No siul ei oo ollukaa räpätin kaasuttajaa :rasberry:Kapakala kirjoitti:Moi, mä oon Kapakala ja oon Busanisti.
Kaikki alkoi viattomasti juniorina polkupyörästä. Se oli sellanen poikien sininen crossipolkupyörä. No, siitä se sit lähti pikkuhiljaa salakavalasti koukuttamaan. Tuli laitettua siihen räpätin ja muuta modausta. Sit kun kasvo vähän isommaksi ja tuntui, ettei tosta polkupyörästä saanu enää kunnon fiiliksiä, niin yksi isompi kaveri sano, että voin koittaa sen mopoa. Joo, niinhän ne aina sanoo, et ei tää oo mitenkään vaarallista. Käy vaan testaamassa, ei maksa mitään.
No, pari kertaa kun oli testannu muitten mopoja, niin piti saada oma. Kaikki rahathan siihen sillon meni ja siitä se koukuttuminen lähti. Jätkät toi viriosia ja isompia sylintereitä ja läppärunkoja... Sit piti hetken päästä saada piikki. Taas joutu keräileen rahaa sieltä täältä ja kaikki rahat kiinni. Sillai menikin pari vuotta, että pysytteli miedoissa laitteissa. Ja intti tuli vähän niin kuin pelastajana. Pääsi vuodeksi katkolle näistä hommista ja vaihdettua kaveripiiriä.
Mut muutama vuosi sitten se taas iski, näin vanhaa kaveria samoista mopoporukoista. Se oli aikaa sitten siirtynyt vahvempiin pyöriin... Kyl sen siitä huomas, kaikki oli vähän niinku hassusti. No, tietysti se sano, tottakai sä voit testata, sillai niinku viihdekäyttöä... Kiinnihän siihen jäi kerrasta. Oma pyörä piti saada. No nyt on tullu ajeltua kaikenlaisilla vehkeillä ja laitteilla, mutta mikään ei oo riittänyt. Sit mä kaivoin netistä, että mistä jengi saa kiksejä... Sillon löyty Hayabusa. Aluks mä kelasin, et toi on niin vahvaa kamaa, että henki lähtee... Mut taas raavittiin kaikki rahat kasaan ja tuli hommattua tollanen nollanelonen hopean-harmaa Busa.
Ja joo, nyt on päässy muutaman kerran tykittämään ja koukussa ollaan, eli vois sanoa, että jäi trippi päälle ja tuli parin kerran jälkeen Busanisti... Tää on varoittava tarina siitä miten voi käydä jos ei oo varovainen näiden hommien kanssa. Kaverit aina yllyttää kaikkeen, mut miettikää vielä tarkkaan.
PS. :p Lue tämä teksti huumorilla...
Uusi bussikuski ilmottautuu
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
- CormaX
- Viesti:
Joo kyllä täytyy sanoo että toi Martin teksti oli hauska luettava ja vaikkakin humoristinen niin silti niin totta.
Mulla oli samallainen lapsuus:D Serkkupojan paapiskalla poljin meneen kun ei käyntiinkään lähtenyt, turpa pärisi mootorina...
Sitten parin vuoren kinastelun ja vonkaamisen jälkeen se mopo irtos:p Se oli iso askel 9vuotiaalle juntille:blues:
Melkein parikyt vuotta meni ilman mopopyörää...sit kans kaveri sano et voit sä tolla kokeilla ja ajella vaikka viikon kun än ei ehi(toki sillä oli mopo myynnis...siis seiskapuokki VFR).
Viikko ja Honda oli mun mut vain kesän, sit piti saara kawaa 1100 et olis kiva ajella reissua tyttöystävän kaa(nyt sitten vaimona mulla).
Kawa oli rautaa viisi vuotta ja olis vieläkin mut aloin näkeen viime kesänä kummallisia unia...unet oli tästä tän kesän BUSASTA joka on nyt siis mun kolmas iso mopo.
Siniharmaa nollaykkönen ja piristellty ilman turboo, kyllä kerkee ja on niin nopee vaihtaa matkapyörävarustuksiin. Nyt olla niin busaa niin busaa=)
Kuustoista mopoo meni silpuksi eli romuksi kaheksas vuores ja sit pitikin itsenäistyy ja nähä vähän maailmaa...noin kuvainnollisesti sanottuna:laugh:
:p
Mulla oli samallainen lapsuus:D Serkkupojan paapiskalla poljin meneen kun ei käyntiinkään lähtenyt, turpa pärisi mootorina...
Sitten parin vuoren kinastelun ja vonkaamisen jälkeen se mopo irtos:p Se oli iso askel 9vuotiaalle juntille:blues:
Melkein parikyt vuotta meni ilman mopopyörää...sit kans kaveri sano et voit sä tolla kokeilla ja ajella vaikka viikon kun än ei ehi(toki sillä oli mopo myynnis...siis seiskapuokki VFR).
Viikko ja Honda oli mun mut vain kesän, sit piti saara kawaa 1100 et olis kiva ajella reissua tyttöystävän kaa(nyt sitten vaimona mulla).
Kawa oli rautaa viisi vuotta ja olis vieläkin mut aloin näkeen viime kesänä kummallisia unia...unet oli tästä tän kesän BUSASTA joka on nyt siis mun kolmas iso mopo.
Siniharmaa nollaykkönen ja piristellty ilman turboo, kyllä kerkee ja on niin nopee vaihtaa matkapyörävarustuksiin. Nyt olla niin busaa niin busaa=)
Kuustoista mopoo meni silpuksi eli romuksi kaheksas vuores ja sit pitikin itsenäistyy ja nähä vähän maailmaa...noin kuvainnollisesti sanottuna:laugh:
:p
-
84-1242066370
Humppanisti kirjoitti:ja onnea onnea Teikku. Onko teidän busaperheen terassilla tänään illalla juhlat
![]()
...masanaattori kurmuutti sun busaa, just meni meidän ohi , älä sano että mää kerroin
Joo ilman muuta Humppa, tervetuloa terasille ja saunaankin pääsee jos haluaa.
Malacon karkkejakin löytyy vielä pari lootaa
Teikulle onnea
... hieno on
hienonpi kun sillä
.. älä sano sille.. 
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
President of team jukkis
Corvette C4
- toimeve
- Viesti:
...kaikille uusille yhessä ja erikshen 
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
-
95-1247503041
Moro vaan!
Toki olenhan tänne pari kertaa kirjotellu mutta en ole vielä esitellyt itseäni. Kaikki alkoi viime syksynä kun kävin siskon lapsen puolesta koeajaa piikkisen aprilian. Viisi vuotta oli itsellä kulunut kevariajoista ja tuntuhan se ihan kivalta ja kipinä syttyi. Talvella etsittiin pyörää ja sopiva löytyi lopulta hyvältä kaverilta. Ensi pyöräksi valittiin siis Suzuki SV650S kirkkaan keltaisena! Pyörähän oli täysin vakio vielä lopputalvesta
SV:n kuvia
No eihän siinä tehot lopulta riittäny ja matka-ajossa oli vähän kehno ajella. Pienen pohtimisen jälkeen työkaveri ilokseni ilmoitti että hän olisi luopumassa K8 musta/oranssi bussista ja sanoin et jos viittii pari viikkoo odottaa niin selvitän asiat et antaako pankki ostaa pyörän. Lupa tuli ja bussi ollut vajaan kuukauden ajossa nyt. Talvella pitäisi pientä parantelua tehdä busaan. Mukana tuli siis Yoshimuran hiilari pöntöt ja jotain pikku kromikoristetta.
Tällä mennään nyt ja tulevaisuudessakin! Niin ja pyörähän pyörii Kuopiossa joten isoa kättä ilmaan kun törmäillään!!
Ps. SV on myytävänä...
- Pasi
Toki olenhan tänne pari kertaa kirjotellu mutta en ole vielä esitellyt itseäni. Kaikki alkoi viime syksynä kun kävin siskon lapsen puolesta koeajaa piikkisen aprilian. Viisi vuotta oli itsellä kulunut kevariajoista ja tuntuhan se ihan kivalta ja kipinä syttyi. Talvella etsittiin pyörää ja sopiva löytyi lopulta hyvältä kaverilta. Ensi pyöräksi valittiin siis Suzuki SV650S kirkkaan keltaisena! Pyörähän oli täysin vakio vielä lopputalvesta
No eihän siinä tehot lopulta riittäny ja matka-ajossa oli vähän kehno ajella. Pienen pohtimisen jälkeen työkaveri ilokseni ilmoitti että hän olisi luopumassa K8 musta/oranssi bussista ja sanoin et jos viittii pari viikkoo odottaa niin selvitän asiat et antaako pankki ostaa pyörän. Lupa tuli ja bussi ollut vajaan kuukauden ajossa nyt. Talvella pitäisi pientä parantelua tehdä busaan. Mukana tuli siis Yoshimuran hiilari pöntöt ja jotain pikku kromikoristetta.
Tällä mennään nyt ja tulevaisuudessakin! Niin ja pyörähän pyörii Kuopiossa joten isoa kättä ilmaan kun törmäillään!!
Ps. SV on myytävänä...
- Pasi
BMW S 1000XR 2016
President of team jukkis
Corvette C4
President of team jukkis
Corvette C4
-
83-1175441819
_paffa kirjoitti:Moro vaan!
Ps. SV on myytävänä...
- Pasi
Matti Mikkelistä terve! Tiältä löyty tämmönen esittäytymispalstaki. Tulukoo ukko siis näytille. K8:lla kesän alusta ja kaikki muu on ollu sittemmin toisarvosta. Kiinnostaa kaikenmoiset miitit ja muut letkailut ja porukkameininki ylipiätään. Nyt lauantaina 29.8. meinasin jo poiketa kimppaan kun oli porukkaa menossa museotielle. Tasan klo twelve laskettiin Amiraalin ohi ja aattelin että siellä niitä ois samanlaisia. No, kertaan seuraavaan. Näyttäs olevan tiällä Savossa monta muutakin samanhenkistä, vois joskus kokkoontua? Meiltä on Mikkelistä lyhyt matka vähän joka paikkaan 
matti / laZZa
PS. ensasennus batlaxi on loppu, sen verran siis mittarissa. Pyörä on harmaamusta. Hiton tyylikäs (minusta).
matti / laZZa
PS. ensasennus batlaxi on loppu, sen verran siis mittarissa. Pyörä on harmaamusta. Hiton tyylikäs (minusta).
Ride on Josephine...
-
109-1149242884