Öhlarit busaan
Pashnit. ilmoittaa että heillä on busaan gen 2 öhlins iskari jossa on tuo hydraulinen jousen esijännitys, oheisessa linkissä kuva moisesta, hintaa 1200 usd.. onko kellään saakohan suomesta...
Onko kukaan tilannu kamaan tuolta pashnitbusa puulaakista ?
http://www.hayabusa.org/forum....ck.html
Onko kukaan tilannu kamaan tuolta pashnitbusa puulaakista ?
http://www.hayabusa.org/forum....ck.html
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
En ole tilannut mutta Pashnitilla on hyvä maine tuolla .orgissa.
edit: niin joo, sama SU 718 iskari tämä on mitä saa muualtakin. Tuo on 1238 taalaa (n. 990e) + postikulut + mahdollinen tulli.. Olen aikaisemmin yrittänyt kokeeksi tilata tämän Pashnitin sivuilta mutten saanut postikuluja näkyviin. Vaatinee tarjouspyynnön mailitse.
Tämän säikeen mukaan MP-Racingin kautta saisi tilattua mutta nyt ei ollut ainakaan verkkokaupan valikoimissa uuteen busaan sopivaa mallia.
Edited By Robinson Crusoe on 1284808588
edit: niin joo, sama SU 718 iskari tämä on mitä saa muualtakin. Tuo on 1238 taalaa (n. 990e) + postikulut + mahdollinen tulli.. Olen aikaisemmin yrittänyt kokeeksi tilata tämän Pashnitin sivuilta mutten saanut postikuluja näkyviin. Vaatinee tarjouspyynnön mailitse.
Tämän säikeen mukaan MP-Racingin kautta saisi tilattua mutta nyt ei ollut ainakaan verkkokaupan valikoimissa uuteen busaan sopivaa mallia.
Edited By Robinson Crusoe on 1284808588
- toimeve
- Viesti:
...kysy samalla, mitä maksaisi gen1:een "samoilla tulilla" SU 841...
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
Varmista että siinä on tuo ulkoinen jousen esijännitys. Siis letkun päässä.
Kokeilin biturbon iskaria siinä oli säätö siinä iskarin rungon vieressä , just ja jus mahtu mutta pohjatessa osui svingiin , eli pyllystä
Samoin niillä oli pazzon kahvat , joihin saa kaiverrettua ihan mitä mieleen juolahtaa, esim kytkin ja jarru :laugh:
Kokeilin biturbon iskaria siinä oli säätö siinä iskarin rungon vieressä , just ja jus mahtu mutta pohjatessa osui svingiin , eli pyllystä

Samoin niillä oli pazzon kahvat , joihin saa kaiverrettua ihan mitä mieleen juolahtaa, esim kytkin ja jarru :laugh:
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Pazzon kahvoista oon ollu yhteydessä ensin speedycomiin ja ne ei toimita suomeen vaan käski ottaa yhteyttä pazzoracing.eu firmaan jotka taas laitto jonkun tanskalaisen Ehlers Performance Motorcycles sähköpostiosotteen jonka pitäs toimittaa kaikkein edullisimmin kahvoja suomeen. Kyseisestä firmasta en vielä ole saanu vastausta mutta voin laittaa infoo jos jotain selviää
Edited By Jasu on 1284831679
Edited By Jasu on 1284831679
Tr3 kirjoitti:Varmista että siinä on tuo ulkoinen jousen esijännitys. Siis letkun päässä.
Jep, eli mallin "pitäisi" olla SU 718 ja tarkempi koodi S46PR1C2LS.
Tässä Öhlinsin mallikoodien selosteet. S-kirjain tuotekoodissa pitäisi tarkoittaa tarkoittaa että siinä on Hydraulinen jousen esijännityksen säädin.
Edited By Robinson Crusoe on 1284880548
Jasu kirjoitti:Pazzon kahvoista oon ollu yhteydessä ensin speedycomiin ja ne ei toimita suomeen vaan käski ottaa yhteyttä pazzoracing.eu firmaan jotka taas laitto jonkun tanskalaisen Ehlers Performance Motorcycles sähköpostiosotteen jonka pitäs toimittaa kaikkein edullisimmin kahvoja suomeen. Kyseisestä firmasta en vielä ole saanu vastausta mutta voin laittaa infoo jos jotain selviää
hmm.. Speedycomin tili kyllä toimii mulla. Eli toimitus Suomeen onnistuu. 139 puntaa ja ei toimituskuluja. Voin kyllä tilata sulle jos haluat mutta sun pitää maksaa etukäteen mulle

Edited By Robinson Crusoe on 1284880199
Mitähän ne siellä sitten oikein sählää. Olin ennen tilaamista kans katellu että sieltä on kahvoja tilailtu mutta nyt kyselin kun tilaus näytti ''failed'' parin päivän jälkeen. Tässä vastaus mun sähköpostiin. (jos oon suomentanu väärin niin voisko joku kääntää mulle:))
Thank you for your email.
We are unable to process your order as we do not trade into the Euro zone. Please contact your distributor in Europe:-
Thank you for your email.
We are unable to process your order as we do not trade into the Euro zone. Please contact your distributor in Europe:-
- toimeve
- Viesti:
...eikös jossain muussaki tuotteessa käyny niin, että kun alettiin porukalla tillaamhan englannista, kun oli niiiiin paljon edukkaampaa kuin täällä meillä käsin, niin eikhän tullu muutaman viikon jälkhen viestejä tillaajille, että otakaapa yhteys SUomen diileriin...oli kait annettu vähän palautetta, että meillä täälä on tapana periä vähän enemmän kuin briteissä 

SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
MP-Racingiltä tuli maili:
"vaimentajaa SU718 ei ole enää saatavilla, mutta SU717 löytyy tehtaalta ja ero siinä on, että siinä ei ole nopean puolen puristusvaimennusta. Muuten vaimentajan mitat ovat samat. Hinta vaimentajalle on 1286,00. Toimitusaika noin viikko".
Onko tuo nopean ja hitaan puristuvaimennuksen säätö pakollinen? Mitä se käytännössä tarkoittaa?
Edited By Robinson Crusoe on 1284975382
"vaimentajaa SU718 ei ole enää saatavilla, mutta SU717 löytyy tehtaalta ja ero siinä on, että siinä ei ole nopean puolen puristusvaimennusta. Muuten vaimentajan mitat ovat samat. Hinta vaimentajalle on 1286,00. Toimitusaika noin viikko".
Onko tuo nopean ja hitaan puristuvaimennuksen säätö pakollinen? Mitä se käytännössä tarkoittaa?
Edited By Robinson Crusoe on 1284975382
http://www.mp-racing.fi/takaiskunvaimen ... -2298.html
onko se tuo ?
Nopean puolen purustus vaimennusta ei oo, nii ei haitta kunhan hidas puristusvaimennus on sekä paluu vaimennus,, Ja jousen esijännitys narun päässä
onko se tuo ?
Nopean puolen purustus vaimennusta ei oo, nii ei haitta kunhan hidas puristusvaimennus on sekä paluu vaimennus,, Ja jousen esijännitys narun päässä

Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Tr3 kirjoitti:http://www.mp-racing.fi/takaiskunvaimen ... -2298.html
onko se tuo ?
On joo, kiinnostavaa että hinta halvempi niiden nettisivujen mukaan.. (mailitse tarjottu 1286e vs. nettikaupassa 1190e)
Samasta lafkasta etupumput olisi kivat, mutta se hinta..
Öhlinsin sivuilla:
Öhlins-valikoima Hayabusaan
SU 717 (gen2)
SU 718 (gen2)