Asv

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

ASV kahvat laitoin kiinna ja vääräthän ne oli, oli tullu maahantuojalle jo ajat sitten melko heti kun G 2 oli tullu , ja myivät kahvaa sopivaksi G 2 kunnes huomattiin että se ei sovi, synkka kytkimen työsylinterin ja microswitsin kanssa sytyttää FI valon..

Kyllä harmittaa ostella koko ajan vääriä palikoita,, onko kellään toimivia ASV kahvoja ja onko tietoa oikeasta osa numerosta.

Ja siis tää koskee vain kytkin puolta,,

Ja onko joku verrannu Gen 2 ja Gen 1 kytkinkahvoja onko eroo
sillä jenkki pojat sanoi että mulla on siis Gen 1 kahvat..

eli siis joutais pois 80 € kahva jos sopii Gen 1

http://www.gearzone.fi/asv_streetlevers.php
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Oletko CRG kahvoja kokeillu? Minulla nyt paikoillaan sellainen jarrukahva, Gen1:ssä tosin. Ajattelin talvella hommata kytkinkahvankin kaveriksi. www.dragrace.fi ainakin myy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

jarim kirjoitti:Oletko CRG kahvoja kokeillu? Minulla nyt paikoillaan sellainen jarrukahva, Gen1:ssä tosin. Ajattelin talvella hommata kytkinkahvankin kaveriksi. www.dragrace.fi ainakin myy.
Mulla on gen2:ssa CRG:t - siis sekä jarru- että kytkinkahva. Olen ollut niihin tyytyväinen. Ostin aikanaan kaverilta, kun oli myymässä gen2-busaansa, mutta JOS en väärin muista niin sanoi, että olivat olet kiinni jo hänen edellisessään, joka oli gen1 busa.
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

Joo Asv sanoi että ovat muuttaneet kahvoja 2009 ja tuo kahva on 2007. heidän taulukkonsa sanoo että eroa ei ole mutta Marry Morales ASV innovationilta sanoi että asiakaspalautteen takia kahvoja muutettiin gen 2 varten

muilla valmistajilla on eri osa numero juurikin 2007 ja 2008 välissä.

Asennus vaiheessa huomasin että alkuperäisessä kahvassa on kohouma joka osuu siihen mikrokytkimeen kahvan ollessa alaspainettuna, ja tuo ASV ei osunut kytkimeen ollenkaan eli pyörä ei käynnistynyt, laitoin siihen ASV kahvaan sellaisen kohouman jolloin mikrokytkin aktivoitui ja pyörä käynnistyi,ja pykälät meni ihan hyvin sisään.. http://kuvablogi.com/nayta/2774096/


no eilen ajoin 150 km ja yht äkkiä syttyi fi valo ilman muita infoja. ajelin tallille

Ajossa kytkin ei irroittanutkaan tarpeekis ja työsylinterin mäntä jäikin huomattavasti ulommas kuin orkkis kahvalla..

Vaihdoin orkkis kahvan ja Fi valo sammui ja kytkin toimi normaalisti ja koneen kierrosalue toimi moitteetta.

Jenkkilässä tuo kahva on aiheuttanut ihan samoja juttuja ..

Sama show kävin läpi B kingin kassa Pazzon kahvojen kanssa
kunnes Pazzo teki uudet kahvat. ja sit homma pelitti..

Jännää on se että jos mikrokytkin ja kytkimen työsylinterin toiminta eroaa niin syttyy f1 valo ja koneeseen tulee vika toiminto laskee kierroksia ja muuta hämärää..

Kuulema tuo kahva on gen 1 oikea mutta ei G 2




Edited By Tr3 on 1283523136
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Clutch-B ... m4150d4089

%3Cbr%3E%3Cbr%3E%3Cbr%3E3QQitemZ280528947347QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Älkää tilatko:

Dear Friend,

We checked our description and find out there are some mistakes on it.

Also, we checked our information, the levers are not available for GSXR1300 08-10, just have one side only.

We can cancel the transaction and refund to you.

Please let us know your decision.

Sorry again for the inconvenience.

Best Regards,
Bosco

Dear Friend,

As we see you ordered levers for your GSXR1300 08.

According to the description, the levers(both brake and clutch) are available for GSXR1300 99-07, not 08.

We may not sure these will fit or
not.

Please confirm us your decision.

We look forward to hearing from
you.

Best Regards,
Bosco




Edited By Tr3 on 1285321435
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

voiko tota mikrokytkintä ottaa pois käytöstä kokonaan? g1:sessä mulla oli niin. luultavasti sekin iskee vikavaloa, mut miks kesken ajon? ei kytkintä tarvii käyttää, eikä ainankaan pohjaan asti kuin lähdössä.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

Tuskin kannattaa, gen2 ainakin tuon valon syttyminen on yhteydessä koneen tehoihin, tyyliin vikavalo syttyy koneelle tulee safemode , laskee siis koneen tehoa kunnes valo sammuu. Ja muutenkin on tyhmää oikoa turva ja tekniikkaan liittyviä suojia
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Vastaa Viestiin