Madalletun Busan rajoittunut kallistusvara

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

Onko muilla vastaavia ongelmia, että madalletun Bussin katteet raapii maata kanttaillessa? Mun pyörässä pienetkin tien epätaisaisuudet saa katteen ottamaan kallistaessa tonttiin. Millä tämä ongelma saadaan poistettua? Korottaminen ei ole vaihtoehto:D

Ja pyörä ei siis ole edes kaikista matalimmassa mahdollisesssa kuosissa. Auttaisko jäykempi alusta?




Edited By Rockster on 1303628722
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Rockster kirjoitti:Onko muilla vastaavia ongelmia, että madalletun Bussin katteet raapii maata kanttaillessa? Mun pyörässä pienetkin tien epätaisaisuudet saa katteen ottamaan kallistaessa tonttiin. Millä tämä ongelma saadaan poistettua? Korottaminen ei ole vaihtoehto:D

Ja pyörä ei siis ole edes kaikista matalimmassa mahdollisesssa kuosissa. Auttaisko jäykempi alusta?
Ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin korotus tai roikkua mutkissa ulompana ja kallistaa niukemmin.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

busajasa kirjoitti:
Rockster kirjoitti:Onko muilla vastaavia ongelmia, että madalletun Bussin katteet raapii maata kanttaillessa? Mun pyörässä pienetkin tien epätaisaisuudet saa katteen ottamaan kallistaessa tonttiin. Millä tämä ongelma saadaan poistettua? Korottaminen ei ole vaihtoehto:D

Ja pyörä ei siis ole edes kaikista matalimmassa mahdollisesssa kuosissa. Auttaisko jäykempi alusta?
Ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin korotus tai roikkua mutkissa ulompana ja kallistaa niukemmin.
Se on siis muutettava ajotapaa :D
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tjoo kun moottoriradalla saa vakiokorkuisen Busankin katteisiin skraadun niin madalletulla se on jo lähes väistämätöntä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

jarim kirjoitti:Tjoo kun moottoriradalla saa vakiokorkuisen Busankin katteisiin skraadun niin madalletulla se on jo lähes väistämätöntä...
Aivan. Mulla ei ole kokemusta mutkapätkistä kuin madalletulla busalla. Jos kerran vakiokorkuinenkin raapii, niin sen on sitten annettava raapia. Eihän tuo onneksi herkästi pyörää kaada jos raapii.
Vastaa Viestiin