Bomberissa busat pääosissa
Ei muuta kun shoppaileen sopurahaan: ...NETTIMOTO...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
- toimeve
- Viesti:
Nesmit kirjoitti:Ei muuta kun shoppaileen sopurahaan: ...NETTIMOTO...
...no voi p**se! Tuo on justhin se, mitä värinä/maalauksena olen ihaillu (eikiä pelekästhän tuon eka kuvan perusthella).
Mutta ei toimis mulla, kun en jaksais pestä ja vanteet olis eka reissun jäljiltä jo semmoset, että laitteen rakentaja kuvat nähessään itkis ja hakis pois
Edited By toimeve on 1274426426
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
- VeliHölmöK8
Ihan asiallinen hintapyyntö pyörän näyttelymeriitit huomioiden plus se, että tuo pyrstö taitaa kuulua varustukseen.
Onnistuisikohan: kaikki Suomessa laittomat eli e-hyväsymättömät osat noista vanteista alkaen varmuuden vuoksi pois, vakiopalikkaa jostain lainaksi ja tilalle, konttorille&kilpiin ja tuuninkiosat takaisin ruuvaten?
Mistä puheen ollen: mars Helsingin Messukeskukseen Petrol Cirkukseen la-su! Muun muassa Infinity Ridersin busat paikalla street bike-, racer- ja street fighter -luokissa. Olivat myös ACS:ssa. Siihen nähden laitoin itse nyt kullanvärisen penkin ja lisää kromipiikkejä - ihan HD-kansaa kosiskellakseni;) Vähän OT, mutta mutta eiköhän siellä B-magazinen sivuilla tulla muutama kuva Petrol Circuksesta aikanaan julkaisemaan:D
Onnistuisikohan: kaikki Suomessa laittomat eli e-hyväsymättömät osat noista vanteista alkaen varmuuden vuoksi pois, vakiopalikkaa jostain lainaksi ja tilalle, konttorille&kilpiin ja tuuninkiosat takaisin ruuvaten?
Mistä puheen ollen: mars Helsingin Messukeskukseen Petrol Cirkukseen la-su! Muun muassa Infinity Ridersin busat paikalla street bike-, racer- ja street fighter -luokissa. Olivat myös ACS:ssa. Siihen nähden laitoin itse nyt kullanvärisen penkin ja lisää kromipiikkejä - ihan HD-kansaa kosiskellakseni;) Vähän OT, mutta mutta eiköhän siellä B-magazinen sivuilla tulla muutama kuva Petrol Circuksesta aikanaan julkaisemaan:D
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp