Futiksen 2010 mestari - Kuka on paras.

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
75-1270297285

Viesti Kirjoittaja 75-1270297285 »

Hollanti finaaliin... :shocked: :thumbup:
Eillisessä pelissä nähtiin kuinka vastustaja rankaisee virheistä, Forlânin kaukolaukaus, miksi antoivat miehelle vapaata tilaa tykitää, kun tiedossa oli hänen tavaramerkkinsä? Toinen kavennus tuli kun Hollanin kaverit ei enää pelannut 3-1 tilanteessa tarkasti loppuminuuteillla. No loppuottelussa ja hopeeta taskussa kuitenkin, mutta tarkemmin pitää pelata jos vielä viimeisen pelin haluavat voittaa.
Saksa ja Espanja hikoilee vielä, toivottavasti ei nuhjata kauaa 0-0:aa, pelissä on enemmän eloa kun jommalla kummalla on 1 maali enemmän kuin toisella.
xsakkex

Viesti Kirjoittaja xsakkex »

Kaksysiysi kirjoitti:Hollanti finaaliin... :shocked: :thumbup:
Eillisessä pelissä nähtiin kuinka vastustaja rankaisee virheistä, Forlânin kaukolaukaus, miksi antoivat miehelle vapaata tilaa tykitää, kun tiedossa oli hänen tavaramerkkinsä? Toinen kavennus tuli kun Hollanin kaverit ei enää pelannut 3-1 tilanteessa tarkasti loppuminuuteillla. No loppuottelussa ja hopeeta taskussa kuitenkin, mutta tarkemmin pitää pelata jos vielä viimeisen pelin haluavat voittaa.
Saksa ja Espanja hikoilee vielä, toivottavasti ei nuhjata kauaa 0-0:aa, pelissä on enemmän eloa kun jommalla kummalla on 1 maali enemmän kuin toisella.
:blues: aivan oikein kattelit,, samat mietteet. toivotaan nyt et ei kuitenkaan nahkahousut olis finaalissa...saksa on paska maa sanoi jo räty aikonaan tiputtuaan keihäsfinaalista.... :kippis:
suzuki vx 800
yahama thderace 1000 2000-2004
blacbird1000xx 2004-2006
hayabusa k 7 musta2007
hayjabusa k8 harmaa/musta 2007-2009
hayabusa k8 ormu 2010
busabobo

Viesti Kirjoittaja busabobo »

Loistavaa Espanja!!! Lapinpolttajat saavat pakata lederhosenit laukkuihin ja painua kotiin :D

Huippufinaali tulossa, kaksi näyttävää ja taidokasta jalkapalloa pelaavaa maata vastakkain :kippis:
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
75-1270297285

busabobo kirjoitti:Loistavaa Espanja!!! Lapinpolttajat saavat pakata lederhosenit laukkuihin ja painua kotiin :D

Huippufinaali tulossa, kaksi näyttävää ja taidokasta jalkapalloa pelaavaa maata vastakkain :kippis:
Näin on.
Ennakkosuosikit ja ns. "vahvat" jalkapallomaat hoidettu vuvutsellakuoroon vai mikä se ny oli?! :D

Hollanti upotti Brasilian ja Espanja Saksan. Finaalia odotellessa... :kippis:
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Mut kukaan ei kestä sitä jos espanja voittaa... ryyppäävät koko maan konkurssiin ja saadaan taas pyytää eu.lta apurahaa
Hollanti voittaa 2-0
SMR
xsakkex

:blues: tännään se taas alkaa..kahtotaan miten saksmannien käy. :thumbdown: olisko kellään tulitikkuja :;): pakko kuiten kattoa. Huomenna sitten puukenkäpoijaat suoavat tulppaaneja :kippis:
suzuki vx 800
blacbird1000xx 2004-2006
hayabusa k 7 musta2007
hayabusa k8 ormu 2010
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Saksa sit vei pronssin :thumbdown:
Koko kisojen paras peli katsojien kannalta,
iloista hyökkäyspeliä.
Oli harmi ettei se lisä-ajan Diego Forlanin vapari ei
menny ku ylärimaan.
illalla nähdään taas näille kisoille tyypillinen peli
Espanja pitää palloa 60% ja hollanti tekee vastahyökkäyksistä maalit :thumbup:
SMR
xsakkex

Heksa kirjoitti:Saksa sit vei pronssin :thumbdown:
Koko kisojen paras peli katsojien kannalta,
iloista hyökkäyspeliä.
Oli harmi ettei se lisä-ajan Diego Forlanin vapari ei
menny ku ylärimaan.
illalla nähdään taas näille kisoille tyypillinen peli
Espanja pitää palloa 60% ja hollanti tekee vastahyökkäyksistä maalit :thumbup:
:blues: niinhän siinä kävi. peli oli kyllä parasta näissä kisoissa nähtyä. no illalla kahtotaan, toivon hollanin viimein saavan omansa...mutta el torot on hyviä :kippis:
suzuki vx 800
blacbird1000xx 2004-2006
hayabusa k 7 musta2007
hayabusa k8 ormu 2010
Jorgos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Jorgos kirjoitti:Espanja voittaa...
Hahaa... nyt mä voin sanoa että "mitä mä sanoin" on sentään jokunen viikko tuosta kommentista... :rasberry: :thumbup:
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
75-1270297285

Jorgos kirjoitti:

Hahaa... nyt mä voin sanoa että "mitä mä sanoin" on sentään jokunen viikko tuosta kommentista... :rasberry: :thumbup:
Onnex olkoon, olet tämän foorumin futistietäjä. :respekt:
Espanja pitää palloa 60% ja hollanti tekee vastahyökkäyksistä maalit

Heksan käsikirjoitus piti muuten paikkansa, paitsi että Hollannin maalit jäi tekemättä. Harmi.

Olihan se Espanjan pallonhallinta ja syöttely nättiä ja kun maalikin tuli tehtyä niin oikea joukkue voitti. Jos ei tee maalia ei voi voittaa...
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Kaksysiysi kirjoitti:
Jorgos kirjoitti:

Heksan käsikirjoitus piti muuten paikkansa, paitsi että Hollannin maalit jäi tekemättä. Harmi.

Olihan se Espanjan pallonhallinta ja syöttely nättiä ja kun maalikin tuli tehtyä niin oikea joukkue voitti. Jos ei tee maalia ei voi voittaa...
Sain puhelun eilen matsin jälkeen HETI Province Alicantesta, mutta emmä mittää kuullut mitä Mimman Broidi mulle bamlas. :D

Olihan pauketta, Räiskettä, Autojen töötöjä, Huutoo ja Vielä enämpi Huutoo. Alkuviikko vapaa kaikilla Torreviejassa ainaskin Ma & TI . Juhlat jatkukoot. Espanja on Euroopan Brasilia, Junnut syntyy käytännössä "Pallo jalassa" ja huikeita taitureita parhaat jo 5v ikäsinä.

PARAS VOITTI ja maalissa ei MITÄÄN kyseen alaista, joskin vähä lähti homma lapasesta domarilta välillä. No So What.

:kippis:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
75-1270297285

Joo, seuraavaan Oscar -palkinnon saajaksi on ehdolla se Espanjan pelaaja joka hankki punaisen kortin Hollantilaiselle. :D
No, filmausta oli puolin ja toisin ja Espanja voitti tämänkin.
Yleensä ottaen viimeistään nämä kisat osoittivat sen että tekniikka tarvitaan tuomarien "puusilmien" avuksi. Espanja juhlii nyt, laskun maksajana ehkäpä EU...
xsakkex

busapappa2 kirjoitti:
Kaksysiysi kirjoitti:
Jorgos kirjoitti:

Sain puhelun eilen matsin jälkeen HETI Province Alicantesta, mutta emmä mittää kuullut mitä Mimman Broidi mulle bamlas. :D

Olihan pauketta, Räiskettä, Autojen töötöjä, Huutoo ja Vielä enämpi Huutoo. Alkuviikko vapaa kaikilla Torreviejassa ainaskin Ma & TI . Juhlat jatkukoot. Espanja on Euroopan Brasilia, Junnut syntyy käytännössä "Pallo jalassa" ja huikeita taitureita parhaat jo 5v ikäsinä.

PARAS VOITTI ja maalissa ei MITÄÄN kyseen alaista, joskin vähä lähti homma lapasesta domarilta välillä. No So What.

:kippis:
:blues: sä mitään jalkapallosta tiedä ei hd-miehet mitään futista kato..... :thumbdown:
suzuki vx 800
blacbird1000xx 2004-2006
hayabusa k 7 musta2007
hayabusa k8 ormu 2010
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

No emmä tiiä mitä mä tiiän, mutta meeppä kahtoon vaikka Epsanjaan johonki Britti ** pubiin, ni näät mitä siellä katotaan. Ja mulla kuitenkin ollut "kunnia" olla Suurimpien Suomifutareiden V.I.P tilaisuuksissa mässäämässä hyvää safkaa ja juttelemasa mukavia mm. Littin, Miklun, Hyypiän jne.jne. usseemman kerran sattuneesta syystä, kun on sukulaispoitsu ollut Suomen maajoukkueessa n. 5 vuotta duunissa.

JOSKIN, suomifudis on "potkupalloo" sekä euroopan tai ehkä koko maaliman kovin sarja on Brittien Valioliiga, kauneinta katsottavaa on kuitenkin

La Liga España Euroopassa !! SitäKIN kateltu paikanpäällä muutamaan otteeseen. Tunnelma huikea !! :;): :cool:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

busapappa2 kirjoitti:No emmä tiiä mitä mä tiiän, mutta meeppä kahtoon vaikka Epsanjaan johonki Britti ** pubiin, ni näät mitä siellä katotaan. Ja mulla kuitenkin ollut "kunnia" olla Suurimpien Suomifutareiden V.I.P tilaisuuksissa mässäämässä hyvää safkaa ja juttelemasa mukavia mm. Littin, Miklun, Hyypiän jne.jne. usseemman kerran sattuneesta syystä, kun on sukulaispoitsu ollut Suomen maajoukkueessa n. 5 vuotta duunissa.

JOSKIN, suomifudis on "potkupalloo" sekä euroopan tai ehkä koko maaliman kovin sarja on Brittien Valioliiga, kauneinta katsottavaa on kuitenkin

La Liga España Euroopassa !! SitäKIN kateltu paikanpäällä muutamaan otteeseen. Tunnelma huikea !! :;): :cool:
...by the way: oletko Himoksella nyt viikonvaihteessa? Meinaan, että olis mukava nähä. Ja tsekata se uus matkalehemäsi.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Vastaa Viestiin