...itteasiassa kun tuli tuota biisiäki kuunneltua, niin tuohan on hyvin tehtyä ja ennenkaikkia rullaa mukavasti...hmmm...vois jopa sanoa, että tykkäsin (vaikkei tämä nyt mikhän levyraati olekhan...).
Ja kyllähän busia aina mielelhän kattelee (vaikka vain hetken näkyvätki tuossa viteolla)
Mua vähän ihmetytti mikä sen busan idea siinä oli ?
Anna hyppäs sen päälle, sit sille tuotiin ajokamat.
Seuraavaks joku toinen polttaa kumppaa täysin eri mopolla ja sit Anna on taas busan päällä saman varaston edessä eli ei liikkunu mihinkään ?
No se on näitä taiteellisia ohjaajan juttuja enhän mää mitään mistää tajuu :p
MGa kirjoitti:Mua vähän ihmetytti mikä sen busan idea siinä oli ?
Seuraavaks joku toinen polttaa kumppaa täysin eri mopolla ja sit Anna on taas busan päällä saman varaston edessä eli ei liikkunu mihinkään ?
Älä nyt viitsi tarttua yksityiskohtiin. Mun mielestä hyvä et ko. mopedi huomiotu ja otettu rainalle... Vois olla moni muukin turbohärbäke Niitäkin riittää...
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
MGa kirjoitti:Mua vähän ihmetytti mikä sen busan idea siinä oli ?
Älä nyt viitsi tarttua yksityiskohtiin. Mun mielestä hyvä et ko. mopedi huomiotu ja otettu rainalle... Vois olla moni muukin turbohärbäke Niitäkin riittää...
No juu nättejä oli mopo & tyttö ja jopa se kumisaapasfirman uus lelukin...
Fastard kirjoitti:Voi tsiisus mitä sontaa.. Kaikkeen se busa joutuukin
Ookoo. Videosta voi olla montaa eri mieltä, mutta kuva takavasemmalta ei oo paha ollenkaan Tuon poikasen kun sais vielä eliminoitua kuvasta niin mikä jottei...
Fastard kirjoitti:Voi tsiisus mitä sontaa.. Kaikkeen se busa joutuukin
Ookoo. Videosta voi olla montaa eri mieltä, mutta kuva takavasemmalta ei oo paha ollenkaan Tuon poikasen kun sais vielä eliminoitua kuvasta niin mikä jottei...
On se tytöllä perse kohillaan! Meinaa sanovat et jos ky¤¤ä housusta karkais ni tietäs mistä pers¤¤¤¤ä sit etittäs!