Kiitoksia kaikille busanisteille hienosta reilusta neljasta vuodesta forumin jasenena.
Sain perjantaina busani kaupaksi siella Suomessa ja uskon vakaasti, etta pyora nauttii paastessaan taas sille kuuluvaan rooliin kilometreja nielemaan. Viimeiset kolme kesaa se joutuikin paasaantoisesti seisomaan tallissa isannan asuaessa muualla.
Itse koetan parhaani mukaan jatkaa elamaani taalla Dallasissa Texasissa. Lupaan kuitenkin silloin talloin tulla vieraana forumille katselemaan ja kuuntelemaan, mita Suomen hienoimpien mootororipoyrailijoiden eli busanistien joukossa tapahtuu.
Toivotan teille kaikille mita parhainta Suomalaista kesaa ja uskomattomia maaria hienoja ajokilometreja. Toivottavasti itsekkin paasen jossain valissa kesalla kaymaan koti-Suomessa. Lupaan moikata jokaista vastaan tulevaa busanistia aina siella ollessani.
Ertsu kiittaa ja kumartaa haikein mielin. Ja niinkuin taalla meillapain sanotaan - Godspeed to all of you!
Kiitos ja kumarrus kaikille nisteille , on ollut hieno aika nämä 4 vuotta . Mutta nyt busa on myyty ja kokeilen vähän toista merkkiä. Terveisiä kaikille ja hyvää kesää.
Joo, mutta "nisti" tauti on ikuinen . Mäkin luulin viäme kesänä, että nysse loppu, mutta nyt taas vähä oireilee ? :laugh:
Saattaa mennä ohikin . Frendi osti tänään 100v juhlamallin -03 V-Rodin yheltä suoraan jenkeistä tuovalta firmalta ja voe ristus mutta oli komee peli . Kromia oli sitten niin perkelleessti . JOS hää ei olsi siitä päässyt kauppoihin, oisin jopa maksannu vähä väliä ja vaihtannu omani siähen . 3000 miles ajettu keräilyharvinaisuus . :p Sitten olis voinu toi Busakuume hellittää. Nyt jatkuu ennallaan . "Tuuliviiripapan" tilanne elää kokoajan.
Toisaalta oma on kuitenkin 4v tuoreempi ja vaikkei yhtä krominen, niin periaatteessa kalliimpi kuitenkin. Tosiasia vaan, että 100v juhlamallien hinnat nousee, kun muiden pysyy kokolailla samana pitkään.
Nyt oon käynyt läpi toista sataa Gen1 Busaa ja jotenkin mun järkeen EI vaan mahu, että jostain -99 mallista 100tkm ajetusta pyydetään enämpi, kuin vaikka huippuhienosta K4 mallista 50tkm ajettuna ?? ???
Ei kai se väri nyt niin vidun kallis ole vai..................... Katteethan pystyy maalauttaan IHAN minkä värisiksi tahansa ?? ???
edit.
Jörkka ! Soiteltiinkin tänään, mutta meitä MC - Rennossa nyt Pressa vuorotteluvapaalla, Jarmo myös ja mä ikivapaalla eli ajellaan kun kelejä alkaa oleen sinnekkin päiten, ni juoraan sumpit ja turistaan mukavii samalla kun kahtellaa sun uutukaista.
Edited By busapappa2 on 1271363289
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Niinhän me tehdään Busapappa. Olet kyllä oikeassa kun sanot että "busatauti" (busakuume) on ikuinen, mutta nyt tuntui siltä että on pakko kokeilla miten Tupla X toimii, ja hyvältä tuntuu toimivan ja sillee.
Juu mä laitoin samasta Busasta linkin johonkin osioon, ennymmuista mihin ?? Taatusti ainoo laatuaan, -99 mallix mahottoman kommee. Toi mulla kans "Vähän" kolahti, mutta toistasex ainakin vielä liika hintava. :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
jörkka kirjoitti: Niinhän me tehdään Busapappa. Olet kyllä oikeassa kun sanot että "busatauti" (busakuume) on ikuinen, mutta nyt tuntui siltä että on pakko kokeilla miten Tupla X toimii, ja hyvältä tuntuu toimivan ja sillee.
AINII ! Vanha sanontahan on, että kaikkee pittää kokeilla, paitti anoppia.
Eikä tuplaX huono valinta ole, VARSINKAAN matkapyöräx, sekä lisäksi Honta pitää hintansa aivan helevetin hyvin.
Yx frendi osti kans V-Rodin just ja hällä OLI -86 mallin Honda Magna . 4v ajo sillä myi sen ekax ja sai kokolailla saman kun maksoi aikanaan. Magnoja aikas vähä Suomessa. Tämäkin oli jenkeistä tuotu. Muistaakseni 700cc tai 800cc kone, eli esim. aloittavalle motoristille super hyvä. Sellanen puoliveteinen Customin ja matkapyörän sekoitus. Kevyt pidellä ja potkua ihan tarpeex ensipyöräksi.
Mulla vaan ( Vannomatta paras ) on sen verta "Putkikatse" prätkissä, että joko Busa tai jonkun sortin HD, tietty mieluusti molemmat . Sitä koitan täsä toteuttaa NYT. Saa nähä kui papan käy. Reisut vaan pukkaa päälle, että todellinen "Dedline" taitaa olla tuolla kesäkuun alkupuolella. Visoita kuiteskin täytyy olla ja nyt kartoottelen tilannetta.
Soittelin siitä kipatusta K1 mallista , kun olsin vähä mennyt vastaan hinnassa, mutta joku sukuulaanen oli kuulemma sen ottannu omakseen ja korjaa siitä ajokelposen laitteen , ELI se siitä värkistä. Saattaa ilmestyy sit joskus taas uus busanistikin tänne, joskin vanhempi kaveri kuulemma, mutta oli tajunnu sen saman kun mä, että jos ei runkovikaa niin VARSINKIN ite laittamalla, aikas pikkurahalla ajokuntoon .
Nyt täytyy ottaa vähä etäisyyttää tohon kartotukseen, kun Busakuvat vilistää jo unissakin, sen verran tullut netistä niitä kateltuu viimosen viikon ajan.
kuulin kans että se ku osti mun vanha bussi on tyytyväinen, se oli todella hieno yksilö. :p .
Bp2- Hangossa on kans i bussi myytävänä-vm-99, ajettu 48 tkm.(musta) jos kiinostaa niin ota yhteyttä
Koita nyt päättää mitä haluat, Mr BP2, Harley Parkinson vai oikee mopo. Ne ajaa jotka ajaa ja ne tuumailee jotka tuumailee. Norjan tuntureilla hollantilaisen turistin kommentti: the one and only. Kaverilla oli ollu joku kilo+ sukisuki jo 30+risat, vuosia siis.
Linksterman kirjoitti:Koita nyt päättää mitä haluat, Mr BP2, Harley Parkinson vai oikee mopo. Ne ajaa jotka ajaa ja ne tuumailee jotka tuumailee. Norjan tuntureilla hollantilaisen turistin kommentti: the one and only. Kaverilla oli ollu joku kilo+ sukisuki jo 30+risat, vuosia siis.
NII ! Kyllä mä tierän mitä mä haluun, sitä en tierä mitä sä haluut mun tietävän ??
Ja helevetin hyvä pyörä mulla ON tossa terassilla ja siitä en luovu, joten kuunnellaan rauhassa kaikkia tarjouksia mitä tulvii kokoajan mailiin. Busa olis ihan kiva fiilistely vehje, koska täysin eriluontoinen kun toi nykyinen. Hintakipuraja kuitenkin sen verta alhaalla, että ei VIELÄ ole tullut sellasta vastaan minkä ottasin niillä hinnoilla mitä pyydetään. Ei oo kiirusta . Hyvässä hengessä oon kysellyt täällä, kuitenkin n. 4 vuotta busanistina ja kax busaa omistaneena ollut. ELI.............
Varmaan parempi kun kyselee muualta ja jätää tän palstan toistasex, jos linkerstam vaimikäsenyoli on vakavasti pahastunut tiedusteluistani ja kartoituksestani.
edit. vielä ! Mitä mopoihin tulee, sellasen oon ostamassa nuoremalle tyttärelleni paraikaa, toi mikä mulla on, 320kg METALLIA ja 90kw tehoo. Busa on 240kg enämpi muovia kun metallia, mutta siinä vaa ikuisesti kiehtoo se järjetön teho ja voima, mutta silti loistava ajettavuus. Mut anti olla toistasex.
:comp
Edited By busapappa2 on 1271455046