Nettiin pääsy reissussa
-
45-1241345342
Onko olemassa sellaista nettiliittymää, joka toimisi kansainvälisesti ja hinnoilla, joissa olisi jotain tolkkua? Reissussa olis huomattava hyöty miniläppäristä, jonka yhteysmaksut ei hipois pilviä. Majoituksen, ravintoloiden ja tapahtumien etsintä paikanpäällä kävis helposti ja sitä vois käyttää gps:nä. +duuninkin puolesta pitäis päästä reissussa nettiin.
Luulis olevan jonkinlainen EU-standardoitu hinnasto kaikille operoijille tai edes jokin operaattori, joka tarjoaisi EU-alueella kohtuuhintaisen pääsyn nettiin maassa kuin maassa. Ei sitä nettikahvilaa aina jaksa etsiä/löydy ja netti ois mukava jos jokin vahinko sattuu -sillä se sattuu todennäköisesti keskellä ei yhtään saablarin mitään...
Käytättekö kännykkää/läppäriä nettiin pääsyyn ja minkälaisia hintoja ootte joutuneet siitä pulittamaan akselilla Puola-Saksa-Tanska-Ruotsi?
Luulis olevan jonkinlainen EU-standardoitu hinnasto kaikille operoijille tai edes jokin operaattori, joka tarjoaisi EU-alueella kohtuuhintaisen pääsyn nettiin maassa kuin maassa. Ei sitä nettikahvilaa aina jaksa etsiä/löydy ja netti ois mukava jos jokin vahinko sattuu -sillä se sattuu todennäköisesti keskellä ei yhtään saablarin mitään...
Käytättekö kännykkää/läppäriä nettiin pääsyyn ja minkälaisia hintoja ootte joutuneet siitä pulittamaan akselilla Puola-Saksa-Tanska-Ruotsi?
- busapappa2
-Fonzie- kirjoitti:Onko olemassa sellaista nettiliittymää, joka toimisi kansainvälisesti ja hinnoilla, joissa olisi jotain tolkkua? Reissussa olis huomattava hyöty miniläppäristä, jonka yhteysmaksut ei hipois pilviä. Majoituksen, ravintoloiden ja tapahtumien etsintä paikanpäällä kävis helposti ja sitä vois käyttää gps:nä. +duuninkin puolesta pitäis päästä reissussa nettiin.
Juu ooppa tarkkana, misä käytät nettiä. nimim. Tonnin lasku viime kesän kun oltiin kesäkuu Espanjassa, käytin sekä Noksun N95, että läbäriä verkossa, piti seurata Polttoainelakko tilannetta.
Tämä lienee "pikkurosvousta", mutta esim. Skånessa löytyy Systerin luona AINA pari kolme avointa liittymää samasta talosta. joita oonkin käytellyt surutta V-Lanilla, jos ei kerta liittymäänsä suojaa niin............
Espanjasa niitä ei löytänyt kuin hotellien ja isojen kerrostalojen lähellä. EN yllytä. :rasberry:
edit. VIELÄ kyselin Saunalahdelta väliaikatietoja, mutta eihän plikat osanneet kertoo, KUIN puhelinkulut ?? n. 300 equa puheluista ja n. 700 equa datasiirrosta.
No onnex raha on paperia ja sitä saapi "seinästä", SIIS rahaa.
Edited By busapappa2 on 1245014010
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
45-1241345342
Niinhän tuo on ettei EU:n alueella ole saatu vielä ajettua läpi datamaksujen yhtenäistämistä roamingin osalta (puhelumaksuissahan on jo hyvä alku)...eikä ihme, on se sen verran suuri lypsylehmä operaattoreille...tuosta otetaan rahat irti niin kauan kuin mahdollista...pystyryöstö ilman asetta sanon minä. Sen verran sikamaisia nuo hinnat ovat että taitaa pomolta tulla elokuussa sanomista kun heinäkuussa reissataan euroopassa...huoh...

"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
-- Official member of Team Turbomaksa --
-
84-1131181311
-
45-1241345342
Kävi tuokin mielessä, mutta ei valitettavasti ole aikaa kuin pari päivää/maa. Puolassa tulee todennäköisesti vietettyä hieman pidempään mikäli lähdetään Auschwitz katsastamaan, joten ehkäpä järkevintä ja varminta ottaa heti alkuun jostain prepaid liittymä.TeeCay kirjoitti:Jos on paikallaan/samassa maassa jonkin aikaa niin voisi ehkä ostaa PrePaid:n ja käyttää sillä paikallista verkkoa ja dataa sitä kautta?
Osaat(te)ko sanoa, saako niitä meidän R-kioskin tyylisistä mestoista vai pitääkö ettiä joku paikallinen mustapörssi...?
-
109-1241520064
itse olen käyttänyt hostelleiden wlaneja (nokia N95)
ja sitte ihan nettikahviloita. yhteysosoitteeseen olen lisännyt aina jonku merkin ettei luuri vahingossakaan mene nettiin.
perus juttuja mulle.
ulkomaan wlaneilla ei pääse IRC:iin jos joku sellaista nyt käyttää
ps. huh toi papan 1000 tiketti! ajoit datalla liika kovaa, siitä sakotetaan
Edited By manninen on 1245071740
ja sitte ihan nettikahviloita. yhteysosoitteeseen olen lisännyt aina jonku merkin ettei luuri vahingossakaan mene nettiin.
perus juttuja mulle.
Edited By manninen on 1245071740
- busapappa2
No juu, kyl itekkii HIUKAN sapetti maksella, mut oppirahoja. Tosiaan kyselin Saunalahelta kertymää parin päivän välein, mut tanan kesä apulaiset katto vaan puhelujen kertymän.manninen kirjoitti:itse olen käyttänyt hostelleiden wlaneja (nokia N95)
perus juttuja mulle.
Tuli roikuttuu netissä, ku ei ollut tietoo mistä saa Bensaa/Dieselii , kun kultsilla alko duuniin paluu läheneen, mä oisin voinu jatkaa siellä oloo pirempäänkin.
Aikas rajuja mellakoita oli Rahtarien ja Polician välillä.
Finskien mielenilmaukset on melko iisejä. Ranskassa oli tosi rajua menoo ?! Mietittiin kaiken moisii yhteys vaihtoehtoja, mutta Lakko rupes leviin koko etelä juurooppaan. Torressa meillä kyllä Bentsa riitti, kun tiedettiin asemat mihin Guardia civil saattueessa tuotiin polttoainetta. Jumankekka vartiomiähillä Rynnärit handussa, kun tankkiautoja tyhjättiin asemilla.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Heinäkuun alusta tulee max hinnoittelu EU maiden välille, lienee samaa luokka kuin joku kotimaan prepaidliittymän kautta hankittu data, pl. kalleimmat operaattorit.
Wlan on suositeltavin yhteys jos itseltä löytyy vaikkapa (ilmainen) Wippies tai Fon, näiltä löytyy sitten ulkomaillakin ilmaisia hotspotteja. Nimim. Koettu On.
Wlan on suositeltavin yhteys jos itseltä löytyy vaikkapa (ilmainen) Wippies tai Fon, näiltä löytyy sitten ulkomaillakin ilmaisia hotspotteja. Nimim. Koettu On.
AD/HD
-
45-1241345342
Onko näin?!? Loistavaa jos. Voitko laittaa jonkun linkin jos tiedät missä juttua, en nyt googlaamalla löytänyt.Dösällä kirjoitti:Heinäkuun alusta tulee max hinnoittelu EU maiden välille, lienee samaa luokka kuin joku kotimaan prepaidliittymän kautta hankittu data, pl. kalleimmat operaattorit.
Täytyy varmistaa DNA:lta myös, että mitähän mahtaa esim. megan siirto maksaa kun on toi uusi mokkula jo kuitenkin kotona käytössä.
Ajattelin lisäillä tähän samaan topiciin niin ei tarvii uutta pykätä.
Eli miten mahtaa olla Maarianhaminassa netin laita, firman reissulle ensi viikoksi sinne ja läppäri mukana mutta onkos Ahven naamaisilla miehillä eri liittymät kuin meillä täällä esim. elisa?!? Eli tuleekos lisämaksua vaikka on datapaketti. ???
Eli miten mahtaa olla Maarianhaminassa netin laita, firman reissulle ensi viikoksi sinne ja läppäri mukana mutta onkos Ahven naamaisilla miehillä eri liittymät kuin meillä täällä esim. elisa?!? Eli tuleekos lisämaksua vaikka on datapaketti. ???
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Ei pitäisi tulla mitään ekstroja, tosin kotimaiset prepaidit eivät edes toimi siellä.Jorgos kirjoitti:Ajattelin lisäillä tähän samaan topiciin niin ei tarvii uutta pykätä.
Kannattaa varmistaa oman operaattorin sivuilta, viimeistään käyttämällä hakua sanalla roaming löytyy hinnat.
Jos ulkomailla on vähintään viikon JA muita poppoita mesessä niin suosittelen jokaiselle paikallista prepaidia. Keskenään soittaminen on silloin huomattavasti halvempaa kuin kierrättää puhelut kotimaan kautta. Kakkoskännyt meseen...
AD/HD
- busapappa2
-
75-1229438028