Itellä ollut Vain 2 Busaa ja nyt saattaa kolmas tulla "Taloon", mutta kyssäri teille tietäville ? ( Tästä voipi olla jossain jo topicki, mutta en jaksanut selata ? ) Jamppa varmaan ainakin vois valaista, että kun lähen Gen 1 mallia bongaan niin eikös K1 ollut eka jossa bensabumppu oli tankin sisällä ?? Ja muutenkin onko isoja teknisiä muutoksia 1999 - 2003 mallin pyörissä ? Oon aikas paljon selannut tota Nettimotoo ja vähän muitakin palstoja ja jostain kumman syystä näyttäsi Hinta pompsahtavan huimasti ( vähintään 1000 - 2000 equa ) Kun ruvetaan kahtoon K4 - K7 Malleja ??
Saa vastata kuka tahansa kunhan tietää mistä puhuu . KITZ
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
JUU ! Tosa 43 vaihtoehtoo selasin, niin eipä hinnoissa suurtakaan eroo oli sitten 01, 02 tai 03 . Ja kuten totesit säkin Väiski ni mäkin haluun "pilata" ite pyörän Siis mahollisimman orggis, sen takii tänää "vähä" kävin jo haisteleen Putkien hintoja, koska satulat ja putket sekä plexi ainoot virit mitä tekisin. :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
waiski10 kirjoitti:01 vaihtu tankkiin, kantsii ostaa kuiteski vähintää 02
Jos mä ostaisin vielä gen 1 .sen niin kyllä se olisi -99 ja miel se kultahässäkkävärinen mikä oli mainoksessa kun busa lanseerattiin.
Mikä pointti sulla tossa on?
Vähän ketuttaa kun möin sen mustaharmaan, mutta tehty mikä tehty, onnea uudelle omistajalle äläkä riko sitä saatana tai tuun sun uniis.
No alunperin pointti oli, että vaihan ton V-RODIN uuteen ylivuotiseen k9 harmaa hopeeseen Heinolta 14990 equu, ja mulla on "kiikaritähtäimessä", vanha mutta ehjä 1200cc HD Spora jossa vakuutukset Mimman bonuksilla KAIKKINEEN 130 equu vuosi. Sit tietty uuteen pyörään PAKKO ottaa maximi vakuutukset. NO. Eihän bikeliike tee kauppaa niin, että ne maksais mulle väliä, kun ton MUN Rodin hintahaarukka 16000 - 17000 . Fifty fifty olis ilmeisesti kaupat syntynyt ja jotain tarviketta oisin siähen saanu messiin. Olis tietty ollut taas uus Busa 2v takuu eli huolettomii kilsoja pari vuotta, ja kun tota Busa kuumetta välillä aina pukkaa.
Mut en lähe sellaseen kauppaan, koska toi HD:n arvo ei tosta muutu mihinkään, ELI pysyy ! Niin ihmeellistä kun onki, niin mikään moto ei pidä hintaansa yhtä hyvin kuin HD. Sitten taas ite myynti on niin vitukasta kun nettimoto täys pyöriä, eli aina pitäsi ottaa vaihossa jotain tyyliin potkukelkasta kumiveneeseen.
No sitten hokasin, että vanha koppasii nettimotossa ja parilla muulla palstalla toista sataa. ELI semmosta täsä tiirailen ja ehoton YKKÖSväri on tosiaan toi copper vai mikä senyolika. Niitä muutama myynnissä, mutta hinta ihan liian pitkä. Myös isot poijaat sanoo, että kantsii ottaa K1 tai tuoreempi tekniikan takii.
Hidasta ja tuskasta puudutustyötä teen "Mimman" Kanssa, että ostetaan toisex bikex Vanha Busa pelkällä liikennevakuutuksella ja jos saisin hänetkin taas innostuun ajamisesta. NIIN saisin pitää Rodin ja taloon tulisi BusaKIN. Siinä pointti . Eli jotain jäin kaipaan Busasta, vaikka toi HooTee KIN aivan saatanan hyvä ajaa . Kohta startti Kerhon pressan kanssa Jyskälän mp näyttelyyn ! Hällä Road King police special .
ps. Paa nymmulle snake kuvaa madoista ja kylkitarrasta, sekä tarkkoja mittoja niistä ja myös kanjeista + värit ja lukumäärät . Kohta liian myöhästä . Reisuu pukkaa ja kledjumyynti hiipunut suurinpiirtein lakki kerrallaan hakuun, eli EN enään pitkään EHKÄ pidä myyntitopickkia . Ei järkee kun se pienikin kate palaa pakoputkesta ulos kun lakki kerrallaan hakee 30km . + pakkaukset ja postaukset ja VAIVA .
Edited By busapappa2 on 1270884487
02 mallisella Wäiski viitannee siihen että se on ensimmäinen jonka saa säädettyä omaa ecua käyttäen eikä tartte modauksia sen suhteen. Ei tosin ole iso investointi vanhempaankaan. 01 on kiva kun valot saa pois päältä. Isompilohkoista startatessa aika must. :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No juu, hyvää ja asiantuntevaa textii Väiskin lisäx . VAIKKA toi -99 kupari on aevan heleveetin hiano, niin tähtäin lienee malleissa K1 - K3 . Valinnanvaraa on, mutta täätyy "Pankki" pehmittää ekax, sen verta on motokauppoja tullut tehtyy pienen ajan sisällä . Katteet sitten voipi vaikka Tepalla maalautta ihan mix vaan . Sen takii kävin tohtorillakin kattoon minkävärisiä Hindlen slipareita hällä on . Sellanen mieto viinin punainen tai sähkön sininen ja katteet sitten putkien väriin sopivax . Olis toi luoja suonu tota kärsivällisyyttä, mutta kaikki kun aina pitäsi saada HETI. No Teen reisun tonne Ruottiin ja katsastan sikäläisen Busatilanteen, sit vaimo ja ipanat käy Rukalla ja sit mä lähen Espanjaan ja kun tuun on pahin kevät sesonki ohi ja epätoivooisimmat myy omiaan jotka jääny käsiin.
Se varmaan hyvä iskuajankohta Touko kesäkuun vaihteessa.
KITZ JariM
Lisäkyssäriä ! Mites toi runkohomma ? Kun tosa olsi K1 kipattu ja raahautunut vasemmalla kylellään muutaman sata meetriä, JOSKIN oikeella puolellakin skrabaa, mutta myyjän puheen mukaan entisiä jälkiä. Meneekö runko helposti vintturaan ja jos menee, niin pystyykö oikoon ?? ???
Toi rungon suoruus aikas oleellista Superbikessä, ettei tuu yllätys hautajaisia kun nostelee vauhtia yli kahen sadan . :O
Meillä oli vielä 2000 equn hintaeronäkemys bikestä, mutta luulen, että kun kundi tajuu, että 5000 eguun saapi jo ehjää reippaammin kilsoja ajettua Gen 1 mallia, niin soittelee mulle vielä takasin. KITZ Etukätteen jollekkin asiasta tietävälle .
Edited By busapappa2 on 1271230966
Juu niin toi jamppakin sano, että ei se kait tollasista mene, Miksu ( Bikedoctor ) Neuvo kuitenkin purkaan katteet, ja kattoon ettei rungossa vekkejä. Mut sillä tosiaan pysty heittään lenkin, vaikka Kytkin kahva oli sanoisko "lyhyehkö" Kun se ei ilmeisimminkään ole etupää edellä törmännyt mihinkään, vaan ainoostaa liukunnu tiellä, ja siksi melko rujon näkönen. Jos mä sen sillä saan mitä oon tarjonnu, niin otan pikkuriskinki, koska enpä korkeelta putoo . Ehjää osaa kuiteskin niin paljon, että voi jäädä vaikka voitolle. :p
Bike on isukin nimissä ja kaveri joka sen kippas, ei kuulemma haluu nähä koko laitetta ennää. Joillekkin tulee kammo tollasista, ex vaimon veli täräytti kans ekana päivänä kun kortin sai niin satapiikki hontalla rekan kylkeen, pientä vaille ettei jääny telin alle ja ajelut loppu siähen paikkaan ikiajoix. ???
Eikä täsä oo kaskookaan vanha pyörä kun on . Yleensä sillon kajahtaa kun jättää jonkun vakuutuksen ottamati. No näkemys ero oli kuitenkin 2000 equu, eli kait se pappakin tajus, että voi myydä biken osina ja saa enämpi kun mä tarjosin. Oottelen jonkun aikaa . Toisaalta nyt on niin helevetisti vanhakoppasii vaihdokkeja liikkeissä ja yksityisellä sektorilla, että ei toi ainua vaihtoehto ole . Ostasin yhe helevetin kaaniin musta/purppura k4 malli pois, mutta hintaa liikaa, koska en aio tosta Harrikasta nyt kuitenkaan luopuu.
Toki vaikka ton halavalla sais, kyllä äkkii räknäsin, että pari donaa menee laittoon, mutta niin on tarkotus satsata ehjäänkin pyörään, Hindlen viininpunaset sliparit, Jampan satulat ja Katteiden uusix maalaus MRA savuplexi + vähä pientä tilpehööriä .
Jos ei mitään kuulu vähään aikaan, voin ehkä vähä mennä vastaan, kun tseggaan sen rungon eka eli kurkkaan katteitten sisään.
Jos sitten otan sen, niin on katteet valmiiks irti korjausta ja maalausta varten, voi olla että yhen katepalan joutuu hankkiin vasemmalle puolelle, kun on pikkasen halki . No sen näkee sitten. Tää tuli vähä yllärinä tarkotus oli vasta kesäkuussa ruveta Epsanjan reisun jälkeen kahteleen vakavissaan vaihtoehtoja.
Edited By busapappa2 on 1271272099