Akku tilttas.... uus akku... - Motonetistako?
Unohda ne Motonetin akut, aivan sieltä ja syvältä!
Muutama kymppi lisää, esim. akkupojilta laatuakku - hyvä kokemus, en muista merkkiä kylläkään. Mut oli ammattiukot ja neuvot.
Yuasasta ei mulla kokemusta, mutta hintaa näyttää olevan..
Muutama kymppi lisää, esim. akkupojilta laatuakku - hyvä kokemus, en muista merkkiä kylläkään. Mut oli ammattiukot ja neuvot.
Yuasasta ei mulla kokemusta, mutta hintaa näyttää olevan..
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
Tiedä sit onko noi Odyssey,Kresma tai Finnstart, mitä Akkupojat mainostaa sen parempia merkkejä kuin CNB, jota Motonet kaupittelee?
Molempien poikien Aprilioihin ostanut CNB.n akun ja molemmat kestänyt hyvin. Edelliseen omaan pyörään ostin Biltemasta akun ja kaks vuotta se ehti olla mulla käytössä ennen kuin pyörä meni vaihtoon. Tiedä sit milloin seuraava joutui vaihtamaan. Hyvin se mulla toimi ainakin. Taitaa olla makuasia kuten niin moni muukin juttu. Maanantaikappaleita varmaan kaikissa.
Edit. Tosin tiedä onko ne ratkaisevasti halvempia siellä Biltemassa tai Motonetissa kuin muuallakaan.
Edited By kormus63 on 1268072976
Molempien poikien Aprilioihin ostanut CNB.n akun ja molemmat kestänyt hyvin. Edelliseen omaan pyörään ostin Biltemasta akun ja kaks vuotta se ehti olla mulla käytössä ennen kuin pyörä meni vaihtoon. Tiedä sit milloin seuraava joutui vaihtamaan. Hyvin se mulla toimi ainakin. Taitaa olla makuasia kuten niin moni muukin juttu. Maanantaikappaleita varmaan kaikissa.
Edit. Tosin tiedä onko ne ratkaisevasti halvempia siellä Biltemassa tai Motonetissa kuin muuallakaan.
Edited By kormus63 on 1268072976
Nykyakku hajoo siten että sieltä menee yleensä ns. silta poikki ja senjälkeen ei sieltä saa ulos eikä sisään mitään,tai ei ainakaan virtaablackbusa kirjoitti:Mulla oli toi YUASA ja en tiä tilttas yhtäkkiä ilman mitään hyytymisen merkkejä, ei vaan startannu eikä ottana virtaskaa vastaan. :p
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
-
106-1251057001
Jaa, bilteman akku kesti 4.5 kesää vaikka kerran pääsi syväpurkautumaankin.martti kirjoitti:No Motonetin tai Bilteman akkukin menettelee jos oot valmis uusimaan sen joka kesäks
Olen kuullut lyhyempiä kestävyyssuorituksia kalliimmiltakin akuilta.
Bilteman akku ~20e ja hifistelyakku lähempänä satasta(?)
Itse komppaan tuota Bilteman hyytelöakkua.jyka kirjoitti:martti kirjoitti:No Motonetin tai Bilteman akkukin menettelee jos oot valmis uusimaan sen joka kesäks
Jaa, bilteman akku kesti 4.5 kesää vaikka kerran pääsi syväpurkautumaankin.
Olen kuullut lyhyempiä kestävyyssuorituksia kalliimmiltakin akuilta.
Bilteman akku ~20e ja hifistelyakku lähempänä satasta(?)
-
77-1185712371
Mulla kans sippasi akku. Se oli vasta 2 vuotta vanha Oulun Akkutalosta ostettu Varta. Samanlainen oli tarkotus ostaa tilalle, mutta voishan semmosta bilteman hyytelöakkuaki kokeilla.
Akkutalon myyjä kertoi että paras tapa tuhota akku on nostaa se talveksi lämpimään ja olla lataamatta sitä kertaakaan talven aikana. Parhaiten kuulemma säilyis kun säilyttää sitä täyteen ladattuna ihan raakasti pakkasessa vaikka parvekkeella ja ehkä kuukauden parin välein latailee. Ennen latausta pitää toki antaa sen lämmetä rauhassa.
Edited By Macoshark on 1268206199
Akkutalon myyjä kertoi että paras tapa tuhota akku on nostaa se talveksi lämpimään ja olla lataamatta sitä kertaakaan talven aikana. Parhaiten kuulemma säilyis kun säilyttää sitä täyteen ladattuna ihan raakasti pakkasessa vaikka parvekkeella ja ehkä kuukauden parin välein latailee. Ennen latausta pitää toki antaa sen lämmetä rauhassa.
Edited By Macoshark on 1268206199
- toimeve
- Viesti:
...mulla taas ei ole ollu akkulaturissa ollenkhan, akku koko ajan kiinni pyörässä piuhoinhen paikoilhan...säilytys toissatalvena kylmässä, muuten lämpimässä tallissa. Noin kerran kuussa tai parin kuukauen vällein käytetty lämpimäksi. Kerran olen muistaakseni ladannu sen, kun yhtenä pakkasaamuna ei hörähtäny reissun päällä käynthin.MGa kirjoitti:Mulla akku mopossa kiinni koko talven ja lämpimässä ja CTEK ylläpitolaturi kiinni, hyvin on toiminu.
Tuo nykynen akku siis pelittää vieläkin, mutta varuilta tilasin uuen jo oottelemhan. Tämä Yausa on laitettu paikoilhen viisi vuotta sitten eli 18.3.2005 ja sen jälkhen pyörällä ajettu yli 60.000 kilometriä.
Toishaalta mulla ei ole tuossa pyörässä ollu mithän ylimääräsiä sähköjuttuja kiini paitti navia varten tupakinsytkäripistoke...
Tiiä onko sillä sitten merkitystä, että en harrasta kauhiasti nurkka-ajelua nakkarille ja takasin, vaan ajelut on semmosia reiluja siivuja, monesti usiampi tunti kerralla, joten ehtii varmasti lattaantua ajon aikana monhen kerthan
Tai sitten tähän Busaan on vaan sattunu hyvä keskiviikkoyksilö.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-