tehot.........on.........ko - penkitystä
Täh, siis paljonko se nyt pukkas ?PetriK kirjoitti:Mulla tuli 130hp :p , oli pientä häikkää nokkien ajoituksessa kun ei ole aikoihin tullut tehtyä, :O , no nyt tuli tehtyä ajoitus kolmeen kertaan ja vieläkään en ole tyytyväinen kun simulaation mukaan vieläkin on huiposta poissa 2-3hp.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Fastard kirjoitti:1,3bar, 384 renkaalta. Hyvin alkoi toimimaan 75% sinoli 25% kisabensa sekoituksella. Hieman harmi kun loppui kapasiteetti joko pumpusta tai suuttimista, nyt jäi kovemmat ahdot myöhemmälle. Lupailee hyviä lukemia tulevaisuudessa

Luulis tuollakin jo ehtivän!

SMR
Busanistit +200mph Club Finland
Busanistit +200mph Club Finland
joo mutta paljon samin penkissä koneeltaTomppa kirjoitti:Fastard kirjoitti:1,3bar, 384 renkaalta. Hyvin alkoi toimimaan 75% sinoli 25% kisabensa sekoituksella. Hieman harmi kun loppui kapasiteetti joko pumpusta tai suuttimista, nyt jäi kovemmat ahdot myöhemmälle. Lupailee hyviä lukemia tulevaisuudessa
![]()
Luulis tuollakin jo ehtivän!

minkä kokoset suuttimet oli käytössä?Fastard kirjoitti:1,3bar, 384 renkaalta. Hyvin alkoi toimimaan 75% sinoli 25% kisabensa sekoituksella. Hieman harmi kun loppui kapasiteetti joko pumpusta tai suuttimista, nyt jäi kovemmat ahdot myöhemmälle. Lupailee hyviä lukemia tulevaisuudessa
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Niinpä, sitä ei monikaan usko kuinka se penkitys"säätöineen" vaikuttaa mopoonTase1 kirjoitti:Tänään K3 vanhusta kiusattiin penkissä Kempeleessä ja tulokseksi tuli 179hp / 156Nm
Käppyrä
Ja säädön jälkeen tuli kuin uus pyörä


402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
Lähtökohta on ihan ookoo, käyttötarkoitukseensa jo tarpeeksi tehokas. PowerKingin kanssa luotu turbosetti toimi siis kohtuullisesti, painettakin kun oli vain maltilliset 0,9bar...
Sami teki huipputyötä säätöjen osalta, kiireessä laati ihan tyhjästä kartan jolla tuokin tuli, seuraavassa säätösessiossa haetaan hienosäätöjä, silloin on soppapuolikin suomen järein ja sytkässä myös potentiaalia.
Voisi kai sitä vesiruiskun ja ne muut pölikät kytkeä myös käyttöön.
Lisääkin on luvassa, nyt jäi kiireessä kasatussa tekniikassa paljon käyttämättä. Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.
Lähtökohta on ihan ookoo, käyttötarkoitukseensa jo tarpeeksi tehokas. PowerKingin kanssa luotu turbosetti toimi siis kohtuullisesti, painettakin kun oli vain maltilliset 0,9bar...
Sami teki huipputyötä säätöjen osalta, kiireessä laati ihan tyhjästä kartan jolla tuokin tuli, seuraavassa säätösessiossa haetaan hienosäätöjä, silloin on soppapuolikin suomen järein ja sytkässä myös potentiaalia.
Voisi kai sitä vesiruiskun ja ne muut pölikät kytkeä myös käyttöön.
Lisääkin on luvassa, nyt jäi kiireessä kasatussa tekniikassa paljon käyttämättä. Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.
Hyvin kyllä potkasee takapyörälle, mistään mitään tiedä, mutta mielestäni aikas kohtuullisilla ahdoilla. Täältä ainakin tulee aaltoja siihen suuntaan. 
Edited By Timba on 1276192183

Edited By Timba on 1276192183
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI