Kaiken maailman "juopporetkut" on mua "häirinneet" koko viikonlopun puheluillaan yms viesteillään. Muutama niistä on ollu täältä foorumiltakin
Nyt otan kostoks, vaikka yleensä syljenkin lasiin näin viikonloppuna, mutta jos sitä jo ens viikonloppuna sais pyörän haettua savosta kotomaisemiin-sillehän (pyörälle) tulee allergiaa kun ei ole riittävästi asfalttia näköpiirissä
mike kirjoitti:Kaiken maailman "juopporetkut" on mua "häirinneet" koko viikonlopun puheluillaan yms viesteillään. Muutama niistä on ollu täältä foorumiltakin
Nyt otan kostoks, vaikka yleensä syljenkin lasiin näin viikonloppuna, mutta jos sitä jo ens viikonloppuna sais pyörän haettua savosta kotomaisemiin-sillehän (pyörälle) tulee allergiaa kun ei ole riittävästi asfalttia näköpiirissä
Joo, en ole enää juuberissa.
Meni 10pv putkeen ja sit eilinen alasajoa varovasti.
Eli 10+1 nyt omat pohjat.
Vai onko sit hyvä vai huono, mut ei kestä Venäjällä selvin päin.
Ehkä jo alkuviikosta uskaltais taas
mike kirjoitti:Kaiken maailman "juopporetkut" on mua "häirinneet" koko viikonlopun puheluillaan yms viesteillään. Muutama niistä on ollu täältä foorumiltakin
Haa!
Tuo soittelu on kyllä ur-hanur, jos mulle joku ringaa "liian" myöhään painan joko punasta (tuntemattomat) tai annan mennä vastaajaan. Sanokoon siellä sitten asiansa jos edes oli...
Joku vois tulla puhalluttamaan, hieman epävarma olo... <- ei oo kyl mun kuvatus...
Non nii, flunssa päällä ja siihenhän ei auta ku yks lääke. Tässä lääkepöhnässä taas ebay:hun ja terävänä huusin penkin pultit joissa ei tarvii kuusiokoloavainta... No ei siinä mitään mutta nehän on 08 - 09 vuosmalliin Pitäis lukea koko ilmo ennenkuin huuteloo.
Jos voitto tulee niin onhan se mopon uuditaminenkin jostain hyvä aloittaa... Ei kylläkään tullu ensimmäisenä mieleen aloittaa penkin pulteista
Jaku kirjoitti:Non nii, flunssa päällä ja siihenhän ei auta ku yks lääke. Tässä lääkepöhnässä taas ebay:hun ja terävänä huusin penkin pultit joissa ei tarvii kuusiokoloavainta... No ei siinä mitään mutta nehän on 08 - 09 vuosmalliin Pitäis lukea koko ilmo ennenkuin huuteloo.
Jos voitto tulee niin onhan se mopon uuditaminenkin jostain hyvä aloittaa... Ei kylläkään tullu ensimmäisenä mieleen aloittaa penkin pulteista
Nyt takas ebay ja
:1087
niin niin mut,sul on jo pultit valmiina,kun ostat uuven ,joo kortin takasinsaamisen johdosta :rasberry: 1kk ja viikko+850 kortinlainauksesta,kippis
Tomppa kirjoitti:Joo, en ole enää juuberissa.
Meni 10pv putkeen ja sit eilinen alasajoa varovasti.
Eli 10+1 nyt omat pohjat.
Vai onko sit hyvä vai huono, mut ei kestä Venäjällä selvin päin.
Ehkä jo alkuviikosta uskaltais taas
Uskaltaako tänne tämmösillä "normi"-viikonloppu-isi-känneillä edes kirjottaa.. No juu, vaimo lähti ystävättärensä 59 cäddyllä kruisaileen, ja ite saatu muksut nukkuun ja hirvee meininki tietsikan edessä... Scream fot me long beach!!!!!!
Jaku kirjoitti:Non nii, flunssa päällä ja siihenhän ei auta ku yks lääke. Tässä lääkepöhnässä taas ebay:hun ja terävänä huusin penkin pultit joissa ei tarvii kuusiokoloavainta... No ei siinä mitään mutta nehän on 08 - 09 vuosmalliin Pitäis lukea koko ilmo ennenkuin huuteloo.