tuli tuossa tilattua nimeltä mainitsemattomasta kotimaisesta firmasta bagster tankkisuojus busaan, ja tuli tilausvahvistuskin spostiin,mutta pyytäävät maksua etukäteen, postin maksu ennakko ei nähtävästi käy???toimitusaika bagsterillä 3-6 viikkoa, ja kuulemma nopeuttaa käsittelyä jos saavat maksun ennakkoon...
kun aika moni on varmaan busaan bagsterin laittanu niin lähinnä kysyn onko tämän tyylisissä tilauksissa normi käytäntö,tuskin, kun ekaa kertaa omalle kohdalle osuu
ei ole kyse kummoisista summista, mutta ei viitsisi nostaa ahtoja moisen takia, jos maksaa ennakkoon ja jää saalis saamatta.
Ensimmäisenä googlettaisin firman että löytyykö keskustelupalstoilta varoittavia kommentteja... ???
Kai firman nimen voisi täällä mainita, jollain voi olla kokemuksia?
Edit: Tuo toimitusaika viittaisi selkeästi siihen että joutuvat tilaamaan tuotteen ennakkomaksulla jostain, ja siksi varmaan haluavat rahat sinultakin etukäteen...
Ostin kolmisen vuotta sitte muistaakseni jutako nimisestä firmasta nahkan tankkiin, niin matkahuoltoon se muistaakseni tuli kahessa viikossa, eikä mitään ennakkoja huuellu... enää en hienoa tankkia peittele jollain kortongilla... joo kätsyhän se on kun siihen saa laukun hyvin ja helposti kii...
Quadron kirjoitti:Edit: Tuo toimitusaika viittaisi selkeästi siihen että joutuvat tilaamaan tuotteen ennakkomaksulla jostain, ja siksi varmaan haluavat rahat sinultakin etukäteen...
no perhana... jos on kyseisen kokoisella firmalla tilaukset 114urosta (toim.kuluineen) kiinni, niin huh...
siis taas lähinnä kyse omasta periaatteesta...
buslake kirjoitti:kyllä mä oon sieltä aikoinani nahkan ja laukun tilannut zetoriin ja homma pelitti ihan ok.
niin siis kyseessä ei ole tuo aiemmin mainittu jutako.
ja ymmärrän kyllä tuon ennakkomaksun periaatteen, jos busanistien tms. kaltaiset "merkkikerhot" haluavat tilitykset kimppa- ym. tilauksissa ennakkoon, koska ko. yhteisöillä on ymmärrettävästi rajalliset kassavarat...
mutta,mutta... asioilla on tapana ratketa, joten pitänee soittaa ja "haistella" tilannetta, josko kampe saataisiin kotiin ja maksu toimittajalle tavalla tai toisella
buslake kirjoitti:kyllä mä oon sieltä aikoinani nahkan ja laukun tilannut zetoriin ja homma pelitti ihan ok.
niin siis kyseessä ei ole tuo aiemmin mainittu jutako.
ja ymmärrän kyllä tuon ennakkomaksun periaatteen, jos busanistien tms. kaltaiset "merkkikerhot" haluavat tilitykset kimppa- ym. tilauksissa ennakkoon, koska ko. yhteisöillä on ymmärrettävästi rajalliset kassavarat...
mutta,mutta... asioilla on tapana ratketa, joten pitänee soittaa ja "haistella" tilannetta, josko kampe saataisiin kotiin ja maksu toimittajalle tavalla tai toisella
itse itseäni lainaten..
soitin ja kysyin käytäntöä, niin on kullemma joitain kamppeita tilattu, mitä ei ikinä ole noudettu/päästy lähettämään... eli noita ns.vain yhteen malliin sopivia "uniikki" tuotteita ei tilata valmistajalta ilman ennakkomaksua...
laitoin urot ennakkoon toimittajalle ja katsellaan josko sieltä nyytti tulisi jonkin ajan päästä...
Don't worry Körmy! Varmasti tulee bussukan tankkinahka luotettavasti perille kunhan vääntävät sen Sinulle Ranskassa
Itsekin tilasin juurikin tuolta Jutakosta bussiin sinimustan Bagsterin tankkinahan viime syksynä ja perille tuli tilauksesta 2 viikon kuluttua.
PS. Saas nähä tuleeko ittelle lainkaan tolle Bagsterille käyttöä vai tuleekos myyntiin, kun tuli laitettua tollanen Suzuki-orkkis tank cover: orkkis tankkisuoja