No Juu "pientä" oireilua havaittu ? Eikä toi 2 bikeeKÄÄN ihan mahoton ajatus oo ?? Sillon kyllä tulis toisex vanhakoppanen busa pelkällä liikennevakuutuksella ?? Täytyy tiirata kaikki mahollisuudet ja oottaa nyt eka ton Heinon lopullinen tarjous . :p
edit. Pitäsi saada toi "Mimma" uudestaan innostuun ajamisesta, niin ei olsi mitään esteitä kahelle pyörälle. Opetteli vaan vääränlaisella bikellä. Suizan -99 malli GS 500 E . Ei mikään maaliman paras ajettava .
Edited By busapappa2 on 1270757001
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
[url=http://maps.google.fi/maps?f=d&source=s ... kAQ;FVFnwg
MdFIalAQ;&mra=dme&mrcr=0&mrsp=5&sz=15&via=1,2,3,4&sll=63.058557,27.674217&sspn=0.008886,0.036221&ie=UTF8&ll=63.014794,27.688293&spn=0.142388,0.579529&z=11]Pikkulenkki[/url] ajettu +4 asteen "lämmössä". Racing-hanskoilla oli pikkasen pienimmät sormet jäässä (siis oikeesti tunto hävis) mutta muuten erittäin kivaa!
Tarjonta nyt tosi hyvä Busseissa, tosi hyvään hintaan saapi Huippubiken . Esim . K1 mallia kaupattiin mulle jo kahesta paikasta . "Mimman" hiillostus jatkuu ja jos hän ( Mimman Pankki ) taipuu ja päättää ruveta ajelee itekkin taas NIIN sitten tapahtuu. Heino ei mulle pystynyt tekeen riittävän hyvää diiliä K9 Busasta, toki liiketoimintaa ja harvemmin Bikefirma maksaa väliä pyörä kaupassa asiakkaalle ? :laugh:
Yx asiakysymyskin, vaikka tää ny ei ookkaan tekninen osio, mutta Antti Tohtorilla sano, että ota K1, koska siinä besapumppu tankin sisällä ?? Näin itekkin muistelin. mutta vahvistakaa viisaammat oliko just K1 johon pumpputsydeemi vaihtu ? Hintaero -99 -00 mallien ja -01 mallin kohalla kuitekin kohtuu pieni.
Ja olishan se sääli jos Mimman uudet ajokuteet jäsi pelkästään kyytissä istumiskäyttöön . :p
Edited By busapappa2 on 1270820734
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Josko kävis koeajaan Busan ?? Joku vähä ajettu Valkonen tai Ormu K8 ?? Möis ton V-Rodin pois, siitä kun saapi tuplasti sen mitä vähä ajettu K8 maksaa, ja jäisi rutkasti vaatetus ja varustelufyrggaaKIN . Eihä sitä KOSKAAN tiärä . Joskin Jamppa ei tänä kevväänä ennää tee satuloita ja ne mulle ehoton edellytys ??
Mä en nyt oikeen tiedä onko mulla joku lukihäiriö vai mikä mutta etkös sä tossa aiemmassa viestissä väitä, että hooreestä saa kahden vähänajetun k8:n hinnan kunhan sen myy pois ?
Eihän sitä kauppaa oikeesti k9:stä tartte Heinolla vaihtokauppana käydä jos on noin "stanan" arvokas hooree kotona...romu lihoiks ja käteisellä hieroon kauppaa....kaupat kun on sovittu ni kaivaa massit rahapussista...ojentaa ne myyjälle ja iloinen ilme sekä loput jääneet rahat takas massiin.
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Joo Joo Masa , mutta tilanne elää kokoajan, massia ehkä hankkia ne 2 kpl K8 käytettyä Busaa, mutta ei sitten järjen hiventäkään Suomen ajokauden puitteissa PITÄÄ kahta Busaa, vakuutukset sen verta sairaat. Tällä hetkellä koitan taivutella "Pankkiiriani" suostumaan halvan vanhakoppasen hankintaan jota sitten pelkällä liikennevakuutuksella pitäisi toisena bikenä . ??? Idea Heinon pyörässä oli SE, että mulla uusi Busa 2 vuoden takuulla, eli perin huolettomia kilometrejä. MUTTA jos ostan takuu ummessa olevan K8 tai pari sellasta, on se jo NIIN kallista lustia, että nou tanks. Oon ite kuitenkin meleko kädetön noissa huoltohommisa ja tiedän tasan tarkkaan kahen busan jälkeen mitä maksaa huollot / Korjaukset / vakuutukset ko. bikeen.
Uuskoppanen ajoltaan toki huikea, mutta ei toi vanhakoppanenkaan huono ollut, sentäs n. 60tkm päästelin Liekkarilla ympäri euruuppaa.
Jätän Rodin itelle ja hankitaan toiseksi esim. -09 / K1 / K2 / K3 mallin vanhakoppanen, niitä meinaan riittää ja ei oo hinnan kiroissa laatuun nähden. Busakuumetta kuitenkin sen verran, että saattaa kevään tai ainaskin kesän kuluessa ilmestyä BusaKIN pihaan, mutta sen pitää olla halpa ja pannaan pelkillä liikenne vakuutuksilla ajoon, eli ei isoo menetystä vaikka esim. sen kippaiskin.
edit. Ja toi lihoix pano sen verran vitukasta hommaa, kun netti pullollaan motoja, että ei perkele jaksa kuunnella kun tarjotaan teinikorollaa karvanopilla, mummon vanhaa potkukelkkaa, kumivenettä, mönkkäriä tms. vaihdossa. Ei vaan jaksa ruveta siähen . Molempi parempi, SIIS BUSA ja RODI . Ja en ihan äkkiseltään romux haukkusi RodiaKAAN ilman kokemuksia ko. laitteesta. Eri kategorioissa, mutta ihan eliittivehkeitä molemmat luokissaan.
Tää oli pakko laittaa tänne, sen verran sanoisko erikoinen -99 malli ?
Ajokaus' korkattu, puteli ei
+4 oli ja hieman vilipoista, mut hyvälle tuntu.
Kylhä tuo vielä keulaa keventää...
joten maltillisesti etiäpäin, mut ku tänään tavasin ohjekirjaa ja siellä lukkee että vaihe on valittava sillai et' tehontuotto on riittävä
Verottaja muisti, koko kauden vormulabensat kaupan päälle! Paitsi että, Shell lähtee kohta Finlandiasta. Pitääkö ostaa pilteman tahi moponetin oktaanibuustereita sitten? En halua kengurubensaa enää.
Dösällä kirjoitti:Verottaja muisti, koko kauden vormulabensat kaupan päälle! Paitsi että, Shell lähtee kohta Finlandiasta. Pitääkö ostaa pilteman tahi moponetin oktaanibuustereita sitten? En halua kengurubensaa enää.
Tota pakko kompata ! Mä kans vaihoin aikanaan V-Poweriin, niin koneen käynti muuttu täysin . Ja valitettavasti toi ei bii sii kaappaa shellejä koko ajan, oli jo pakko ottaa Teboilin kortit toisix, kun shellejä ei ennää tahö löytää ettimälläkkään . No kaupugeissa vielä kyllä, mutta tuolla baanalla ei juurikaan. ???
Mistä näitä kumuja oikein tulee..hyvä, että ormu tuo vähän väriä niiden keskelle Toivottavasti ei ormu muuta väriä kuten Jykän busa Jukkiksen tallissa Taidan tulla sittenkin vasta kahden viikon päästä, ensimmäinen joka ajaa melkein Suomen läpi busalla tälle vuodelle..?