Bongattu toiselta foorumilta - Mitä v..ttua
Tämä ei ole hyvää mainosta kenellekkään....
http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=74387.0
Asiasta mitään tietämättömänä, olin tippua tuolilta luettuani tekstin..
Tarkennetaan ettei tarkoitus ole syytellä ketään.... asiat kannattaa sopia ettei tulis tällaisia "ylilyöntejä"
Edited By kajbusa on 1295337227
http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=74387.0
Asiasta mitään tietämättömänä, olin tippua tuolilta luettuani tekstin..
Tarkennetaan ettei tarkoitus ole syytellä ketään.... asiat kannattaa sopia ettei tulis tällaisia "ylilyöntejä"
Edited By kajbusa on 1295337227
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
-
77-1241538940
- CormaX
- Viesti:
No ainakin itse olen ollut tyytyväinen foorumiin ja toivonkin että tää busasakki pärjäis ilman turhia "kädenvääntöjä".
Itse olen pian 4v tytön "ylläpitäjä" ja kyllä se vain niin on että "ylläpitäjää" pitää uskoa
Ei muutakuin Hyvää Päivän Jatkoa Busanisti
Edited By BusaCormaX on 1295338757
-
107-1089231881
Joo, hiukka vaikea juttu oli ja tosi värikäs..
On valitettavaa kun juttu on saanut nämä mitat.
On sanomattakin selvää että minä olen suurin paskianen ja idiootti mitä maa päällään kantaa ton postauksen valossa. Totuus kuitenkin on aika lailla toinen.
Aika ammattimaisella otteella on juttu väritetty.
Puolitotuuksia, asiayhteydestä poistettuja lainauksia ja valheitakin löytyy tosta postauksesta.
Kirjoittajan tavoitteena on ollut mahdollisimman suuren negatiivisen julkisuuden hakeminen, minun/busanisti.org sivuston mustamaalaaminen keinolla millä tahansa.
On kerrassaan käsittämätöntä että kun alkuperäinen ongelma saatii hoidettua niin sen jälkeen jutun suunta käännettiin toiseen valoon ja tavoitteen oli tosiaan mahdollisimman suuren negatiivisin julkisuuden saaminen minulle ja busanistit.org sivustolle.
No jos kirjoittaja saa tästä palsamia haavoihinsa niin hyvä on.
Tässä kohtaa painotan että kaikki tekemäni ratkaisut olen joutunut tekemään alkuun yksin ja jutun loppuvaiheessa sain tukea myös toiseltakin ylläpitäjältä.
Ainut asia mihin nojasin päätökset oli foorumin etu. Tässä kohtaa ei pysty olemaan täysin puolueeton. Aina löytyy osapuoli joka kokee mielestään vääryyttä, valitettavasti.
Lopuksi jos toiminta mallini on väärä ja sopimaton foorumin henkeen niin tarvittaessa väistyn kyllä ylläpidosta mikäli jäsenet niin haluaa.
Hmm.. niin no foorumia en kyllä jätä kokonaan vaikka näin kävisikin.
Parempaa kevättä ja hyviä ajokelejä odotellessa..
T.Jamppa
Ediittiä:
Tässä kohtaa sanoisin että palaute olisi toivottavaa positiivisessa sekä negatiivisessa muodossa... Kaikki käy, eiku näppis rätisemään jos siltä tuntuu...
Edited By Ksthb on 1295344182
On sanomattakin selvää että minä olen suurin paskianen ja idiootti mitä maa päällään kantaa ton postauksen valossa. Totuus kuitenkin on aika lailla toinen.
Puolitotuuksia, asiayhteydestä poistettuja lainauksia ja valheitakin löytyy tosta postauksesta.
Kirjoittajan tavoitteena on ollut mahdollisimman suuren negatiivisen julkisuuden hakeminen, minun/busanisti.org sivuston mustamaalaaminen keinolla millä tahansa.
On kerrassaan käsittämätöntä että kun alkuperäinen ongelma saatii hoidettua niin sen jälkeen jutun suunta käännettiin toiseen valoon ja tavoitteen oli tosiaan mahdollisimman suuren negatiivisin julkisuuden saaminen minulle ja busanistit.org sivustolle.
Tässä kohtaa painotan että kaikki tekemäni ratkaisut olen joutunut tekemään alkuun yksin ja jutun loppuvaiheessa sain tukea myös toiseltakin ylläpitäjältä.
Ainut asia mihin nojasin päätökset oli foorumin etu. Tässä kohtaa ei pysty olemaan täysin puolueeton. Aina löytyy osapuoli joka kokee mielestään vääryyttä, valitettavasti.
Lopuksi jos toiminta mallini on väärä ja sopimaton foorumin henkeen niin tarvittaessa väistyn kyllä ylläpidosta mikäli jäsenet niin haluaa.
T.Jamppa
Ediittiä:
Tässä kohtaa sanoisin että palaute olisi toivottavaa positiivisessa sekä negatiivisessa muodossa... Kaikki käy, eiku näppis rätisemään jos siltä tuntuu...
Edited By Ksthb on 1295344182
+ 1!Ksthb kirjoitti:Joo, hiukka vaikea juttu oli ja tosi värikäs..
T.Jamppa
Ediittiä:
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
-
80-1215851935
Eikös meille enää riitä kawakuskeja ja esivaltaa mitä vastaan kapinoida. Luulin että mää jauhan liian usein p**kaa asian vierestä mut onneks muutkin.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- toimeve
- Viesti:
...ehkä tämä "episodi" on hyvänä esimerkkinä siitä, mihin yksinkertaset pienet asiat johtavat, jos naulataan oma näkökanta välittömästi enempää miettimättä johonkin, eikä sitten enää ylpeys/sisu/tyhmyys/ajattelemattomuus kokonaisuuksia kohtaan saa perääntymään tai myöntämään, että otetaanpas vähän takasin asioita.
Molemmin puolin.
Tiiän omasta kokemuksesta, että moderoijan rooli on hankala kun tämmösissä tilantheissa tullee painetta monelta suunnalta ja on halu hoitaa asia nopeasti pois häirittemästä. Vaatii äärimmäisen suurta tasapuolisuutta ja ennen kaikkea tilanneherkkyyttä, ettei päästäisi tilannetta siihen, mistä tämäkin kaikki lie lähteny liikhelle. Jostain jälkikäthen pienestä ja mitättömästä asiasta busanisteja/foorumia kohtaan. Jos olen käsittäny ollenkhan oikein.
Toishaalta myös moderoinnin kyseenalaistajien täytyy tajuta jossain vaiheessa "leikkiä" heittää homma sikseen, etenkin kun kyseessä ei ole, ainakhan minun mielestä, asia jolla oikiasti niin isoa merkitystä olisi koko foorumille ja busanisteille ylleensä, vaan ennenminki pienen porukan sisäselle jutulle, josta suurella osalla meistä ei ole harmainta aavistusta eikä varmasti edes kiinnostusta sitä kohtaan.
Eikhän met jokanen nyt mietitä, mitä tänne kannattaa kirjotella ja missä mielentilassa. Ettei tartte jälkikäthen niitä itte muokata ja antheksipyyellä tai ootella, että modet tekkee ja joku muu huomauttaa.
Asiapitosuus tämmöselle "ei-kisakuskille" on ainaki omasta mielestä edelhenki tämän foorumin suola. Samoin ku ne mukavat kontaktit ja henkilöt juttujen takana. Ja tässä tarkotan tähänki asiaan liittyviä Jamppaa ja Katjaa. Omasta mielestäni siis.
Molemmin puolin.
Tiiän omasta kokemuksesta, että moderoijan rooli on hankala kun tämmösissä tilantheissa tullee painetta monelta suunnalta ja on halu hoitaa asia nopeasti pois häirittemästä. Vaatii äärimmäisen suurta tasapuolisuutta ja ennen kaikkea tilanneherkkyyttä, ettei päästäisi tilannetta siihen, mistä tämäkin kaikki lie lähteny liikhelle. Jostain jälkikäthen pienestä ja mitättömästä asiasta busanisteja/foorumia kohtaan. Jos olen käsittäny ollenkhan oikein.
Toishaalta myös moderoinnin kyseenalaistajien täytyy tajuta jossain vaiheessa "leikkiä" heittää homma sikseen, etenkin kun kyseessä ei ole, ainakhan minun mielestä, asia jolla oikiasti niin isoa merkitystä olisi koko foorumille ja busanisteille ylleensä, vaan ennenminki pienen porukan sisäselle jutulle, josta suurella osalla meistä ei ole harmainta aavistusta eikä varmasti edes kiinnostusta sitä kohtaan.
Eikhän met jokanen nyt mietitä, mitä tänne kannattaa kirjotella ja missä mielentilassa. Ettei tartte jälkikäthen niitä itte muokata ja antheksipyyellä tai ootella, että modet tekkee ja joku muu huomauttaa.
Asiapitosuus tämmöselle "ei-kisakuskille" on ainaki omasta mielestä edelhenki tämän foorumin suola. Samoin ku ne mukavat kontaktit ja henkilöt juttujen takana. Ja tässä tarkotan tähänki asiaan liittyviä Jamppaa ja Katjaa. Omasta mielestäni siis.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Joillakin on aikaa vääntää ja kääntää.. Itse käytän enerkian ihan toisiin asioihin.Tähän asti homma toiminu erittäin hyvin ja saanu hienoja kontakteja.. Ja elämyksiä, enkä anna jonkun yksittäisen henkilön pilata sitä.. UGH.
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Itse muistan, kun tässä joku tovi sitten käytiin keskustelua, saako tehdä kynttiläketjua eräälle kuolleelle busanistille, ja itsekkin jostain aina huomautettavaa saanut, vaikkakin asiaa lähellä oli...
Eli omasta mielestä vähän aika paljon on herkkänahkasta touhua, toisaalla taas tuntuu eräät keskenään vääntävän avoimesti, esim TMF porukan kanssa.....
Itse ei oikein enää edes jaksa kirjotella mitään, kun tää on vähän kirkkotouhuksi menny koko juttu..
Pienet väännöt on aina elämänsuola, tai no niin mie oon aatellu, mut täällä ne vaan ovat saaneet aina hirmuiset mittasuhteet ja äkkiä, kun toisilla on aika herkkähipiä...
Kun se marttyyriasenne ei vaan aina toimi...
Eikä modejakaaan tarvii miusta vaihtaa, vaan ehkä vähän voisi solmiota vähän löysiä????
-Villeh-
Ps se vaan vituttaa suoraan, et poistellaan viestejä milloin mistäkin...
Edited By villeh on 1295363343
Eli omasta mielestä vähän aika paljon on herkkänahkasta touhua, toisaalla taas tuntuu eräät keskenään vääntävän avoimesti, esim TMF porukan kanssa.....
Itse ei oikein enää edes jaksa kirjotella mitään, kun tää on vähän kirkkotouhuksi menny koko juttu..
Pienet väännöt on aina elämänsuola, tai no niin mie oon aatellu, mut täällä ne vaan ovat saaneet aina hirmuiset mittasuhteet ja äkkiä, kun toisilla on aika herkkähipiä...
Kun se marttyyriasenne ei vaan aina toimi...
Eikä modejakaaan tarvii miusta vaihtaa, vaan ehkä vähän voisi solmiota vähän löysiä????
-Villeh-
Ps se vaan vituttaa suoraan, et poistellaan viestejä milloin mistäkin...
Edited By villeh on 1295363343
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Tämä oikeastaan lähinnä pienenä varoituksena siitä millaiseksi nettifoorumin moderointi voi pahimmillaan mennä. Kaikki kritisoiva teksti poistetaan, ei saada enää kunnon keskusteluita aikaiseksi.
Vittuilu ja keskustelu sekoitetaan hyvin usein, ja mitä tällä foorumilla seurannut, niin hyvin on modet poistaneet vittuilun ja sallineet sen hyvän maun mukaisen keskustelun
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
- jakehaanpää
- Site Admin
Niin... aika ihmeellistä vääntöhän tästä on tullut siellä sun täällä. Kyllä ylläpidon ratkaisuista voi purnata, se on jopa suotavaa kehittymisen kannalta. Yritetään ottaa opiksi.
Toiset ryhdistäytyy huomautuksista ja toiset ei... Voihan sitä hakea hyväksyntää monella eri tavalla ja monesta eri paikasta kun oikein alkaa ahistaa. Vatutuksen määrä on kuitenkin vakio...vatuttaa ku ei tiiä millo rupee oikeesti vatuttaa.
Kysymykseen saako yksityisviestejä julkaista? Jonkinlaisen vastauksen löytää casesta Vanhanen vs Ruusunen.
Toiset ryhdistäytyy huomautuksista ja toiset ei... Voihan sitä hakea hyväksyntää monella eri tavalla ja monesta eri paikasta kun oikein alkaa ahistaa. Vatutuksen määrä on kuitenkin vakio...vatuttaa ku ei tiiä millo rupee oikeesti vatuttaa.
Kysymykseen saako yksityisviestejä julkaista? Jonkinlaisen vastauksen löytää casesta Vanhanen vs Ruusunen.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH