MGa kirjoitti:Kovin on Artsin pyörä muuttunut :p
Laittais jotain todistusta sitten että on nopein ennekuin näin valheellisesti markkinoi
Mullakin on muuten Suomen nopein kun on ECU flashätty
Jos toi jäi jäljelle kun Artsi myi viriosat pois.
Onhan tuossa kuvassa jotain yhtäläisyyttä mun 'pyörään'...: The End
MGa kirjoitti:Kovin on Artsin pyörä muuttunut :p
Laittais jotain todistusta sitten että on nopein ennekuin näin valheellisesti markkinoi
Mullakin on muuten Suomen nopein kun on ECU flashätty
Jos toi jäi jäljelle kun Artsi myi viriosat pois.
Onhan tuossa kuvassa jotain yhtäläisyyttä mun 'pyörään'...: The End
Eikös tää kerro kaiken.... (ei kuvan pyörä, mutta vastaava)
Musta runko ja näin pois päin.
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
jbusa kirjoitti:Aika jännää, mulle vastas kaveri jolla oli busa... ??? ja myynnissäkin vielä!
Ecu fläshätty ja putki = suomen nopein! 5000 e laitettu pyörään katteisiin jne konttauksen vuoksi, eli ei mosaan vaikka niinkin vois luulla ilmosta :p Että semmosta infoa sain.
Kun soitin ni ei ollu yhteydet reilassa.
Infositko mitä nykyään vaaditaan suomen nopeimman titteliin ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Kun soitin ni ei ollu yhteydet reilassa.
Infositko mitä nykyään vaaditaan suomen nopeimman titteliin ?
Joo mainitsin missä huiput nykyään on ja totesin että ei taida noilla eväillä mahtua kärkikahinoihin... Kaveri mumisi ettei tiedä oikein mitä pyörään tarkkaanottaen on tehty jne
Vaikutti enemmänkin tässä ketjussa aikaisemmin mainitulta hyvän markkinointikoulutuksen saaneelta kaverilta :p Tai sitten joku on tehnyt killerin ja nauraa partaansa näitä ihmettelyjä; jokos se on aprillipäivä...?
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."
Titaani kirjoitti:Bomberin foorumilta joku oli soittanut ilmoitukseen. Numero ja Nimi on oikein, mutta äijä oli ollut ymmällään kun ei sillä mitään pyörää oo eikä itellä mitään ilmoitusta.
Joku heittänyt kaverille käytännön pilan!!
Aika jännää, mulle vastas kaveri jolla oli busa... ??? ja myynnissäkin vielä!
Ecu fläshätty ja putki = suomen nopein! 5000 e laitettu pyörään katteisiin jne konttauksen vuoksi, eli ei mosaan vaikka niinkin vois luulla ilmosta :p Että semmosta infoa sain.
Juu, Titaanilla tais mennä nyt ilmotukset sekaisin, oli joku toinen samantyyppinen ilmotus muistaakseni se källi-ilmo.
Toi heppu on kyllä ihan aito ja olemassa pyörineen. Ei ehkä ihan niin kartalla siitä mitä vaaditaan suomen nopeimmaksi... Tai edes Vaasan :p