Noh... kyllä se "iso" malli on oikeesti hieno... kuin uusi .....Kiitos vaan teidän perheelle mukavasta illasta.... hieno katsella kun busa menee tonttiin ammattimaisella otteella .... on se masa hurja .... on se.....
Etsin joku vähän ajettu K6- K7 ( Punamusta tai sininen).Ajoin tänään Mikkelistä kotiin ja kävin Espoossa ja Vantaalla kattomas, mut taidan mennä viel Turku ja Salo läpi maanantaina, eiköhän sitten..
tai hae multa valkkari niin käyn hakemassa ton pois
Toi on varmaan sama laite mistä tänään tampesterin Heinolla puhuin Jaken kanssa....taitaa olla vielä kaasutettu laite mikäli on Espoon toimipisteessä.
Ja Humppa...ei se aina oo niin ammattimaista mutta tonttiin saatiin Teikun pyörä vaikka se tuntui välillä olevan kovan työn takana.
Kiitokset vaan avusta oikeanlaisen poranterän valinnasta kovalle materiaalille.....ei tullut tuhottua omista teristä kuin noin puolet ennen ammattimiehen neuvoja.
Edited By Masanaattori on 1250369187
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
TNT kirjoitti:Hienoa tude, terveelliset elämäntavat tosin karpalo raakana voi olla kirpeää Positiiviset..käväsin tänään ulkomaan reissun heittämässä nyt on taas täydennetty pakastinta.
Teilläkö käyvään lännes? meillä taas idäs
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
On tää Busanistiporukka vaan mahtavaa, Tein Humpan kanssa vaihtarit. Sain Modatun penkin ja vaihdossa meni mun "jakkara"
Kiitos Humppa Nyt ylettyy loistavasti
Teikku kirjoitti:On tää Busanistiporukka vaan mahtavaa, Tein Humpan kanssa vaihtarit. Sain Modatun penkin ja vaihdossa meni mun "jakkara"
Kiitos Humppa Nyt ylettyy loistavasti
Vielä kun sais välirahan tietää. Jos kerrot niin lupaan olla kertomatta muille... Vastaa vaikka tähän ketjuun.
Samantapaista yya;ta olen myös havainnut, toivottavasti myös joskus tien päällä (jos jotain sattuu).
Nokialla päin asuu mukavaa väkee... k&m:sta saanu takista, mdallusta,kahveeta... ja sitä sun tätä ja eräältä vanhalta herralta tosi sopivasti kivaa tuninki tavaraa..
Autoglymin hiovilla vahoilla löytyi busaan alkuperäinen kiilto. Tuo candy red 07 mallissa on mieltsin syvä metallipuna kunhan sen pitää iskussa. Myöhään illalla kaivoin ketjut esiin likaisen vahan seasta. Kuumailmapuhallin auttoi mukavasti vanhan vahan sulattelussa. Metrisella kangasrievulla kuumaa ketjua hinkatessa kama tosiaan lähti helposti liikkeelle.
Aurinko paistaa . Tänään saan mopon entistä huollosta
entistä ehompana (takarengas + -laakerit) takaisin.
Huomenna oma "huoltopäivä", eli aamulla pikku lenkki, parin tunnin kokohieronta ysiltä ja vain lyhyt työpäivän virittely 15 - 19----> aikaa käydä vaikka kuopijossa kalakukon syönnissä tms
Edited By käppänä on 1250659329
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Linksterman kirjoitti:Myöhään illalla kaivoin ketjut esiin likaisen vahan seasta. Kuumailmapuhallin auttoi mukavasti vanhan vahan sulattelussa. Metrisella kangasrievulla kuumaa ketjua hinkatessa kama tosiaan lähti helposti liikkeelle.
Kerran ketjun vahasta kunnolla puhdistin ja sen jälkeen olen ollut onnellinen scottoilerin omistaja
Roiskuneeseen öljyyn riittää pesuaine, ei tarvita kilometriä rättejä, hiustenkuivaajia eikä talttoja roiskeiden poistoon niinkuin vahan kanssa
Linksterman kirjoitti:Myöhään illalla kaivoin ketjut esiin likaisen vahan seasta. Kuumailmapuhallin auttoi mukavasti vanhan vahan sulattelussa. Metrisella kangasrievulla kuumaa ketjua hinkatessa kama tosiaan lähti helposti liikkeelle.
Kerran ketjun vahasta kunnolla puhdistin ja sen jälkeen olen ollut onnellinen scottoilerin omistaja
Roiskuneeseen öljyyn riittää pesuaine, ei tarvita kilometriä rättejä, hiustenkuivaajia eikä talttoja roiskeiden poistoon niinkuin vahan kanssa
Kuin myös mot pro-oilerin omistaja,pikku pullo siis öljysäiliö kestäny jo yli 6tonnii,vielä vähän jälellä, oon käyttäny 80-90 vaihteistoöljyä
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii