Vanneteippaus
-
45-1241345342
-
66-1213802650
Ite ostin ainakin Stormilta vanneteipit,tais maksaa rulla 12e ja työkalu/apuväline asentamiseen 4e <-- kannattaa ostaa samal tosiaan se työkalu,oli nimittäin erittäin hyvä laittaa se teippi vanteeseen sillä.Tietysti jos sorminäppäryyttä löytyy ni mikäettei,omilla nakkisormilla en ois onnistunu
Ei ollu kyl mikää kopperfild temppu laittaa ne teipit,putsata vanne,helpoin nostaa vanne ilmaan ja pyörittää ja sitte vaa painelee lopuks ilmakuplat pois sieltä välistä jos jotain jäi. Teippi värejä löytyy aika paljon, esim.stormilta,allrightista näkee katalogista muutaman. Ja lopuks,jos minä sain laitettuu ne (okei nistikaverin avustuksella,mut silti =) niin kyllä varmasti onnistuu muutkin :laugh:
-
72-1202239073
juu, teippejä on joka liike väärällään.. mutta se asennus ei ole pikku juttu jos hyvin tahtoo laittaa..
..ja jos oman mielipiteen saan sanoa, niin karmeinta mitä tiedän, kun vanneteipit on juosten kustu
Eli tärkeintä on laittamisessa tarkkuus ja huolellisuus. Itse olen aina heittänyt ne työkalut jorpakkoon (toiset niilläkin onnistuu)ja laittanut sentti kerrallaan tarkasti samalle kehälle, että ei tule yhtään heittoa... toki homma on hidasta... yx ehtoo menee varmasti... ja pukit täytyy olla molemmissa päissä..
Tampereella RM-heino on myös niitä menestyksekkäästi laittanut , joskus jopa onnistunut
... ja moni muu mopoliike...
Edited By Humppanisti on 1244487144
..ja jos oman mielipiteen saan sanoa, niin karmeinta mitä tiedän, kun vanneteipit on juosten kustu
Eli tärkeintä on laittamisessa tarkkuus ja huolellisuus. Itse olen aina heittänyt ne työkalut jorpakkoon (toiset niilläkin onnistuu)ja laittanut sentti kerrallaan tarkasti samalle kehälle, että ei tule yhtään heittoa... toki homma on hidasta... yx ehtoo menee varmasti... ja pukit täytyy olla molemmissa päissä..
Tampereella RM-heino on myös niitä menestyksekkäästi laittanut , joskus jopa onnistunut
Edited By Humppanisti on 1244487144
-
45-1241345342
janne kirjoitti:BusaPasse kirjoitti:alkoholi edistää kummasti asennusta
joo, paitsi illalla näyttää hyvältä mut ku aamulla tepastelee talliin niin näky voi olla jotain
Muutama kalja ja näyttää hyvältä.Mulla on kuin"juosten kustu"mutta en ole vielä jaksanut irtikään repiä ja uusia laittaa.Taito laji tuokin homma.
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
3x SS 1000
--Still Counting --
- busapappa2
JUU ! RM-Heinolla punatukkainen olikohan Toni laitto mulle, ja TÄYSIN virheettömästi.Humppanisti kirjoitti:juu, teippejä on joka liike väärällään.. mutta se asennus ei ole pikku juttu jos hyvin tahtoo laittaa..
..ja jos oman mielipiteen saan sanoa, niin karmeinta mitä tiedän, kun vanneteipit on juosten kustu![]()
Tampereella RM-heino on myös niitä menestyksekkäästi laittanut , joskus jopa onnistunut... ja moni muu mopoliike...
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
- VeliHölmöK8
Itte tuli edelliseen pyörään laitettua punaset. Kohtuu hyvin onnistu, mutta jos tekisin nyt, niin kovemmalla kritiikillä, eli jos tulee pienikin fiba, niin HETI uusiksi. Nimittäin, vaikka siis itsellä onnistu kohtuu hvin, niin hetken päästä olisinkin halunnut kullanväriset, valkoiset tai hopeiset. Pari tuntia siinä sitten nypersin sitä perkeleen teippiä irti jos jonkilaisella astalolla ja litkulla... PERKELE. Sain irti varmaan parin kymmenen sentin matkalta. Onneksi oli jäänyt sitä teippiä yli, niin laitoin paikkapätkän. No, eipä ainakaan ollut sitä pelkoa että irtoais pesussa edes vannepesuainetta käytettäessä :p tai kovemmassakan vauhdissa. Osta erikoisvanteet...
P.S. Itse käytin sormi"näppäryyttä" eli muutaman hetken ihmettelyn, kokeilemisen, ihmettelyn ja tuskastumisen jälkeen heitin sen asennus"työkalun" muun sekajäätteen seuraksi. Löysi kaatikselta varmaan paljon hyviä kavereita kuten Aromipesän ja muut Ostoskanavan hittituotteet vuosien varrelta....
P.S. Itse käytin sormi"näppäryyttä" eli muutaman hetken ihmettelyn, kokeilemisen, ihmettelyn ja tuskastumisen jälkeen heitin sen asennus"työkalun" muun sekajäätteen seuraksi. Löysi kaatikselta varmaan paljon hyviä kavereita kuten Aromipesän ja muut Ostoskanavan hittituotteet vuosien varrelta....
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
-
45-1241345342
Päätin varata ajan huomiseksi duunin vieressä olevasta teippifirmasta vanneteippaukseen. Kaveri näytti hieman hölmistyneeltä kysellessäni toimenpiteen hintaa... Ja kävikin ilmi, ettei ikinä ole moisesta kuullutkaan ???
Noh epäröiden sovin ajan kumminkin luottaen siihen, että kaverilla hieman enemmän silmää noille hommille. Pyytää hommasta (n.1,5tuntia) 75, materiaalin (12) toimitan hänelle.
Mitä te olette maksaneet RM. Heinolla tai muualla, onko tuo hinta kohdallaan?
Noh epäröiden sovin ajan kumminkin luottaen siihen, että kaverilla hieman enemmän silmää noille hommille. Pyytää hommasta (n.1,5tuntia) 75, materiaalin (12) toimitan hänelle.
- busapappa2
No mulla tuli maksaan 0 equa, tosin pyöräkaupan yhteyressä. Ja Heinolla Toni niminen asentaja teki TODELLA tarkkaa duunia.-Fonzie- kirjoitti:Päätin varata ajan huomiseksi duunin vieressä olevasta teippifirmasta vanneteippaukseen. Kaveri näytti hieman hölmistyneeltä kysellessäni toimenpiteen hintaa... Ja kävikin ilmi, ettei ikinä ole moisesta kuullutkaan ???
Jos muuten haluu krominvärisenä, niin ei paskempi vaihtoehtoa oo Motonetista 3M 7mm lista. Helpompi laittaa kuin teippi ja käyttää Liimasilikonia lisä kiinnikkeenä, vaik sitä vanteeseen sit vähä jäiskin, lähtee iisisti pois, MUTTA lista pysyy.
Tämmöseltä näyttää livenä :
http://galleria.busanistit.org/d/72083-5/24042008293.jpg
Vanhan koulukunnan vanteissa oli sisäkaaretkin, eli silipasin niihinkin listan pätkät ja "melkein" pyöreiks tulivatten.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT