Gen 1 ja gen 2 erot?
-
84-1228149247
Viides busa menossa ja toinen Gen2... jarrut on parenmat "radial" .. ei asiantuntioiden mukaan kuiteskaan hyvät, moottori kuutiotilavuus on 40 kuutioo isonpi, muuten sama motti mutta iskutilavuutta pidennetty, mitäs vie ajettavuus mielestäni parenpi, ajonestolaite, moottorin sisällä uuta himmeliä... nää on niitä mututuntoja, gen2 on enenmän tätäpäivää..tehot karkeesti 20hv takikselta gen2 hyväks, ainakin mulla vastaan jiijii 180-160hv...
Edited By Jukkis on 1270234398
Edited By Jukkis on 1270234398
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
juurikin näin olen asian ymmärtänyt vaikka yleensä en ymmärrä mistään mitää, mä vaa ooJukkis kirjoitti:Viides busa menossa ja toinen Gen2... jarrut on parenmat "radial" .. ei asiantuntioiden mukaan kuiteskaan hyvät, moottori kuutiotilavuus on 40 kuutioo isonpi, muuten sama motti mutta iskutilavuutta pidennetty, mitäs vie ajettavuus mielestäni parenpi, ajonestolaite, moottorin sisällä uuta himmeliä... nää on niitä mututuntoja, gen2 on enenmän tätäpäivää...
-
69-1248882172
Gen2 moottorinohjaus eli ECU tarjoaa PetriK ansiosta paremmat lähtökohdat kaikenlaiseen kivaan...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
72-1202239073
Toiset sanovat että että eroa ei ole paljon, mutta minä väitän että ero on ajettavuudessa aika suurikin. Jos omistaa gen2 mopon ja hyppää "vauhdista" gen1 puikkoihin , tuntuu kuin olisi puolet raskaampi laite alla. (testattu on muutaman kerran )
Gen2 on kevyempi käsitellä niin kaupungissa, mutkapätkillä kuin radallakin. Gen2 ohjautuu itsellään kuin ajatus , Gen1:stä joutuu enemmän "väkisin" ajamaan.
Jarrut on myös paremmat Gen2, mutta ei vielä hyvät nekään.
Eli kyllä kehitystä on tapahtunut huomattavasti, niin kuin pitääkin tapahtua.
Jokainen voi testata asian heittämällä 100km mutkapätkä lenkin kaverin kanssa jolla on eri gen mopo, ja vaihdella lennosta lenkin aikana laitteita muutaman kerran.
Jos tätä ei ole tehnyt, on turha heitellä mitään mutu-juttuja
Ugh, olen puhunut
Gen2 on kevyempi käsitellä niin kaupungissa, mutkapätkillä kuin radallakin. Gen2 ohjautuu itsellään kuin ajatus , Gen1:stä joutuu enemmän "väkisin" ajamaan.
Jarrut on myös paremmat Gen2, mutta ei vielä hyvät nekään.
Eli kyllä kehitystä on tapahtunut huomattavasti, niin kuin pitääkin tapahtua.
Jokainen voi testata asian heittämällä 100km mutkapätkä lenkin kaverin kanssa jolla on eri gen mopo, ja vaihdella lennosta lenkin aikana laitteita muutaman kerran.
Jos tätä ei ole tehnyt, on turha heitellä mitään mutu-juttuja
Ugh, olen puhunut
- toimeve
- Viesti:
...mutta toishaalta met olemma sen verran uppiniskasia, että jo tuon Humpan vuodatuksen takia sanomma ko kovalainen että "Rrrrrrrrkele!"sam77 kirjoitti:Ei ei pojat, ei saa liikaa kehua gen2:sta! Käy mulle ja Timmulle kalliiksi, veljeksillä kohta 2 ylivuotista pihassa
Ja väännämmä näitä tinosauruksia mutkhin suut tuskasessa irvessä...
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
- Masanaattori
Kahden gen1:sen ja nykyisen gen2:sen kokemuksella voin sanoa, että molemmat on loistavia laitteita !
Ja mitä niihin jarruihin tulee niin mulle ainakin on riittäneet....toiset sanoo tunnottomiks tai jotain muuta mutta kun painaa kahvan kiinni stongaan niin alkaahan sitä tuntoa löytymään

Ja mitä niihin jarruihin tulee niin mulle ainakin on riittäneet....toiset sanoo tunnottomiks tai jotain muuta mutta kun painaa kahvan kiinni stongaan niin alkaahan sitä tuntoa löytymään
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Olisko niin notta miehet ajjaa vanhalla ja muut hakee helpotuksia uudesta?toimeve kirjoitti:sam77 kirjoitti:Ei ei pojat, ei saa liikaa kehua gen2:sta! Käy mulle ja Timmulle kalliiksi, veljeksillä kohta 2 ylivuotista pihassa
...mutta toishaalta met olemma sen verran uppiniskasia, että jo tuon Humpan vuodatuksen takia sanomma ko kovalainen että "Rrrrrrrrkele!"
Ja väännämmä näitä tinosauruksia mutkhin suut tuskasessa irvessä...
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria