Kyselyä botniaringin kehittämiseksi - Vaikuta!!
Moi,
Mulle tuli Botniaringiltä maili, jossa pyydetään palautetta alueen kehittämiseksi - erittäin harvinaista ja yllätävää tällaisessa maassa kun Suomi, jossa Motoparkkia ajetaan alas ja kaikki uudet ratahankeet on jäissä etc..
Mutta laittakaapa ajatuksenne tähän alle niin poimin ajatukset yhteen ja lähetän ne asianomaisille eteenpäin FHOC kontribuutiona.
Palautteet 1.4.2010 mennessä!!
Kun kerran on mahdollisuus niin vaikutetaan!!
Mun ajatukset:
1. uudelleen asfaltointi radalle
2. Kiihdytysrata laajentamaan käyttö astetta (vapaita päiviä on ollut viime vuosina)
Mulle tuli Botniaringiltä maili, jossa pyydetään palautetta alueen kehittämiseksi - erittäin harvinaista ja yllätävää tällaisessa maassa kun Suomi, jossa Motoparkkia ajetaan alas ja kaikki uudet ratahankeet on jäissä etc..
Mutta laittakaapa ajatuksenne tähän alle niin poimin ajatukset yhteen ja lähetän ne asianomaisille eteenpäin FHOC kontribuutiona.
Palautteet 1.4.2010 mennessä!!
Kun kerran on mahdollisuus niin vaikutetaan!!
Mun ajatukset:
2. Kiihdytysrata laajentamaan käyttö astetta (vapaita päiviä on ollut viime vuosina)
busajasa kirjoitti:Mun ajatukset:
Näitä minäkin äänestäisin!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jakehaanpää
- Site Admin
Kun tossa kerran tiedustellaan alueen kehittämistä, niin:
- ravintolapalvelut (tilat yms) ei vastaa täysin nykypäivää.
- samoin myös kuljettajien huoltotilat (peseytyminen, paskantaminen jne) vaatisivat pientä päivitystä.
- ravintolapalvelut (tilat yms) ei vastaa täysin nykypäivää.
- samoin myös kuljettajien huoltotilat (peseytyminen, paskantaminen jne) vaatisivat pientä päivitystä.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Kiihdytysrataa kannattaisin itse, asfaltti toki muutamassa mutkassa on vähän pomppppuisa, mutta mää ajan niin hitaasti, ettei se häiritte..
edit: niin joo.. "varikkotilat". Itse tykkäisin, että olisi joku suoja, katos, varjo tms, missä voi jäähdytellä itseä ja tarvittaessa suojata mies ja pyörä sateelta.. Tyyliin kemoran "varikkoboksit".
Edited By TJJ on 1269368085
edit: niin joo.. "varikkotilat". Itse tykkäisin, että olisi joku suoja, katos, varjo tms, missä voi jäähdytellä itseä ja tarvittaessa suojata mies ja pyörä sateelta.. Tyyliin kemoran "varikkoboksit".
Edited By TJJ on 1269368085
-
109-1268510473
-
109-1253512470
Alueen Master plan työseminaari olisi 14.4. klo 14:00-17:00 Jurvassa. Pyrkivät kehittämään aluetta ympärivuotiseen käyttöön.. Nyt kun viherpiiperöt on saamassa otetta olemassa olevista radoista ja niitä pyörittävät yhtiöt ei niitä enään pysty kehittämään niin tässä olisi oiva mahdollisuus antaa piiperöille vastapalloon ja nostaa ääntä kuuluville.
Löytyykö ketään sieltä läheltä joka haluaisi mennä vaikuttamaan/kuuntelemaan missä mennään? Titaani olisi Vaasassa ja ääni kyllä kuuluisi
??
Onko vapaaehtoisia meneen tonne - periaattella "Artisti maksaa ja omalla vastulla jee jee.." Voihan sinne mennä useitakin jos niitä vaan löytyy..
AKK Motorsport pitää oman puheenvuoron ja muut puheenvuorot taisi olla radan pyörittäjille sekä itse kehityshanketta esitteleville, mutta on tuolla sitten yleisöäkin kosiskeleva keskustelu jossa voi tuoda omia ajatuksiaan tarjolle.
Löytyykö ketään sieltä läheltä joka haluaisi mennä vaikuttamaan/kuuntelemaan missä mennään? Titaani olisi Vaasassa ja ääni kyllä kuuluisi
Onko vapaaehtoisia meneen tonne - periaattella "Artisti maksaa ja omalla vastulla jee jee.." Voihan sinne mennä useitakin jos niitä vaan löytyy..
AKK Motorsport pitää oman puheenvuoron ja muut puheenvuorot taisi olla radan pyörittäjille sekä itse kehityshanketta esitteleville, mutta on tuolla sitten yleisöäkin kosiskeleva keskustelu jossa voi tuoda omia ajatuksiaan tarjolle.