KIVINIEMI kirjoitti:Tänään sain lopulta mopon sen verran nippuun että pääsi ekan kilometrin ajamaan, mutta vielä pitää jaksaa näpertää jotta uskaltaa pitemmälle reissulle. kuva moposta
mammakin pääsee äitienpäivä ajelulle vaikkei se joskus keväällä sitä uskonutkaan..
Onneks olkoon - aika häijyn oot laittanu.
Ei tuu vastaan samanlaista ihan heti eikä varmaan moni mee ohikaan
On siinä tunti poikineen vierähtäny.
Täytyy joskus poiketa pihassa ihastelemassa.
Navoin hälärin paikoilleen,suzukin oma,asennus melko helppo koska on valmis paikka ja johot valmiina,omassa hyvä puoli ei tyhjennä akkua.Snaken kautta otin,hinta oli miellyttävä yllätys
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
En vielä tiiä. Pitäs ylivieskan poliisimestari soittaa ja kertoa. Odottelin jo soittoa perjantaina ,mut eipä kuulunu. Josko alkuviikosta soittaa.
Oletko itse soittanut sinnepäin? Ainakin minulla piti itse soitella ja sopia aikaa... tosin se oli törkynen tapaus, sinulla jäi kilometrin päähän siitä. :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.