Ei muuta kun enemmän vaan" löpinä" osastoja.
Onpahan tylsinä iltoina mukava tulla lueskelemaan että voi olla jollakin muullakin ihan yhtä tylsää...ja pääseepähän siinä samalla vähän naureskelemaan värikkäille jutuille...ei yhtään paha
Jokainen voi mennä itseensä siinä missä ottaa herneen nenään,ei tämä nyt kuoleman vakava paikka ole.
Tekniikka osio on auttanut minuakin tosi paljon koska olen tuore Busan omistaja ja kiitos siitä tälle foorumille.Mutta ei saa unohtaa että elämään kuuluu myös se hauskuus ja myös ne vähemmän hauskat jutut.
Snowman kirjoitti:Kerhon/Kisa teamin nimen käyttö on ok siihen asti jos siitä ei väännetä hämääviä versioita.Varsinkin virallisesti rekisteröidyn RY:n nimenkäytöstä tai tunnetun teamin.
Onkos mulla ny sit hämäävä ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
No tähän suuntaanhan selkeästi tietyt tahot ajavat juttua.
Jollakin ihmeen konstilla tälle itkuvirrelle on saatava loppu...
Niin minulla ei ole enää mitään halua jatkaa tätä enää missään muodossa. Luettavan ja asia sisältöisen foorumin puolesta koitan taistella... Ja huomaan kyllä että alan kohta olla yksin hoitamassa juttua...
Niin vaihtoehdot käy vähiin pikkuhiljaa...
Haluatteko että tehdään tästä foorumista yleinen mellastus paikka vai pyritään luomaan sopu jollain konstilla.
Painotan että minä en osallistu millään tavalla tekemään tästä möly foorumia.
Jäsenet sen tekevät
Jos kerran ylläpitäjillä ei ole mitään oikeuksia moderoida foorumia perustajan haluaman hengen mukaisesti niin mitä moderaattoreilla sitten tehdään ?
Ihan selkeästi on ymmärrettävissä että pienellä marginaalisella ryhmällä jäsenistöstä on halu savustaa minut ulos ylläpidosta...
Tässä kohtaa pyytäisinkin oikeuksiaan peräävien jäsenten miettivän oikeasti mihin tilaan haluatte foorumin joutuvan.
Ylläpidossa olisi paikka vapaana, KUKA HALUAA?
Siiryn sivuun mielelläni ja keskityn tärkeimpiin juttuihin.
Esim. busashopin pyörittelyyn
Hmm.. tamakin jobi on siirrettävissä halukkaalle tukku hintaisen loppuvaraston hinnalla... Varaston hinnaksi arvioisin noin 4-6 Ke
Mitään voittoa en tässä kohtaa halua, tosin ei sillä rikastu muutenkaan mutta useasti saa hyvän mielen tyytyväisistä tilaajista.. ns. parhaan palkkion... sitä ei voi korvata rahallakaan...
Tässä kohtaa pahoittelut busashopin tilaajille viivästyneistä toimituksista... syy: kun näyttäs siltä että tätä idioottimaista vääntöä riittää parin jäsenen osalta riittämiin... jopa niin paljon että ei kohta töitäkään ehdi tekemään...
Niin ja minun yritykseni ilmoitukset ja varaosakauppa foorumin rinnalla on ihan hyödytöntä nappikauppaa. millään tapaa elantoni ei ole riippuvainen siitä. (toki autan aina busan omistavia kaikissa ongelmissa ja huolloissa jos niin haluavat)
Päinvastoin jos lopetan nämä busanisteille suunnatut alet ja avut tarvikkeiden hankinnassa. niin kerkeän itse keskittymään tuottaviin töihin...
Mitäs marginaali ryhmä haluaa ? Kertokaa ihmeessä ...
tämähän on menny sellaseks että palautetta saa antaa ainoastaan jos se on positiivista eikä kyseenalaista ketään taikka morkkaa busaa.melko varmasti ei tule onnistumaan kelkkapuolen deletointi busafoorumin ylläpitäjän toimesta vaikka sitä on ilmeisesti yritettykkin.ainiin,ylläpitäjä saa tietenkin puuttua toisten projekteihin ja moittia esim muiden huonosti virtaavia kansia
Ksthb kirjoitti:Busabobolle ja Tipille vastinetta tai jotain...
Niin minulla ei ole enää mitään halua jatkaa tätä enää missään muodossa. Luettavan ja asia sisältöisen foorumin puolesta koitan taistella... Ja huomaan kyllä että alan kohta olla yksin hoitamassa juttua...
Haluatteko että tehdään tästä foorumista yleinen mellastus paikka vai pyritään luomaan sopu jollain konstilla.
Jäsenet sen tekevät
Jos kerran ylläpitäjillä ei ole mitään oikeuksia moderoida foorumia perustajan haluaman hengen mukaisesti niin mitä moderaattoreilla sitten tehdään ?
Ihan selkeästi on ymmärrettävissä että pienellä marginaalisella ryhmällä jäsenistöstä on halu savustaa minut ulos ylläpidosta...
Tässä kohtaa pyytäisinkin oikeuksiaan peräävien jäsenten miettivän oikeasti mihin tilaan haluatte foorumin joutuvan.
Hmm.. tamakin jobi on siirrettävissä halukkaalle tukku hintaisen loppuvaraston hinnalla... Varaston hinnaksi arvioisin noin 4-6 Ke
Mitään voittoa en tässä kohtaa halua, tosin ei sillä rikastu muutenkaan mutta useasti saa hyvän mielen tyytyväisistä tilaajista.. ns. parhaan palkkion... sitä ei voi korvata rahallakaan...
Tässä kohtaa pahoittelut busashopin tilaajille viivästyneistä toimituksista... syy: kun näyttäs siltä että tätä idioottimaista vääntöä riittää parin jäsenen osalta riittämiin... jopa niin paljon että ei kohta töitäkään ehdi tekemään...
Niin ja minun yritykseni ilmoitukset ja varaosakauppa foorumin rinnalla on ihan hyödytöntä nappikauppaa. millään tapaa elantoni ei ole riippuvainen siitä. (toki autan aina busan omistavia kaikissa ongelmissa ja huolloissa jos niin haluavat)
Päinvastoin jos lopetan nämä busanisteille suunnatut alet ja avut tarvikkeiden hankinnassa. niin kerkeän itse keskittymään tuottaviin töihin...
Turha tässä on kenenkään marttyyriksi heittäytyä, ne jutut sopii paremmin sinne kirkkohistoriaan
Marginaaliryhmä, jos minut sellaiseen kuuluvaksi luetaan, ei varmaankaan halua muuta kuin sitä usean viestin ja kirjoittajan voimin perään kuulutettamaa tasapuolisuutta moderoinnissa. Piste. Ei tässä sen kummoisemmasta ole kyse.
Itse olin jo päättänyt lopettaa kirjoittelun aiheesta, kunnes tuli tämä kuningasajatus "yleistä löpinää" -osaston lopettamisesta. Hätä tuli, koska tuohan hiljentäisi sitten tämän palstan melko täysin. Ja se vasta olisi tosi sääli, sen verran loistava palsta ja porukka meillä kun on, kuten olen useasti sanonutkin.
Eihän tuota yleistä löpinää osaa ole pakko kenekään lukea jos se ärsyttää. Televisiostakin voi kääntää kanavaa jos sieltä tulee huonoa ohjelmaa. Tosiasia vain on, että lähes kaikkien isojen foorumien, asiapitoistenkin, suosituin osio on juurikin tuo paskanjauhanta/yleistälöpinää osa. Ei sitä aina jaksa olla niin asiallinen. Sitä jutustelua aiheesta ja aiheen vierestä saman henkisten kanssa joku myös kutsuu yhteisöllisyydeksi.
Ja Jamppa muista, että tässäkin asiat riitelee, ei ihmiset.
Ksthb kirjoitti:Busabobolle ja Tipille vastinetta tai jotain...
Jäsenet sen tekevät
Ei pitänyt aluksi kommentoidä tätä ketjua mitenkään mutta....
Aluksi tiedoksi niille, jotka eivät tiedä asiasta niin minä kirjoitin ottaa päähän ketjuun sen, että minua otti päähän bannien turhalta tuntuva jakaminen....okei tällä kohtaa en ihan kaikkia asianhaaroja tiennyt ja mahdanko tietää vieläkään.
Mielestäni kirjoitin ihan asiallisesti ja silti viestini poistettiin.
Kyseenalaistin tämän seuraavassa viestissä ja sitten käytiinkin Jampan kanssa vähän sähköpostikeskustelua ja jossain vaiheessa hiillyin....hiiltyminen johtui siitä, että en pidä minkäänsortin uhkailusta...silloin yleensä nousee ne niskakarvat pystyyn ja riita on valmis.
Loppuviimeksi pyysin omia epäasiallisia kirjoituksiani anteeksi ja käsittääkseni asia sai meidän kahden osalta ihan ok päätöksen.
Eli siis minä myönsin virheeni....olisiko nyt Jamppa aika sinunkin tehdä se ?
Athene ei sitä ainakaan voi täällä enää tehdä mutta tuo Bobon ja Tipin syyttäminen nyt tuntuu jo kohtuuttomalta.
Joku ei nyt näe sitä metsää puilta !
Kirjoitit tuosta Lelun allekirjoituksesta...se on ihan totta mutta on joku viisas joskus sanonut myös, että pitää ensin oppia häviämään, jotta voitto maistuu makeammalta !
Olisko nyt sen häviön vuoro ?
Ei kai tätä helvetin hyvää foorumia kuulu ajaa alas yhden LoL-kirjoituksen vuoksi (siitähän tämä alkoi) vai kuuluuko ?
Uskoisin, että kun aletaan poistamaan eri osioita ja jäljelle jää pelkkä tekniikkaosio niin melko suuri osa busanisteista jättää tämän foorumin seuraamisen siihen ja onko se sitten järkevää ?
Kai tämä alunperin on laitettu pystyyn muutakin kuin ehkä noin kymmenen hengen insideporukkaa varten ?
Itse ainakin olen saanut useita kavereita juurikin tämän foorumin jäsenistä ja käsittääkseni lähes kaikki auttavat tarvittaessa toisiaan. Ei taida olla samanlaista ihan kaikilla foorumeilla.
Ehdotukseni onkin, että hellitetään kaikki sitä "kravattia" hiukan niin alkaa taas veri virtaamaan päässä ja palautuu asiat omiin uomiinsa. SIIS TARKOITAN IHAN KAIKKIA !
Tän toimenpiteen jälkeen mun mielestä Jamppa voi jatkaa moden hommissa
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
hajahuja kirjoitti:tämähän on menny sellaseks että palautetta saa antaa ainoastaan jos se on positiivista eikä kyseenalaista ketään taikka morkkaa busaa.
Justiinsa! Varsinkin ne orkkisjarrut on ihan hyvät
Itsessään löpinätopikki ei varmasti ole ongelma, eli ei sen poistamisella saavuteta sen kummemmin mitään. Turha tuhlata energiaa keskinäiseen nahisteluun enempää, että eiköhän aleta rauhottua pikku hiljaa (jos sitä nahistelua nyt sitten on). Hätääkö tässä valamiissa maailmassa.. Kuitenkin meilllä on tämä yks yhdistävä tekijä mikä tällä hetkellä on talviunillla (tai atomeina tallin lattialla) odottaen kevättä, siihen asti mukavaa alku kevättä ajokauden alotusta odottaen jaba-jaba!!!
Niin, onhan sitä paskanjauhantaan syyllistynyt itekukanenkin aika lailla...ainakin joskus
Tämä keskustelu alkaa vaikuttamaan foorumin hautajaisilta! Nyt vois sanoo että mopo karkas käsistä...
Jos täällä nyt ruvetaan "oikeesti" poistelemaan tiettyjä osioita, niin se oli siinä sitten... Siis miten vitussa joku voi vetää herneet nenäänsä jostain näin "typerästä" vääntämisestä, en tajuu... enkä haluakkaan!
PS. mix sä oot parempi ku mä? Voisko olla niin että joku "teini" on ruvennut leikkimään Busanistiä? No, ei se kyllä muakaan kiinosta...
PS.II Joko voitaas lopettaa tästä jauhaminen ja olla niinkuin ennenkin, lukekoon jokainen meistä, siitä mikä kiinostaa ja jättää lukemata jos ei kiinosta...eikä sitä busanistipipoa tule pestä konelinkouksella, sillä se rupee kiristään päätä. Kiitos
En minäkään mistään ymmärrä, mutta älkää hyvät ihmiset tehkö muutoksia foorumiin tälläisten asioiden vuoksi. Asiatkin voidaan varmaan sopia kaikkien osapuolien kesken. Uskon ettei tässä kuitenkaan mitään oikeasti vakavaa ole tapahtunut minkään osapuolen toimesta.
Sen verta hyvä foorumi/porukka että minäkin jatkuvasti uudet viestit ja kuulumiset täällä käyn lukemassa vaikka bussukkaa tällä hetkellä ei olekaan !
businekset ja ponsoroinnit jos hoiettas iha ominvoimin keskenäsnä eikä sekoteltas näihin kirjootuksiin...luulis "aikuisten" miesten sen tajuavan... "äiti tuo löi" taktiikka ei oikein sovi tämmöselle voorumille ja keskustelu sellasesta mistä kukaan ei mitään tiiä ja mistä kukanenkin voi vetää johtopäätöksen vain henkilöiden toistensa haukkumisesta tms... nyt vähä järkiä jokasen päähän ja sillai...onko tää niin vakavaa?
"Kuten kaikki Hayabusan omistajat jo tietävätkin, se on enemmän kuin pelkkä moottoripyörä. Busa, Busse, Bussi,
rakkaalla lapsella on monta nimeä. Nopein ja kaunein, sen omistajasta kehittyy nopeasti ja vastustamattomasti nisti.
Tälle ilmiölle halusimme antaa nimen, ja silloin syntyi BUSANISTI.
Finnish Hayabusa owners club (FHOC) sai alkunsa eräältä toiselta mp-foorumilta, jonne kirjoittaneet aktiivit
huomasivat kiinnostusta yhteiseen asiaan löytyvän siinä määrin, että oman merkkikerhon perustamiselle olisi selkeää tarvetta. Nopeaan tahtiin saatiinkiin pystyyn omat toimivat sivustot foorumeineen, kuva- gallerioineen yms. Kerhon toiminnan ja toimintojen kehittäminen on tietysti jatkuvaa ponnistelua, ideointia ja ideoiden toteuttamista.
Alusta asti jäsenten keskuudessa on vallinnut hieno yhteishenki, ja halu porukalla tehdä kerhostamme entistäkin parempi!
Foorumi on toiminnan keskipiste, jossa jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa mielipiteellään yhteisten asioiden
kehittymiseen kaikkia parhaiten miellyttävään ja palvelevaan suuntaan!"
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos