippimittaria.. edellisen tankkauksen jälkeen ajettu melkei 380km!!
ainoa heikkouteni on ääretön nopeus

http://galleria.busanistit.org/pocan-busa
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Jumaliste ittellä palaa bensavalo jo melkosen paljon aikaisemmin :D
Busat
Muita kuvia
käppänä
Viesti:

MGa kirjoitti:Jumaliste ittellä palaa bensavalo jo melkosen paljon aikaisemmin :D
Eikös tuossa ole 21 l tankki ? Menomatkalla saloon ei ollut aivan taloudellisuusajon merkkivoittajan esimerkillistä himmailua ja keskikulutus 5,2 l / 100 km. Piti muuten monet kerrat tarkistaa kilometrit pyörältä, kartalta ja netistä.... Äitillekin meinasin soittaa ja varmistaa :apua:
Vastaa Viestiin