Tänään tuusasin...
- Masanaattori
Tuusasin Teikun "uusvanhan" GSX650F:än tänä aamulla vaihtoon ja kotiin tilalle rantautui myös emännälle K8 bussi vihdosta viimein kaikkien 12 tunnin mietiskelyiden jälkeen.
Tuusailin siitä päivänmittaan keulan ja perän alas Humppanistin avustuksella.
Edited By Masanaattori on 1250369922
Tuusailin siitä päivänmittaan keulan ja perän alas Humppanistin avustuksella.
Edited By Masanaattori on 1250369922
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Kun ei sitte kiiruttelemaan arvannu lähtee nii tuuppasimpa sitte uutee paikkaan tupsyt pistokkeen.
Nyt mahtuu piremmäkki laturit paikkaansa.
Edited By Mrk on 1250375821
Nyt mahtuu piremmäkki laturit paikkaansa.
Edited By Mrk on 1250375821
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"
- toimeve
- Viesti:
...vaihoin (uskokaa tai äläkää: ihan itte
) jarrupalat etteen. Ei ihme, että vähän rahisi ja rohisi: voi sanoa, että oli hyvin käytetyt
Yllättävän nopiasti meni, kun alla ei ollu ku n. 5000tkm, joskin siinä määrässä kaksi ratapäivää ja kymmenen "täysjarrutusta" liki kolmensaan vauheista kentällä.
Mutta loppu ne kitinät. Onpahan mukavampi lähtiä torstaina kohti Sodankyllää Busalla.
Mutta loppu ne kitinät. Onpahan mukavampi lähtiä torstaina kohti Sodankyllää Busalla.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
-
76-1188501707
Tänä kesänä on uusittu molemmat renkaat, kaikki jarrupalat, synkatty kone huollossa, pesty ja vahattu kesälenkin jäljiltä. Juma, kone toimii kuin enkeli. Meinasin jo myydä ja hankkia vaihteeksi jonkun toisen lelun, mutta onneksi ei mennyt. Nyt on sivulaukutkin ettei tarvi asentaa enää takalukun alle maalipintaa himmentävää pussukkaa. Notta, olispa jo ens kesä että pääsis taas reissuun. Niin ja pisteenä iin päälle, Linköpingin Suitsa asensi uuden flektinkin, kyllä kelpaa puhaltaa.
Joko on laukuille tarvis? Voin lähettää ne sinulle. Ajattelin jo, että voisin käydä tuomassa ne lauantaina, mutta taidat olla pohjoisessa?toimeve kirjoitti:...vaihoin (uskokaa tai äläkää: ihan itte) jarrupalat etteen. Ei ihme, että vähän rahisi ja rohisi: voi sanoa, että oli hyvin käytetyt
Yllättävän nopiasti meni, kun alla ei ollu ku n. 5000tkm, joskin siinä määrässä kaksi ratapäivää ja kymmenen "täysjarrutusta" liki kolmensaan vauheista kentällä.
Takapyörän laakerit uusiks(eilen), kaikki löyty paikallisesta laakerivirmasta paitti vetopakan stefa joka onneksi irrottaessa säilyi ehjänä. Oli niin kumma koko siinä että ei katalooki tuntenu. Laakerien hinta vissiin kohtuulinen ku ~100 juuroo meni 
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
ai on vai? etupyöräänkin samalla?samppi kirjoitti:Takapyörän laakerit uusiks(eilen), kaikki löyty paikallisesta laakerivirmasta paitti vetopakan stefa joka onneksi irrottaessa säilyi ehjänä. Oli niin kumma koko siinä että ei katalooki tuntenu. Laakerien hinta vissiin kohtuulinen ku ~100 juuroo meni
ennen kova, ehkä vielä joskus...
No, jotenkin itellä mieli kuva et parikymppiä maksais laakerit yhteen vanteesen. Voipi olla et taas kerran muistan väärin. Sen kyllä varmana tiedän, että hinnoissa on eroja.
Taas pitkästä aikaa sain ketjut puhdistettua ja rasvattua. Oon mä sit etevä
Taas pitkästä aikaa sain ketjut puhdistettua ja rasvattua. Oon mä sit etevä
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
-
72-1202239073
Martta kirjoitti:Taas pitkästä aikaa sain ketjut puhdistettua ja rasvattua. Oon mä sit etevä
Toi oli kyll aivan turha mainos... tämä asia on ollut (tai olut) aina meidän kaikkien tiedossa :rasberry:
Nyt on busatalli siivottu, työkalut järjestelty, busa pesty, ketjut vahattu, hyttyset putsattu ajovermeistä , tukka kammattu ... morsian kiillotettu (kuuppa) ....ja ei kun huomenna siistinä kuupan kanssa suvirantaan....
EDIT: on siis mulla vaimoki, mut se ei ikänä ehdi kyytiin , sen takii morsiamen kans ain liikkeellä....
Edited By Humppanisti on 1250711519
timppa72 kirjoitti:mistä helvetistä te noin kalliita laakereita löydätte?vaikka etu renkaaseenki.niin sitteki .kyllä nyt on miestä kustu silmään....
mistäs halvimmalla saa?
mä köyhdyin 100 etu/takalakruista sis kaikki stefat
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Kun otit asian puheeksi, niin tarttis kans käydä Bussukkatalli läpi siivouksen märkeissä. Tosin eipä tuo mitenkään huonossa hapessa ole, mutta kuitenkin. Huomenissa olis aatoksissa mennä velipojalle Bussukan besuun ja vahaukseen. Suvirantaan ei jouva, vaikka tahtoiskin. Meillä on tyttären kanssa perinteinen saunailtaHumppanisti kirjoitti:Martta kirjoitti:Taas pitkästä aikaa sain ketjut puhdistettua ja rasvattua. Oon mä sit etevä
Toi oli kyll aivan turha mainos... tämä asia on ollut (tai olut) aina meidän kaikkien tiedossa :rasberry:
Nyt on busatalli siivottu, työkalut järjestelty, busa pesty, ketjut vahattu, hyttyset putsattu ajovermeistä , tukka kammattu ... morsian kiillotettu (kuuppa) ....ja ei kun huomenna siistinä kuupan kanssa suvirantaan....
EDIT: on siis mulla vaimoki, mut se ei ikänä ehdi kyytiin , sen takii morsiamen kans ain liikkeellä....
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
no voe v.ttutimppa72 kirjoitti:mistä helvetistä te noin kalliita laakereita löydätte?vaikka etu renkaaseenki.niin sitteki .kyllä nyt on miestä kustu silmään....
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !