Jarrulevyt + palojen kestävyys

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kieliiköhän jarrupalojen liika nopea kuluminen loppuunajetuista jarrulevyistä vai mistä? Ei mene ymmärrykseen ettei nuo palat kestä tuon pidempään... viime kesänä käytin pari settiä tarvikkeita, kesto max. 9000km. Ostin originellit; nyt 7000km ajettuna alkavat olla loppu. :wtf: Uusia soppelihintaisia jarrulevyjä saa tarjota...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

jarim kirjoitti:Kieliiköhän jarrupalojen liika nopea kuluminen loppuunajetuista jarrulevyistä vai mistä? Ei mene ymmärrykseen ettei nuo palat kestä tuon pidempään... viime kesänä käytin pari settiä tarvikkeita, kesto max. 9000km. Ostin originellit; nyt 7000km ajettuna alkavat olla loppu. :wtf: Uusia soppelihintaisia jarrulevyjä saa tarjota...
Jaa-a enpä tiedä mut kyllä mulla kesti orkkikset ja EBC:n palat saman verran eli 16tKm.
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Kuluuko kaikki palat yhtä paljon? Sit vielä sellanen juttu, että mulla oli ainakin etujarrut jumissa. Piti irrottaa palat ja pumpata mäntiä ulos ja sit pestä ne jarrunesteellä pensselin kans. Sit mulla ennen tota oli toinen levy ei -uiva, eli se kulutti toisen puolen palat loppuun. Niitä pitää aina välillä vähän herkistellä. Itse herkistelin niitä vastakierretapilla ja akkuporalla. Mut ei saa hulluna pyöritellä, koska ne väljistyy muuten. Karting kaupoista saa niitä "niittejä" ja voisi olla hyvä vaihtaa ne jossain vaiheessa. Ainakin ne "niitit" näytävät samoilta kuin mikroissa.
Vastaa Viestiin