Full bore usa - Kokemuksia, tietoa?

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
115-1198169049

Viesti Kirjoittaja 115-1198169049 »

Noniin, nyt pääsi käymään niin että takana ollut Diablo päätti posahtaa tossa kilsaa ennen kotipihaa. Tarviis uuden kumin ja nopeasti. Läheisellä diilerillä olisi tarjota Full Bore USA merkkisiä kumeja. Onko kellään kokemuksia? Tekeekö noilla ylipäänsä mitään? :welcome:

Edit: Houkuttelevan hintaisia tuntuisi ainakin olevan..




Edited By suihkari on 1280433103
Arctikdiver
Viestit: 366
Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04

Viesti Kirjoittaja Arctikdiver »

Kannattaako lähtee nautintoo pilaamhan muutaman kympän takia...
Laitat vaan kunnon gummin alle jo pelkän turvallisuuden nimissä.

Vaikka mistä mie mittään gummeita tiiän.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Arctikdiver kirjoitti:Vaikka mistä mie mittään gummeita tiiän.
:D
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

suihkari kirjoitti:Noniin, nyt pääsi käymään niin että takana ollut Diablo päätti posahtaa tossa kilsaa ennen kotipihaa. Tarviis uuden kumin ja nopeasti. Läheisellä diilerillä olisi tarjota Full Bore USA merkkisiä kumeja. Onko kellään kokemuksia? Tekeekö noilla ylipäänsä mitään? :welcome:

Edit: Houkuttelevan hintaisia tuntuisi ainakin olevan..
Ei hajuakaan, mutta näissä asioissa pelaisin varman päälle. Tyhjän saa pyytämättäkin.
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. no ei tuossa ainakaan hinta houkuttele...
Mielestäni paras hinta/laatu/kestävyys löytyy Misukan Road 2 CT kummista...
Maksaa muutaman kypän enemmän , mutta kestävyys on ihan järjetön ajo ominaisuuksista tinkimättä.....
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Eurolla saa euron tuotteen. Ja toinen viisaus että rahamiehillä on varaa halpaankin. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Koijari
Viestit: 220
Liittynyt: 19 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Ksthb kirjoitti:Hmm.. no ei tuossa ainakaan hinta houkuttele...
Mielestäni paras hinta/laatu/kestävyys löytyy Misukan Road 2 CT kummista...
Maksaa muutaman kypän enemmän , mutta kestävyys on ihan järjetön ajo ominaisuuksista tinkimättä.....

Juu.Samaa mieltä.Ennen Z6 oli ykkönen,mutta nyt Road 2 alla molemmissä päissä ja taitaa tuo satsi pysyä tästä eteenpäinkin.
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Mulla on tuo Full Bore ollut alla nyt useampia satoja kilometrejä turbo käytössä ja pitoa tuntuu löytyvän vähintäänki kohtuullisesti. Oli rengas-onlinen halvin rengas ja siksi otin sen, koska ei siellä takana edes se kalliinpi kauaa kestä.
Avatar
bussikoppa
Viestit: 162
Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23

Viesti Kirjoittaja bussikoppa »

gsxr kirjoitti:Mulla on tuo Full Bore ollut alla nyt useampia satoja kilometrejä turbo käytössä ja pitoa tuntuu löytyvän vähintäänki kohtuullisesti. Oli rengas-onlinen halvin rengas ja siksi otin sen, koska ei siellä takana edes se kalliinpi kauaa kestä.

:thumbup: Juurikin näin..se on sama mitä sinne nykyään syöttää, kaikki menee liian äkkiä.

edit:pilot roadit alla




Edited By bussikoppa on 1280575969
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Ksthb kirjoitti:Hmm.. no ei tuossa ainakaan hinta houkuttele...
Mielestäni paras hinta/laatu/kestävyys löytyy Misukan Road 2 CT kummista...
Maksaa muutaman kypän enemmän , mutta kestävyys on ihan järjetön ajo ominaisuuksista tinkimättä.....
Yhdyn tähän.
Pilot Road(1) olisi erittäin halpa ja kestävä setti, ja kelpo kumi perus ajoon.pintaakin on milli enemmän kuin jälkeläisissään.

Power 2 vielä pitävämpi, mutta saattaa kulahtaa nopeampaa kuin road2, power pure paras pidoltaan ja kevyt, kuuluminen samaa luokkaa kuin power 2. power puren Etusessa kuluminen on nopeaa sen takia että saadaan uusittua renkaita molempiin päihin niin että olisi hyvät renkaat sekä edessä että takana samaan aikaan.

Selitinköhän mahdollisimman vaikeasti :shocked:
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Road 2 aivan huippu kestävyydeltään ja ominaisuudet kadulle huippu tasolla. Normi mittaisella pito riittää isommillakin tehoilla, mutta jatkettuna lyö tyhjää pikkuvaihteilla. 7tkm takana jossa penkittelyä, tourinkia, ja n. 10 lähtöä stripillä kunnon lämmityksellä. Edelleen kumissa jäljellä?!

Z6 tuli ajettua muutama setti ennen misuka settiä, hyvä sekin on kestämään mutta ei Road 2 tasoa, lisäksi pito kylmällä kelillä heikko josta myös yksi posliinimopokuski mainitsi kun oli yhden kesän niitä kuluttanut. Z6 kääntyy jotenkin terävemmin, eli profiili on hiukan erilainen, mutta Road 2 on tasapainoisempi.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
Mrk
Viestit: 183
Liittynyt: 12 Touko 2008, 00:00
Paikkakunta: Enimmäkseen eteläsuomessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Koijari kirjoitti:Juu.Samaa mieltä.Ennen Z6 oli ykkönen,mutta nyt Road 2 alla molemmissä päissä ja taitaa tuo satsi pysyä tästä eteenpäinkin.

Mulla oli road1, en tykänny, z6 käyttäytyi johdonmukaisesti, piti ja kesti, nyt z8 alla molemmissa päissä, eka etunen minkä olen saanut kiljumaan kaarteessa :shocked:
Eikä takasenkaan pito märällä asfaltilla oikein vakuuta.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
Vastaa Viestiin