takana siis Öhlins ja edessä öhlins jouset ja öljyt
fiilis. orkkis asetukset edessä ,, ihan syvältä
nyt keula saatu kohdilleen mutta takapää on ihan syvältä, eilen sain jo jotenkin toimimaan mutta balanssi on ihan poskellaan
Fiilis. Pintakova, terävissä pateissa pompauttaa renkaan irti , avauksissa irroittaa takasen . todella uraherkkä .
( keula oli samanlainen kunnes sen sain eilen pelittää hyvin) mutta takapään säädöt on niin vittumaisessa paikassa että vaatii puuhastelua tallilla,
Onko liikaa oletettu että jos tilaat Öhlärin tehtaalta niin siihen on laitettu busan setappi joka on paketissa mukana, koska nyt ei ole varmuutta onko tuo setappi oikesti sinne laitettu ( tuskin)
Jousi kuorman on takana nollassa ja painuma on noin1,5 cm , jo tuosta päättelin et paluu ja puristus voima on varmaan ihan tapissa koska pudotin jousen esijännityksen nollaan ja huomasin että ei mitään vaikutusta ollu painumaan joten tuo 2 kierroksen pehmennys ei juurikaan muuttanu painumaa ,
oon tänä kesäna ajanu vain 2 päällä tuolla alustalla ja se on tuon keula säädön myötä ollu suht jees , takapenkin 52 kg on siis ollu juuri sopiva yhteispaino tolle takapäälle jolloin se on toiminu suht hyvin, toki se hervottomuus mutkista ulos on siellä ollu ja jotenkin ei oo yhtään luottoa siiihen perään..
aattelin tänään mennä sahaamaan porkkalana mutkaa ees taas ruuvvarit ja lenkit käsissä jos siel sain tuon alustan pelaa.. mut jos jollakulla on aiheesta tietoo ni se tieto lievittäis kovasti tätä vitutusta.
renkaana on pilot powerit 2 ct toki muutin profiilin 50 /55 , itse epäilen tuon profiili muutoksen myöskin tekevän tuota hervottomuutta..
ps . itse pyrin näissä täydellisyyteen joten mutu mietteet ei juurikaan nyt jeesaa. mutta toki voipi kommentoida