Ajoasennosta

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
82-1274528786

Viesti Kirjoittaja 82-1274528786 »

Onko kukaan muu törmännyt ton Gen1:n kanssa käsien/kyynärpäiden väsymiseen suhteellisen pienenkin matkan jälkeen? Itsellä kun pituutta riittää se melkein 190cm, niin jotenkin tuntuu että käsille tulee painoa hurjan paljon ja jatkuvasti saa nousta kruisailussa pystyyn lepuuttamaan.

Sama ongelma tuntui olevan vanhan 600 Thundercatin kanssa ja ajattelin että näin paljon isommassa fillarissa tuo helpottaisi. Ei se niin paha ole, mutta olisi kiva mennä rauhassa, ilman paikkojen puutumista.

Onko noi rearsetit ihan hyödyttömiä? ajattelin, josko niillä saisi korjattua asentoa vähän jos tappeja saa taaksepäin ja jalkoja oikastua vähän.

Ohjaustankoon tuskin mitään säädettävyyttä/muutoksia saa tai edes kannattaa laittaa mitään toista stongaa jne?

Edited By Rotary on 1275217065
Dösällä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Takapäätä alemmaksi ja/tai vauhtia lisää :thumbup:
AD/HD
82-1274528786

Dösällä kirjoitti:Takapäätä alemmaksi ja/tai vauhtia lisää :thumbup:
Iiitseasiassa ei sattunu eilen yhtään Porvoon moottoritiellä :p
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

Helibarsit saat tankoo ylemmäs ja hiukka lähemmäs,kumit pois jalkatapeista noin ensihoitona :p
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
tetsa

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Jos katoitte puskuria 24.5 niin siinä oli kaverilla ajoasento kohdallaan kun ajoi italia valmisteisella punaisella kyykyllä. Perse pitkällään. Ai ¤#¤%%# kun nauratti oli niin !#¤#"¤ koomisen näköistä. :bowdown: ou nou :pylly: :pylly:

Edited By tetsa on 1275241250
tetsa
116-1117441574

Viesti Kirjoittaja 116-1117441574 »

Rotary kirjoitti:Onko kukaan muu törmännyt ton Gen1:n kanssa käsien/kyynärpäiden väsymiseen suhteellisen pienenkin matkan jälkeen? Itsellä kun pituutta riittää se melkein 190cm, niin jotenkin tuntuu että käsille tulee painoa hurjan paljon ja jatkuvasti saa nousta kruisailussa pystyyn lepuuttamaan.

Sama ongelma tuntui olevan vanhan 600 Thundercatin kanssa ja ajattelin että näin paljon isommassa fillarissa tuo helpottaisi. Ei se niin paha ole, mutta olisi kiva mennä rauhassa, ilman paikkojen puutumista.

Onko noi rearsetit ihan hyödyttömiä? ajattelin, josko niillä saisi korjattua asentoa vähän jos tappeja saa taaksepäin ja jalkoja oikastua vähän.

Ohjaustankoon tuskin mitään säädettävyyttä/muutoksia saa tai edes kannattaa laittaa mitään toista stongaa jne?

Outo homma. Mulla on myös gen1 ja pituutta tasan 190, mutta enpä ole tuohon törmännyt. Välillä tuntuu, että busaa voi ajaa mukavasti vaikka selkä suorana, kädet riittää silti. :D
82-1274528786

tuomask kirjoitti:
Rotary kirjoitti:Onko kukaan muu törmännyt ton Gen1:n kanssa käsien/kyynärpäiden väsymiseen suhteellisen pienenkin matkan jälkeen? Itsellä kun pituutta riittää se melkein 190cm, niin jotenkin tuntuu että käsille tulee painoa hurjan paljon ja jatkuvasti saa nousta kruisailussa pystyyn lepuuttamaan.

Outo homma. Mulla on myös gen1 ja pituutta tasan 190, mutta enpä ole tuohon törmännyt. Välillä tuntuu, että busaa voi ajaa mukavasti vaikka selkä suorana, kädet riittää silti. :D
Se voi olla tottumattomuuttakin ihan hyvin, kun ei ole toinneja takana vielä.
67-1175770372

Viesti Kirjoittaja 67-1175770372 »

Tue itsesi tankkiin JALOILLASI - tarvitset myös kunnossa olevat selkä- ja vatsalihakset
Käsien tulee kevyesti koskettaa ohjaustankoa ja sitten voit kietoa sormesi kahvojen ympärille
Näin myös ohjaaminen tapahtuu pienemmillä eli tarkemmilla lihasryhmillä
Kevensin vielä ohjausta korottamalla perää 21mm käyttämällä 7mm lyhempiä "koiranluita"
Niitä saa Jamppa Saastamoiselta kohtuuhintaan
VeliHölmöK8

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Fighteroi se ja laita crossistonga tai vaihda b-kingiin... :rasberry:
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Kiha

Viesti Kirjoittaja Kiha »

Nyt kun puhutaan tästä ajoasennosta niin olen ehkä oikeassa osiossa.....Kun ajelen yksinään niin ei mitään ongelmia pidemmilläkään matkoilla,otappa emäntä kyytiin niin alle sadan kilsan matkalla tulee puutumista molempiin käsiin.Lepuuttele siinä sitten välillä oikeeta ja vasenta.Voiko olla et perä painuu juuri sen "kriittisen"verran liian alas ? Vaikka luulisi et kun mennään pystympään ajoasentoon niin mukavuus vaan paranisi ? Ei jymmärrä ei....Olen kokeillut tätä samaa useampia kertoja ja aina sama juttu.
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Kiha kirjoitti:Nyt kun puhutaan tästä ajoasennosta niin olen ehkä oikeassa osiossa.....Kun ajelen yksinään niin ei mitään ongelmia pidemmilläkään matkoilla,otappa emäntä kyytiin niin alle sadan kilsan matkalla tulee puutumista molempiin käsiin.Lepuuttele siinä sitten välillä oikeeta ja vasenta.Voiko olla et perä painuu juuri sen "kriittisen"verran liian alas ? Vaikka luulisi et kun mennään pystympään ajoasentoon niin mukavuus vaan paranisi ? Ei jymmärrä ei....Olen kokeillut tätä samaa useampia kertoja ja aina sama juttu.
Mulla sama juttu, luulen et takana oleva painaa sen verran päälle et painoa tulee lisää käsille.
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...helkkari, ja meikä kun palasi tuohon originaali pleksiin, niin voi ja ah kun nostetta on kivasti rinnalle elikkäs vielä kevyempi normi maantienoppeuksissa kuin noitten tourinkien ja tuplakuplien kanssa. Ja Schuberth paljon rauhallisempi. Ja hiljasempi.

Ei ne jaappanin insinöörit tyhmiä ole :p
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
115-1267117771

Viesti Kirjoittaja 115-1267117771 »

MGa kirjoitti:
Kiha kirjoitti:Nyt kun puhutaan tästä ajoasennosta niin olen ehkä oikeassa osiossa.....Kun ajelen yksinään niin ei mitään ongelmia pidemmilläkään matkoilla,otappa emäntä kyytiin niin alle sadan kilsan matkalla tulee puutumista molempiin käsiin.Lepuuttele siinä sitten välillä oikeeta ja vasenta.Voiko olla et perä painuu juuri sen "kriittisen"verran liian alas ? Vaikka luulisi et kun mennään pystympään ajoasentoon niin mukavuus vaan paranisi ? Ei jymmärrä ei....Olen kokeillut tätä samaa useampia kertoja ja aina sama juttu.

Mulla sama juttu, luulen et takana oleva painaa sen verran päälle et painoa tulee lisää käsille.

Liityn kans tohon joukkoon. Kädet ja selkä puutuu/väsyy paaaljon nopeammin kun yksin ajaessa. En tiedä että yritänkö saada vakaampi kyyti aikaseksi ja sitä kautta jännitän enemmän.
Kiha

Viesti Kirjoittaja Kiha »

sarkki kirjoitti:
MGa kirjoitti:

Liityn kans tohon joukkoon. Kädet ja selkä puutuu/väsyy paaaljon nopeammin kun yksin ajaessa. En tiedä että yritänkö saada vakaampi kyyti aikaseksi ja sitä kautta jännitän enemmän.
Itse rupesin tota kahvojen puristamista myös ajattelemaan...ehkä sitä tosiaan tietämättään puristaa hiukka liikaa ja yrittää mahdollisimman tasaista kaasua käytellä,et ei sit takapenkkiläinen sais mitään " napinan" aihetta. :angry:
Mut siinähän on hyvä syy ajella yksin....voi sanoo et " voi voi kun kädet puutuu " :thumbup:
99-1271266471

Viesti Kirjoittaja 99-1271266471 »

mopottimessa 20mm korotuspalat ja n.1000km Iisalmesta-Pykeijaan sunnuntaina, ei käsien puutumista mainitsemisen arvoisesti, kaverilla vakio ja kädet tohjona..
Vastaa Viestiin