Jukkis kirjoitti:mahdollisesti ens kesänä k&m matkaa pohjosiin .. jos K11
...jotenki tuommosen kuvan sain kun tänne oikeishin maihin taas laskeuvuin (elikkäs siis terveisiä pohjosesta).
Ittellä satatuhattakilometriä Busan mittarissa, joten eikhän tuo ala olhen vaihon rajalla. Viien vuojen kuluttua. Sen verran tuli kuitenki piruja mielhen, että josko päivittäis moottorin vähän tuhdimmaksi, että pyörä jaksais raahata tämmöstä kuskia päällä rapiat 300 vauhteja...ja katteet vois maalauttaa ihan mihin värhein tahansa, vaikka niihin tulevhin K10 sellashin... ???
Nyt se on sitten varmistettu eli 100% viralliset värit (myös euroopassa) kaudelle 2010 on juurikin nuo kolme: sininen, musta, valkoinen. Muita muutoksia tai värejä ei tule. piste.
Eli siitä valikoimaan kaikki vaihtohalukkaat tai uudet busanistit
..en tiedä liittyykö tähän topicciin, mutta varoiksi tänne kirjoitin ....tänään bongattu RM-heinolla Jukkis ja Nesmit ...mä itse olin siellä nurkalla vaan vakoilemassa ketä myyjien koppiin menee
Jos noi pitää paikkaansa niin vaisua, vaisua on.
Odottelin niin sitä huhuiltua Kupari-Hopea "comebackiä".
Pitääkö se OrMu vaan viedä kiltisti 24tkm huoltoon ja jatkaa tuolla menoa.
Hieman pettynyt olen (varmasti vielä useammankin kerran 2010 kevättä kohden mentäessä) kun ei sitä luotettavien lähteiden mukaista vihreää/ruskeaa saatukaan. Aivan kyynel pukkaa silmään.
Kait se on niin että tehdas seuraa menekkiä ja parhaimmat muuttaa uusille tarroille/hieman hilettä maalin sekaan kun "pitää" olla aina uutta. Tekniikka kuitenkin sama..