Tänään tuusasin...
-
74-1238132897
- hayabusa00
Emännän autoon Busanisti istuinsuojat "huoltoajosuojat"jotka on helppo irroittaa/asentaa sekä pestä . Jos herättää kiinnostusta noita saapi tilattua
valmistajalla on mitat olemassa yleisimpiin pakuihin ja henkiöautoihin kuvia
Edited By hayabusa00 on 1305615408
valmistajalla on mitat olemassa yleisimpiin pakuihin ja henkiöautoihin kuvia
Edited By hayabusa00 on 1305615408
-
74-1238132897
Jahas, "bugi up" ei sitten vissiin korjautunu tällä uudellakaan foorumisoftaversiolla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vaihethiin mibusan kans etheen teräspunos jarruletkut/nesteet sekä kytkin nesteet. 
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
- CormaX
- Viesti:
chatte kirjoitti:osan tuunaus osat toimitetu rakentajalle. usa kromiosat tulos postisa vielä,, pitäiisi olla SuoMessa viimeistää ensviiikolla. HIeman jännittää pääseekö viä busa miittii jos turbo eitu sihe mennesä. Muute pitäsi osat cromi olla tulo ?! perjantaina kiinni
:rasberry: Mulla tulee "tuunamisesta" mieleen suraavaa...
Tehdään itse mopolle juttuja, juttuja jolla voi erottua muista mopoista. Kopiointi on kuin tekis "väärää" rahaa...
Tämmösiä ajatuksia liikkuu "maalla" tuunaavan Busanistin päässä. Mua maalaisjunttina ainakin kettuttaas ajella toisen samanlaisen Hayabusan rinnalla... Oma on omaa, samoja juttuja on kaikissa mopoissa, mutta allekirjoitus täytyy tehdä itse.
Meillä ainakin tulee nenä kipeeksi, jos "matkin" vaimon sanomisia saati "ilmeitä"
Edited By CormaX on 1304713001
Minun alottama topic joten saanen kommentoida... Tilasin osia = ei ole tuusaamista. Toiset tekee sulle = ei sovi otsikkoon tänään tuusasin.
Itse en tänään tuusannut mutta nakkasin nenäkepit koneistamolle laakerien vaihtoa varten ja hiplasin uuden kannen imu- ja pakokanavia...
Itse en tänään tuusannut mutta nakkasin nenäkepit koneistamolle laakerien vaihtoa varten ja hiplasin uuden kannen imu- ja pakokanavia...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
- CormaX
- Viesti:
Noin mäkin sen ymmärsin kun luen osion otsikonjarim kirjoitti:Minun alottama topic joten saanen kommentoida... Tilasin osia = ei ole tuusaamista. Toiset tekee sulle = ei sovi otsikkoon tänään tuusasin.
CormaX kirjoitti:jarim kirjoitti:Minun alottama topic joten saanen kommentoida... Tilasin osia = ei ole tuusaamista. Toiset tekee sulle = ei sovi otsikkoon tänään tuusasin.
Noin mäkin sen ymmärsin kun luen osion otsikon
Se on katos tänä uusavuttomuuden aikana yleistä että sanotaan "Mää oon tän ihan ite tehny" vaikka suurin työ on ollu kaivaa setelitukko taskusta. Jokaisen kylän essolla noita rakentajia riittää. Rakentaminen ja rakennuttaminen kun on kaks eri asiaa.
Ja jottei menis ohi aiheen niin hukkikselle tuli hitsailtua lähtö. Ja ihan ite tein, en hitsauttanu kellään. :rasberry:
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
- CormaX
- Viesti:
Naapuri oli mennä vuosina Pauligin mainokses poijan kanssa...ja sanoi näin: Tohorimma sanoa että me oomma sen teheny
(muurarin suusta).
On tuunaamista, sitten on liikeitä jotka meikkaa & fiksaa...se ei ole ns. tuunaamista. Eikä ole herneitä, paitsi rokassa
Mulle esim. renkaiden vaihdattaminen ei ole tuunaamista
Edited By CormaX on 1304752811
On tuunaamista, sitten on liikeitä jotka meikkaa & fiksaa...se ei ole ns. tuunaamista. Eikä ole herneitä, paitsi rokassa
Mulle esim. renkaiden vaihdattaminen ei ole tuunaamista
Edited By CormaX on 1304752811
kypärään kameratälli kiinni. Alkaa olemaan kohtuu koomisen näköinen..RX7 Corsair..Nicky Hayden..ja nyt jotain muuta..
:O
Edited By Ekoteko on 1304773544
:O
Edited By Ekoteko on 1304773544
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI