buslake kirjoitti:eppäillen muuten jätkien romilleja. liian sujuvaa tekstiä. mulla on ainakin 1 romille, mut on kokemusta jo kymmeniä vuosuía niin ei tuu virheitä
No siehä sälli oot siehä haastat leikkii tosissais
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
busabobo kirjoitti:Nyt on tilaa säilöä ja harrastaa :musik . Elämä hymyilee. Onneksi olkoon uudesta mökistä!
Edit: jäi quote pois eli Humpalle tää
Kiitti bobo ... kaikki on täydellistä ... vain busa puuttuu kuvasta ..... mut kyllä se tuohon ponin viereen tulossa on ...... kai
Masanaattori kävi tänään katsomassa paikat , mutta äijän hartiat ei mahtuneet ovista.... on kuulemma jonkun suomen mestarin (jauhokauppiaan) reeniohjelmaa muutaman viikon noudattanut
EDIT
..on muuten kohta äijä täällä muuttokaljoissaan....
buslake kirjoitti:eppäillen muuten jätkien romilleja. liian sujuvaa tekstiä. mulla on ainakin 1 romille, mut on kokemusta jo kymmeniä vuosuía niin ei tuu virheitä
Tai sitte tulee tarkastettua teksti ja deletoitua virheet ennenku lähettää Et vaa ossoo
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
No siehä sälli oot siehä haastat leikkii tosissais
no eihän koskaa leikkkitä tosissaa vaan aina piottää tosissaa leikkii.
tana jos tää vihdoiki onnistuis