Madalletun Busan rajoittunut kallistusvara

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Rockster

Viesti Kirjoittaja Rockster »

Onko muilla vastaavia ongelmia, että madalletun Bussin katteet raapii maata kanttaillessa? Mun pyörässä pienetkin tien epätaisaisuudet saa katteen ottamaan kallistaessa tonttiin. Millä tämä ongelma saadaan poistettua? Korottaminen ei ole vaihtoehto:D

Ja pyörä ei siis ole edes kaikista matalimmassa mahdollisesssa kuosissa. Auttaisko jäykempi alusta?

Edited By Rockster on 1303628722
busajasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Rockster kirjoitti:Onko muilla vastaavia ongelmia, että madalletun Bussin katteet raapii maata kanttaillessa? Mun pyörässä pienetkin tien epätaisaisuudet saa katteen ottamaan kallistaessa tonttiin. Millä tämä ongelma saadaan poistettua? Korottaminen ei ole vaihtoehto:D

Ja pyörä ei siis ole edes kaikista matalimmassa mahdollisesssa kuosissa. Auttaisko jäykempi alusta?
Ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin korotus tai roikkua mutkissa ulompana ja kallistaa niukemmin.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Rockster

busajasa kirjoitti:
Rockster kirjoitti:Onko muilla vastaavia ongelmia, että madalletun Bussin katteet raapii maata kanttaillessa? Mun pyörässä pienetkin tien epätaisaisuudet saa katteen ottamaan kallistaessa tonttiin. Millä tämä ongelma saadaan poistettua? Korottaminen ei ole vaihtoehto:D

Ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin korotus tai roikkua mutkissa ulompana ja kallistaa niukemmin.
Se on siis muutettava ajotapaa :D
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tjoo kun moottoriradalla saa vakiokorkuisen Busankin katteisiin skraadun niin madalletulla se on jo lähes väistämätöntä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Rockster

jarim kirjoitti:Tjoo kun moottoriradalla saa vakiokorkuisen Busankin katteisiin skraadun niin madalletulla se on jo lähes väistämätöntä...
Aivan. Mulla ei ole kokemusta mutkapätkistä kuin madalletulla busalla. Jos kerran vakiokorkuinenkin raapii, niin sen on sitten annettava raapia. Eihän tuo onneksi herkästi pyörää kaada jos raapii.
Vastaa Viestiin