Noniin, nyt pääsi käymään niin että takana ollut Diablo päätti posahtaa tossa kilsaa ennen kotipihaa. Tarviis uuden kumin ja nopeasti. Läheisellä diilerillä olisi tarjota Full Bore USA merkkisiä kumeja. Onko kellään kokemuksia? Tekeekö noilla ylipäänsä mitään?
Edit: Houkuttelevan hintaisia tuntuisi ainakin olevan..
suihkari kirjoitti:Noniin, nyt pääsi käymään niin että takana ollut Diablo päätti posahtaa tossa kilsaa ennen kotipihaa. Tarviis uuden kumin ja nopeasti. Läheisellä diilerillä olisi tarjota Full Bore USA merkkisiä kumeja. Onko kellään kokemuksia? Tekeekö noilla ylipäänsä mitään?
Edit: Houkuttelevan hintaisia tuntuisi ainakin olevan..
Ei hajuakaan, mutta näissä asioissa pelaisin varman päälle. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Hmm.. no ei tuossa ainakaan hinta houkuttele...
Mielestäni paras hinta/laatu/kestävyys löytyy Misukan Road 2 CT kummista...
Maksaa muutaman kypän enemmän , mutta kestävyys on ihan järjetön ajo ominaisuuksista tinkimättä.....
Ksthb kirjoitti:Hmm.. no ei tuossa ainakaan hinta houkuttele...
Mielestäni paras hinta/laatu/kestävyys löytyy Misukan Road 2 CT kummista...
Maksaa muutaman kypän enemmän , mutta kestävyys on ihan järjetön ajo ominaisuuksista tinkimättä.....
Juu.Samaa mieltä.Ennen Z6 oli ykkönen,mutta nyt Road 2 alla molemmissä päissä ja taitaa tuo satsi pysyä tästä eteenpäinkin.
Mulla on tuo Full Bore ollut alla nyt useampia satoja kilometrejä turbo käytössä ja pitoa tuntuu löytyvän vähintäänki kohtuullisesti. Oli rengas-onlinen halvin rengas ja siksi otin sen, koska ei siellä takana edes se kalliinpi kauaa kestä.
gsxr kirjoitti:Mulla on tuo Full Bore ollut alla nyt useampia satoja kilometrejä turbo käytössä ja pitoa tuntuu löytyvän vähintäänki kohtuullisesti. Oli rengas-onlinen halvin rengas ja siksi otin sen, koska ei siellä takana edes se kalliinpi kauaa kestä.
Juurikin näin..se on sama mitä sinne nykyään syöttää, kaikki menee liian äkkiä.
Ksthb kirjoitti:Hmm.. no ei tuossa ainakaan hinta houkuttele...
Mielestäni paras hinta/laatu/kestävyys löytyy Misukan Road 2 CT kummista...
Maksaa muutaman kypän enemmän , mutta kestävyys on ihan järjetön ajo ominaisuuksista tinkimättä.....
Yhdyn tähän.
Pilot Road(1) olisi erittäin halpa ja kestävä setti, ja kelpo kumi perus ajoon.pintaakin on milli enemmän kuin jälkeläisissään.
Power 2 vielä pitävämpi, mutta saattaa kulahtaa nopeampaa kuin road2, power pure paras pidoltaan ja kevyt, kuuluminen samaa luokkaa kuin power 2. power puren Etusessa kuluminen on nopeaa sen takia että saadaan uusittua renkaita molempiin päihin niin että olisi hyvät renkaat sekä edessä että takana samaan aikaan.
Road 2 aivan huippu kestävyydeltään ja ominaisuudet kadulle huippu tasolla. Normi mittaisella pito riittää isommillakin tehoilla, mutta jatkettuna lyö tyhjää pikkuvaihteilla. 7tkm takana jossa penkittelyä, tourinkia, ja n. 10 lähtöä stripillä kunnon lämmityksellä. Edelleen kumissa jäljellä?!
Z6 tuli ajettua muutama setti ennen misuka settiä, hyvä sekin on kestämään mutta ei Road 2 tasoa, lisäksi pito kylmällä kelillä heikko josta myös yksi posliinimopokuski mainitsi kun oli yhden kesän niitä kuluttanut. Z6 kääntyy jotenkin terävemmin, eli profiili on hiukan erilainen, mutta Road 2 on tasapainoisempi.
Koijari kirjoitti:Juu.Samaa mieltä.Ennen Z6 oli ykkönen,mutta nyt Road 2 alla molemmissä päissä ja taitaa tuo satsi pysyä tästä eteenpäinkin.
Mulla oli road1, en tykänny, z6 käyttäytyi johdonmukaisesti, piti ja kesti, nyt z8 alla molemmissa päissä, eka etunen minkä olen saanut kiljumaan kaarteessa
Eikä takasenkaan pito märällä asfaltilla oikein vakuuta.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." "'If u dont rev it, dont buy it"