Tuo mustempi parempi noinninku visuaalisesti,,Jukkis kirjoitti:Näitä onkin kaksi![]()
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/002.jpg.html
Päivän positiviiviset: - Mikä olikaan mieluisinta tänään?
-
83-1175441819
-
75-1270297285
Pidä kulutusnäytön kohdalla nollausnappia pohjassa niin kääntyy lukemat taas toisinpäin. En nyt varmasti muista mutta taitaa olla oletuksena noin ja akun irrotus esim. sen kääntää taas tommoseen asentoon.Kaksysiysi kirjoitti:Eka lenkin kulutuslukema näytti 16,7. KÄÄK. Onko viimevuotiset bensat näin väljähtynyttä ja hupaa tavaraa...???
Totesin et se oli kuinka monta kilsaa pääsee litralla, eli todellinen kulutus noin 6 litraa/100 km.![]()
Tripin näyttö oli vain jotenkin vaihtunut, kun nollailin lukemia. ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
75-1270297285
- busapappa2
Mun käsittääkseni SE isompi luku on hetkellinen kulutus kuten autojen ajotietokoneissa ?? Ja tosiaan sen todellisen kulutuksen saat pitämällä napukkaa pohjassa muutaman sekunnin. Näin olettaisin.
Ja kuten jarim totesi, se näyttö voipi vaihtua esim. just akun irrotuksen tai jonkun muunkin syyn johdosta, esim. pitää napukkaa pohjassa liian kauan normaalikulutuslukeman aikana. Hetkellinen kulutus voi olla kovan kiihdytyksen jälkeen vaikka 25l/100km. 
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
115-1267117771
- toimeve
- Viesti:
...ei näytä hetkellistä kulutusta busan mittari.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
Muistelen niin etelliset k3,k6ja seiska menetteli niin ja tässä uudessa keksinnössä ei moista ihmettä oo ???sarkki kirjoitti:Minä olen kyllä vähän sitä mieltä että se näyttää kilometrejä litraa kohden ja kun pitää reset nappia pohjassa se vaihtaa litroihin satasella (ainakin mun pyörässä)
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
-
115-1267117771
- busapappa2
No juu en vetoja ala lyömään, mutta jos nyt olettais näyttävän kilometrejä litroja kohden , niin aikas epäloogisen vaihtelevaa kun välillä se on 25 L välillä 15 L ja milloin mitäkin. ???toimeve kirjoitti:...ei näytä hetkellistä kulutusta busan mittari.
Itse oletan edelleen, että näyttää hetkellisen kulutuksen KOSKA mitä enemmään kiihytät / annat kierroksia , sitä suurempi luku .
Mutta muistaakseni tosta löytyy ihan faktatietoo Gen 1 Ohjekirjasta . Eli kirjaa käteen jolla sellanen olemasa on vielä.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
115-1267117771
- toimeve
- Viesti:
...älä sie pappakakkonen vetoa ala lyömhän, säästyy menovethen nekki rahat. Eli paremphan käythönbusapappa2 kirjoitti:toimeve kirjoitti:...ei näytä hetkellistä kulutusta busan mittari.
No juu en vetoja ala lyömään, mutta jos nyt olettais näyttävän kilometrejä litroja kohden , niin aikas epäloogisen vaihtelevaa kun välillä se on 25 L välillä 15 L ja milloin mitäkin. ???
Itse oletan edelleen, että näyttää hetkellisen kulutuksen KOSKA mitä enemmään kiihytät / annat kierroksia , sitä suurempi luku .
Mutta muistaakseni tosta löytyy ihan faktatietoo Gen 1 Ohjekirjasta . Eli kirjaa käteen jolla sellanen olemasa on vielä.![]()
Sulla alakaa olemhan jo liian pitkä aika busan selästä pois, kun ei tuo mittari olettamallasi tavalla toimi, eli kiekkoja lisää ja lukemat nousee...se toimii justhin päin vastoin. Ja silloin son jo lookisempiki tuo km/litra -juttu?
Ja ohjekirjaa on selattu. Ei muuten uskalla noin varmasti ja vakaasti kirjottaa.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
- busapappa2
Juu uskotaan veke, ja kuten totesin niin EN ala vetoja lyömään. Minibutjetilla koitan elellä, jotta sais taas yhen toiveen täytäntöön ?! :laugh:
Eikä tästä oo vuottakkaan kun vielä Walkkarilla päristeltiin. Vaihto tuli vasta S-joen Super Rallyn jäläkeen, kun mun frendit Epsanjasta oli täällä "pikkulomamatkalla" ! Torrevieja - Nordkap - Torrevieja ja sisälsi myös PALJON ajoo täällä Suomesa . yht. koko reisu 9600km . aika SISSEJÄ, ei voi muuta sanoo.
pari enkkupariskuntaa, yx Espanjalainen nuoripari, 1 Policia local polliisi mies ( Antonio) , 1 valokuvaaja. yx España pari joka eros porukasta lapissa ja ajoivat Norjaa alas . Nämä liikenteessä isoilla Electra Glideillä, Eke täysin nakulla Softeilililla . Oli kuulemma "Gellit märkänä" Muutamaan kertaan. Mutta huikein saavutus jota kaikki ei ole meinannut ees uskoo, Minttu ( Silja ) ajo ton rundin -04 malli 883 sporsterilla, kyl on mimmillä luonnetta !! 
Eikä tästä oo vuottakkaan kun vielä Walkkarilla päristeltiin. Vaihto tuli vasta S-joen Super Rallyn jäläkeen, kun mun frendit Epsanjasta oli täällä "pikkulomamatkalla" ! Torrevieja - Nordkap - Torrevieja ja sisälsi myös PALJON ajoo täällä Suomesa . yht. koko reisu 9600km . aika SISSEJÄ, ei voi muuta sanoo.