Kilogixu kolarissa mäntsälässä?
Juuri näin, oli viime viikolla saanut busan hommattua.Agostini kirjoitti:juu....tänään kuulin ja ikävä kyllä kuljettaja menehtyi tuossa kolarissa....
ensimmäinen busa oli alla ja näin ikävästi kävi....kuitenkin useita mp:ä ennen tätä...
Uhri oli naapurin sukulaisia.
Linkki juttuun .
Vauhtia saanut olla aika reippaasti.
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
Ikävää!!!!
Niin se on, että kokemuksesta, hyvästä pyörästä, hyvistä olosuhteista jne huolimatta lähtö voi tulla itse kullekin nopsaan.
Itse kuitenkin olen aina ollut sitä mieltä, että mieluummin ratsun päältä täydestä laukasta, kuin kitumalla sängyn pohjalle.
Velvotteiden lisäännyttyä olen kyllä tuota ensimmäistäkin v-ehtoa yritellyt väistellä parhaan kykyni mukaan, mutta kaikellehan ei voi mitään....
Valittelut tapahtuneesta,
Niin se on, että kokemuksesta, hyvästä pyörästä, hyvistä olosuhteista jne huolimatta lähtö voi tulla itse kullekin nopsaan.
Itse kuitenkin olen aina ollut sitä mieltä, että mieluummin ratsun päältä täydestä laukasta, kuin kitumalla sängyn pohjalle.
Velvotteiden lisäännyttyä olen kyllä tuota ensimmäistäkin v-ehtoa yritellyt väistellä parhaan kykyni mukaan, mutta kaikellehan ei voi mitään....
Valittelut tapahtuneesta,
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Ei herkkähermoisille eikä kukkahatuille, turha tulla mutisemaan että kuvassa on paljon romua ja kuollut ihminen - teitä on varoitettu (ei ole pakko avata): - klik -
Pyörä kuoriutunut aika hyvin...
Pyörä kuoriutunut aika hyvin...
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Agostini kirjoitti:Kilogixultahan tuo näyttää??
Ei kai busassa kyllä tuollaista muovia tankin päällä ts reunamilla? Vertaa... tähän
edit...niin siis yhdyn Agostinin toteamukseen että kilogiksulta näyttää...
Edited By Tude on 1245869406
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
-- Official member of Team Turbomaksa --
-
114-1204989678