"teoreettinen" kysymys... kelta ym viivoista.. - En se minä ... vaan,,,

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
käppänä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käppänä »

Ystävälle tuossa kävi pari ( = neljä tms) huonoa ohitusta... Ensimmäinen nauhoittavasta siviiliautosta hieman keltaviivojen päältä. JA parinkymmenen km matkalla par kolome ohitusta omalla puolella pysyen (kuitenkin vastaantuleva liian lähellä) JA sitten viel yksi keltaviivojen päällä (tai vähän yli )makaaminen...

Kortti tulee eri tahtia kuskin kanssa kotipaikkakunnalle... Mitä veikkaatte kotiuitusajaksi ??? kuukausihan se taitaa olla mininimi :p päiväsakkoja kertyi 27 kpl :)

Siis kaverit ne ,,,, en minä ;)

Ai niin.. "ylinopeutta " vain hieman 118 km/h satasen rajoituksella.. 900 m keskari ;)v Jono veti 80 - 90 km/h

Edited By käppänä on 1277059574
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
tetsa

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Tuomari kertoo. Kaverilla samantapainen, mutta vauhtia vähän enemmän ja nelipyöränen.
tetsa
käppänä
Viesti:

tetsa kirjoitti:Tuomari kertoo. Kaverilla samantapainen, mutta vauhtia vähän enemmän ja nelipyöränen.

Lp miehet taisivat olla sitä mieltä, että poliisipäällikkö miettii asian... eli onkos se pelkkä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ??? minimi 1 kk ... ja maksimi 6 kk ??

Ja miten sinun kamulle kävi ??

Edited By käppänä on 1277059943
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
janne

Viesti Kirjoittaja janne »

no onko pakko vetää keltasen päällä ohi, ei sitä keltasta oo turhaan vedetty. nim.kokemusta on :glare:
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
käppänä
Viesti:

janne kirjoitti:no onko pakko vetää keltasen päällä ohi, ei sitä keltasta oo turhaan vedetty. nim.kokemusta on :glare:
Eihän mikään maailmassa ihan pakollista ole, paitsi se kuolema lopussa...

Kuulemma "outo ajamaton tie, hitaahkosti etenevä tiivis autoletka...ei paljon vastaantulijoita... ja keltaisen viivan tulo "yllättää"... " Joopati joo ja seliseli ..
tetsa

Viesti Kirjoittaja tetsa »

käppänä kirjoitti:
tetsa kirjoitti:Tuomari kertoo. Kaverilla samantapainen, mutta vauhtia vähän enemmän ja nelipyöränen.

Lp miehet taisivat olla sitä mieltä, että poliisipäällikkö miettii asian... eli onkos se pelkkä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ??? minimi 1 kk ... ja maksimi 6 kk ??

Ja miten sinun kamulle kävi ??

Joo tosiaan piti vähän varmistaa. Meni käräjille kovan ylinopeuden takia. Toi 118 sen verta pieni ylitys ettei sen puoleen hätää.
PS. vihjaa kaverilles kattoo tuolta myynti osiosta siel myynnis valko uuskoppanen millä kerkii, niin ei tarvi roikkuu epätoivosesti. Eikä o mun pyörä jota tarkotan.

:D

Edited By tetsa on 1277101916
tetsa
käppänä
Viesti:

ja 2 kk lisenssiongelmaa ??? ??? Paha se on ihminen, joka väärässä paikassa ohittaa :skootteri:

(siis se kaveri..)

Edited By käppänä on 1277904634
jummijammi

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Sanot sille kaverilles, että ei muista mitään tapahtuneesta.... Tuntuu olevan aika yleinen selitys nykyään :D En ota vastuuta tästä kirjoituksesta, ku en ees muista kirjottaneeni, HEI HEI KUkas mä oon..? (kaljapullohymiö)
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Vastaa Viestiin