blackbusa kirjoitti:
yoshin r-55, ei oo perus yoshi, kato jukkiksen tai tompan mopottimen kuvia galleriasta, hieno putkisto ja nätti ääni!!
Mä lähtisin tolla Yoshi linjalla tohon lyhyisiin racing dual tippeihin, jollain muulla 4-2-2 etuputkella( mää nyt tykkään vaan että on ne 2 putkea,sori), mutta ainahan voi käyttää esim. Brocks`ia tai Hindleä,,
Tai sit sovitat noi siihen,, http://www.vanceandhines.com/product....ne.html
Vähän himottais kokeilla, rööri suoraan käyrästä,,,Hiljentimiäkin saa kappaletavarana.
Putket maksaa joku 350e pari kuulemma, hinta eioo varma,jos joku tarviaa , voin kysyä,,,Ne on kawasakin putkia perkeles.
Ja sit niitä muitakin Vanceja saa tarvittaessa, ei multa mutta kerron mistä.jos joku tietää niin mistä saapi niin kertokoon niin sieltä voip halvemmalla saada,,ja erivärisiä vilkkuja ja sen semmosta.
P.s. Ennoo vielä kännissä,,,voi vittu mähän olen ihan kännissä.
edit: huomasin muuten just että olen muuten kännissä. voi kettu
Enempi tonne Neil Young ja kasari Don Henley ja Glenn Frey pohjalle, ja sit myös Kuningashan on Marilyn Manson,,,,voi kettu
BusaCormaX kirjoitti:
Snake kirjoitti:
Snake kirjoitti:
Mä lähtisin tolla Yoshi linjalla tohon lyhyisiin racing dual tippeihin, jollain muulla 4-2-2 etuputkella( mää nyt tykkään vaan että on ne 2 putkea,sori), mutta ainahan voi käyttää esim. Brocks`ia tai Hindleä,,
Vähän himottais kokeilla, rööri suoraan käyrästä,,,Hiljentimiäkin saa kappaletavarana.
Putket maksaa joku 350e pari kuulemma, hinta eioo varma,jos joku tarviaa , voin kysyä,,,Ne on kawasakin putkia perkeles.
Ja sit niitä muitakin Vanceja saa tarvittaessa, ei multa mutta kerron mistä.jos joku tietää niin mistä saapi niin kertokoon niin sieltä voip halvemmalla saada,,ja erivärisiä vilkkuja ja sen semmosta.
P.s. Ennoo vielä kännissä,,,voi vittu mähän olen ihan kännissä.
edit: huomasin muuten just että olen muuten kännissä. voi kettu
Ihan vitun hyvä
En välttämättä ole tän genren parasta kohderyhmää mutta kovin tarttuva biitti ja aika hyvä video, etten sanois että aika ihan helvetin hyvä.Jos niin saa sanoa.
anykala kirjoitti:Ehdotuksia minkälaisen putkiston K9 busaan kannattas laittaa kun ei kiinnostas laittaa perus jossimuraa
yoshin r-55, ei oo perus yoshi, kato jukkiksen tai tompan mopottimen kuvia galleriasta, hieno putkisto ja nätti ääni!!
henk.koht tykkään kans normit eli molemmin puolin änkkärit... annoin vaan vaihtoehdon normaali yosheille... itellä r-77 sliparit!!! ja ne pidetään!
blackbusa kirjoitti:
henk.koht tykkään kans normit eli molemmin puolin änkkärit... annoin vaan vaihtoehdon normaali yosheille... itellä r-77 sliparit!!! ja ne pidetään!
Mulla Laserit ja pysyy, putkistosta erittäin suuret kiitokset PetriK.llee , ja sovituksesta sekä asennuksesta Ksthb.lle, en tiedä mitä hyvää olen tehnyt, mutta samaa linjaa ellei parempaa jatketaan niin kauan kuin töitä riittää,,,
Jaa niin unohdin sanoa että hämeenlinna on ihan hyvä kaupunki,,,,Hämeen linna kuuluu Suomen keskiaikaisiin valtakunnanlinnoihin. Se perustettiin oletettavasti Birger Jaarlin Hämeeseen tekemän ristiretken jälkeen 1200-luvun lopulla. Keskiajan kuluessa leirilinnasta rakennettiin asuinlinna linnanpäällikön käyttöön. 1700-luvulla linna korotettiin kolmikerroksiseksi ja ympäröitiin kehämuurirakennuksilla. Ulkoasua hallitsee punatiilen käyttö.
Hämeen linnassa ja sitä ympäröivissä kehämuurirakennuksissa toimi vankila vuosina 1837-1972. Vankilakäytöstä luovuttiin vähitellen. Valtio aloitti vuonna1953 linnan tutkimus- ja restaurointityöt, jotka saatiin päätökseen vuonna 1988.
Päälinnaa esitellään nykyään historiallisena muistomerkkinä.
Hämeen linna ympäristöineen on ainutlaatuinen kulttuuri- ja rakennushistoriallinen kokonaisuus, johon kuuluvat linnan ja kantakaupungin välinen puistovyöhyke sekä linnan kasarmialue. Maisemakokonaisuuden olennaisia osia ovat myös Kaupunginpuisto ja Aulangon rantanäkymät.
BusaCormaX kirjoitti:
Snake kirjoitti:
blackbusa kirjoitti:
joo kyllä kax änkkäriä on mukavee Makuasia
No onhan se, iso mopo isot putket tai mielellään monta putkea,,,,
Aikoinaan kun olin lastentarhassa, hämeenlinnan hätilässä, siintä meni joitain pahojas mopopoikia ohitse putkitankki monkeylla, nini silloin jo sanottin että jos on kaksi putkea si se on mootoripyörä, jos on yksi, niin se on vain mopo, ja se oli muuten seitkyt luvullla,,
Ja kyllä se kaksi pitää olla perkeles,
En muuten näje enää kunnolla, pitää kai elbata hetkinen,, joittenki n mielestä ikuisesti, mutta ei taas se tulee sieltä, ihme mato oikea suolinkainen,,,,
Mitä mitä mitä???? Ei minun mielestä, ja ekkös sää naakke käyny jopa kattomassa sisälle käytössä olevaa vankilaa että ne todella on käytössä. Siis tossa pari vuotta sitte... :rasberry:
Mitä mitä mitä???? Ei minun mielestä, ja ekkös sää naakke käyny jopa kattomassa sisälle käytössä olevaa vankilaa että ne todella on käytössä. Siis tossa pari vuotta sitte... :rasberry:
Mut hei, nyt ei lansseja
En oo ollu vankilassa, putkissa kyllä, monissa,, ja monista syistä, ja nekin on ollut melki aiheetomia,syytön aina niikuin kaikki .Mitään en oo tehnyt,,,,ainakaan vähään aikaan.Nyt en enää tee mitään,,,kiltti mato on,,
Tähän vielä että kerran sain syytteen ja jouduin pasilaan kun soitin yhden puhelun, laiton uhkaus kuulemma, en saanut siitä mitään, mutta tein sen aiheesta ja erittäin hyvästä syystä,,, sitä en kerro mistä mutta erittäin hyvästä syystä.